Yleensä olen ihmisen tai eläimen satuttamista vastaan, mutta näissä tapauksissa mielestäni voisi kivitys tuomiot ottaa käyttöön. Sairas tai ei, meidän ei tartte hyväksyy tollasta!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Suhteessa mihin?texwiller sanoi:Erikoinen, jopa vinoutunut, moraalikäsitys sanoisin.
Blaah sanoi:En nyt tiedä oliko yllä oleva sarkasmia mutta vastaan silti.
No, ainakin verrattuna kaikkiin meihin, joiden mielestä pedofilian puolustukseksi ei kelpaa seuraavat asiat:Cthulhu sanoi:Suhteessa mihin?
C2H5OH sanoi:Uutisissa korjattiin ettei tämän herran uhrien lukumäärä olekkaan noin iso, vaan sankarilla on ollut oikein vakiohoitoja, joita hän on sitten käynyt useamminkin pökkimässä.
texwiller sanoi:No, ainakin verrattuna kaikkiin meihin..
texwiller sanoi:No, ainakin verrattuna kaikkiin meihin, joiden mielestä pedofilian puolustukseksi ei kelpaa seuraavat asiat:
1) poikien iso tarjonta
2) suuren korvauksen maksaminen
kodari76 sanoi:Sanokaa hep te jotka tunnette tätä threadia lukiessanne deja vu tunteen. Joka viikko uutisissa on joku rikos, ja joka viikko lähtee uusi "saunan taa" threadi käyntiin...
No ei se mitään. Jatketaan :D
Jees, vähän kelasinkin, että jotain tollasta on pakko kysymyksesi takana. Pointtisi on totta, mutta turha. Itse pedofiliakin on kiellettyä "vain", koska yleinen moraalikäsitys pitää sitä kusipäisenä toimintana johtuen sen aiheuttamasta tuhosta yleisesti arvokkaana pidetylle ryhmälle(lapset). Samaan aikaan kuitenkin joidenkin (pedofiilien) mielestä se taitaa olla ok.Cthulhu sanoi:Niin piti kertoa siitä kuinka moraali on suhteellista jne. vain kokoelma tapoja yms. kuinka vain nisäkkäiden biologia antaa meille ainoan yhteisen moraalipohjan mutta en minä jaksa.
Tää on siitä edellisestä tapauksesta.Maker sanoi:http://www.pattayacitynews.net/news_03_03_48_2.htm
Eivät paljon tuolla maassa kunnioita tätä "naamioitumislakia", tutkinnan aikana. Nopeasti tulee passin kuva lehteen :D