Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
:lol2: No kiitos!Morjes sentään!!! En olis uskonut, että tässä vaiheessa tulee fanitettua vajaa 10v nuorempaa jätkää, kauhian kova kunto!!! Mirraan :fuckyeah:
Kiitän ja kumarran!Mahtava kunto ja hieno pätkä! Tsemppiä mielettömästi loppurutistukseen ja uralle noin muutenki! Mirraan minäki!
Kallea siitä saa kiittää!hyvä pätkä oli !tsemppiä!
ThxKovasti tsemppiä Pekalle, ihan uskomaton jätkä!
Kiva jos tykkäätteMahtavan komia pätkä!
Loppupeleissä, ei edelleen mihinkään.Kyllä näytti hienolta nuoren miehen kondis! Sulla on muuten häröt letkut käsissä jos et oo huomannu ;)
:DVoi jukranpujut, kyllä sä oot mies paikallaan.
Nöyrä ja nöyrä... mutta yritetään. ThxHieno ja nöyrä mies! Hieno oli myös video
KiittiHuikeeta!! Mä niiiin fanitan eibbiä!!!
PIttä huastella. Tulehan keskiviikkona poddaamaan juukkaan! Lets duu it!Ei saa syyä mummon kakkuja <3<33<< awww ihana eibbi :haart:
Huastele ens kerralla vähä levveemmi murteella, ois isoilla kirkoilla pojjaat immeissää.
Niin pittää männä! Kovaa on porukka joka on tulossa vastaan, mutta ei sitä pidä miettiä vaan koittaa anttaa ihtestäsä kaikki irti niin ei sitten tarvihe selitellä ainakaan ettei tullut panostettua...Nojohan... Siinä oli matskua taas kerrakseen. Kisojen jälkeen sit sun pitää mennä tuhoomaan parit kakut mummolle ;) Ja ihan oikea asenne noihin kisoihin, ei sinne viddu mennä vaan jotain kisakokemusta ottamaan vaan sitä pokaalia hakemaan.
SIihen ei paljua vaadittas!Olisinpa yhtä komea ja lihaksikas. (no homo)
ThxKova kunto ja hieno mies.
:haart:Pekka on ihana :haart:
Mukava kuulla! Thanks!Voihan mummon kakut mikä poika! Tai mies. Ihminen. Mahtava video ja kylläpä tuli vilpitön ja nöyrä kuva Pekasta. Tsemppiä loppurutistukseen!
<3... Musta on mukava jakaa tätä mun touhua ja on hienoa jos ihmiset innostuu enemmän tästä lajista ja saadaan tälle hyvä maine Suomessakin. En minä näitä muuten tekisi, jos en siitä itse tykkäisi ja siitä saamasta palautteesta.Muijan kommentti "Toi näyttää kauheelta". Ei se mitään, mun mielestä näytät helvetin hyvältä :haart: :thumbs:
Ja pieni asiallinen kyssäri: Miltä susta tuntuu, että sun treenipätkät tai tälläset pidemmät pätkät antaa lisämotivaatiota ja treeni-intoa random salijampoille niinku mää?
Olen kateellinen! Fanitan eibbiä
Vaikea sanoa oikeasti bulkin hyödyistä vielä tällä taustalla ite, mutta kaipa tuo on toiminut kun ihan sikaläskiks minä ihteni olen vetänytkin ja ollut siinä kunnossa 50% treenitaustastani ja 50% siitä olen dieettaillut... :D Emminä tiijä makroista. Lukekaa Bodylehestä joka tulloo ens numerroon! ;)Muistaakseni oot vannonut kunnon bulkkauksen nimeen. Kuinka korkeilla kaloreilla oot bulkannu? Minkälainen makroravinnejakauma bulkilla?
Jeesus tikissä. Satuitko muuten Pekka käymään JNS ABC:llä tuossa pitkäperjantaina? Mietin hetken kun tuli tutuhkon näkönen mies vastaan ja lopulta osasin mielessäni yhdistää.