Peck deck

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja turilas
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Pec-deck on kyllä kova liike ottamaan mehut pois rinnasta turvallisesti. Itse en flyeseillä saa minkäänlaista tuntumaa, mut peckissä voi runtata justiinsa isoilla painoilla loppuun asti, ilman että painot kolisee päähän:rock:

Pec deckeissä on ihan jumalattomia salikohtaisia eroja. Jotkut ovat tosi hyviä, kun taas toisissa koko asento tuntuu luonnottomalta. Itse en ole aikoihin kyseistä liikettä säännöllisesti tehnyt, mutta nyt kesällä treenaan taas salilla, josta löytyy kunnollinen Peck dec. Eli taidanpa mahduttaa sen ohjelmaan mukaan.

Yleensä olen suhtautunut varsin epäilevästi erinäisiin laitteisiin. Kunnon Pec deck toimii kuitenkin treenin loppuun valtavan hyvin rinnasta loputkin mehut irti ottavana pumppina.

Pumppiliikkeenä rinta päivän loppuliikkenä, puhtaasti vedettynä peckdeckillä saa aikaan melkosen voimattomuuden tunteen ja mahtavan pumpin...:thumbs: suosittelen kovasti mutta älkää missään nimessä asettako pecdeckiä pääliikkeen esim. penkkipunnerruksen paikalle.!

Mulla on kotona penkki, jossa painot ylettävät vain vaivaiseen 50kg asti, mutta olen kompensoinut sitä dumbbell flyessillä ja pyhittänyt penkin lähinnä vinopenkiksi. Riittääkö pelkkä dfly rintalihasliikkeeksi punnerrusten ohella, vai pitääkö mun hommata lisälaitteita?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom