BB Pekka Kotipohja

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei saa syyä mummon kakkuja <3<33<< awww ihana eibbi :haart:

Huastele ens kerralla vähä levveemmi murteella, ois isoilla kirkoilla pojjaat immeissää.
 
Nojohan... Siinä oli matskua taas kerrakseen. Kisojen jälkeen sit sun pitää mennä tuhoomaan parit kakut mummolle ;) Ja ihan oikea asenne noihin kisoihin, ei sinne viddu mennä vaan jotain kisakokemusta ottamaan vaan sitä pokaalia hakemaan.
 
Muijan kommentti "Toi näyttää kauheelta". Ei se mitään, mun mielestä näytät helvetin hyvältä :haart: :thumbs:

Ja pieni asiallinen kyssäri: Miltä susta tuntuu, että sun treenipätkät tai tälläset pidemmät pätkät antaa lisämotivaatiota ja treeni-intoa random salijampoille niinku mää?
 
Morjes sentään!!! En olis uskonut, että tässä vaiheessa tulee fanitettua vajaa 10v nuorempaa jätkää, kauhian kova kunto!!! Mirraan :fuckyeah:
:lol2: No kiitos!
Mahtava kunto ja hieno pätkä! Tsemppiä mielettömästi loppurutistukseen ja uralle noin muutenki! Mirraan minäki!
Kiitän ja kumarran!
hyvä pätkä oli !tsemppiä!
Kallea siitä saa kiittää!
Kovasti tsemppiä Pekalle, ihan uskomaton jätkä! :)
:) Thx
Mahtavan komia pätkä!
Kiva jos tykkäätte
Kyllä näytti hienolta nuoren miehen kondis! Sulla on muuten häröt letkut käsissä jos et oo huomannu ;)
Loppupeleissä, ei edelleen mihinkään.
Voi jukranpujut, kyllä sä oot mies paikallaan.
:D
Hieno ja nöyrä mies! Hieno oli myös video:)
Nöyrä ja nöyrä... mutta yritetään. :) Thx
Huikeeta!! Mä niiiin fanitan eibbiä!!!
Kiitti
Ei saa syyä mummon kakkuja <3<33<< awww ihana eibbi :haart:

Huastele ens kerralla vähä levveemmi murteella, ois isoilla kirkoilla pojjaat immeissää.
PIttä huastella. Tulehan keskiviikkona poddaamaan juukkaan! Lets duu it!
Nojohan... Siinä oli matskua taas kerrakseen. Kisojen jälkeen sit sun pitää mennä tuhoomaan parit kakut mummolle ;) Ja ihan oikea asenne noihin kisoihin, ei sinne viddu mennä vaan jotain kisakokemusta ottamaan vaan sitä pokaalia hakemaan.
Niin pittää männä! Kovaa on porukka joka on tulossa vastaan, mutta ei sitä pidä miettiä vaan koittaa anttaa ihtestäsä kaikki irti niin ei sitten tarvihe selitellä ainakaan ettei tullut panostettua...
Olisinpa yhtä komea ja lihaksikas. (no homo)
SIihen ei paljua vaadittas!
Kova kunto ja hieno mies.
Thx
Pekka on ihana :haart:
:haart:
Voihan mummon kakut mikä poika! Tai mies. Ihminen. Mahtava video ja kylläpä tuli vilpitön ja nöyrä kuva Pekasta. Tsemppiä loppurutistukseen! :)
Mukava kuulla! Thanks!
Muijan kommentti "Toi näyttää kauheelta". Ei se mitään, mun mielestä näytät helvetin hyvältä :haart: :thumbs:

Ja pieni asiallinen kyssäri: Miltä susta tuntuu, että sun treenipätkät tai tälläset pidemmät pätkät antaa lisämotivaatiota ja treeni-intoa random salijampoille niinku mää?
<3... Musta on mukava jakaa tätä mun touhua ja on hienoa jos ihmiset innostuu enemmän tästä lajista ja saadaan tälle hyvä maine Suomessakin. En minä näitä muuten tekisi, jos en siitä itse tykkäisi ja siitä saamasta palautteesta.
Olen kateellinen! Fanitan eibbiä

Thx!
 
Muistaakseni oot vannonut kunnon bulkkauksen nimeen. Kuinka korkeilla kaloreilla oot bulkannu? Minkälainen makroravinnejakauma bulkilla?
 
Mahtava osoitus,että jos panostaa,niin tuloksia tulee. Mua niin ottaa ohtaan sellaset "miten ehtis saada vielä kesäksi sixpäkin?" tai "saaks kahdessa kuukaudessa läskit pois ja itsensä rantakuntoon? Pitäis lähtee lomalle." Mihin ihmeeseen tommosilla on kiire!? Ei oo oikoteitä ja jos semmosta etit,niin älä edes yritä. Et tuu jaksamaan kuitenkaan. Mutta panosta kunnolla 4 vuotta ja kondista löytyy. Ihan varmasti enin osa tyypeistä ei sais 4 vuodessa noin kovaa kuntoa,mutta muutos alotuskuntoon olis siltikin iso.
 
Jeesus tikissä. Satuitko muuten Pekka käymään JNS ABC:llä tuossa pitkäperjantaina? Mietin hetken kun tuli tutuhkon näkönen mies vastaan ja lopulta osasin mielessäni yhdistää.
 
Muistaakseni oot vannonut kunnon bulkkauksen nimeen. Kuinka korkeilla kaloreilla oot bulkannu? Minkälainen makroravinnejakauma bulkilla?
Vaikea sanoa oikeasti bulkin hyödyistä vielä tällä taustalla ite, mutta kaipa tuo on toiminut kun ihan sikaläskiks minä ihteni olen vetänytkin ja ollut siinä kunnossa 50% treenitaustastani ja 50% siitä olen dieettaillut... :D Emminä tiijä makroista. Lukekaa Bodylehestä joka tulloo ens numerroon! ;)


Jeesus tikissä. Satuitko muuten Pekka käymään JNS ABC:llä tuossa pitkäperjantaina? Mietin hetken kun tuli tutuhkon näkönen mies vastaan ja lopulta osasin mielessäni yhdistää.

Kyllähän minä käväsin iltamassa. :)
 
Mahtava kunto, ihailen ja olen kateellinen! Onneksi on vihaajat hävinneet ketjusta, en ymmärrä, kun alussa jotkut moitti niin kuntoa kuin treenitapoja. Tsemppiä niin kisoihin kuin treeneihin!

Ps. Mistä olet hankkinut sikasiistin Gorilla Wear vaimonhakkaajan, tilannut suoraan valmistajalta vai Suomesta? Täytyy hankkia itselle joku Gorilla Wear paita ja kuvitella,että näytän yhtä hyvältä :hyper:
 
Back
Ylös Bottom