PDA-versio forumista?

Ikä
39
No niin, itselläni tulee tuota nettiä selailtua jonkin verran kämmentietokoneen kanssa, ja tämä perinteinen pakkotoiston ulkoasu on aika raskas pyöritellä tuolle vehjekselle, ja hankala selattava, joten olisiko mahdollista toteuttaa kunnollista PDA-versiota forumista.
Olen kyllä tietoinen että osoitteesta http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/archive löytyy tuo kevyempi versio pda:lle, mutta on pirun hankalaa selattavaa, kun threadit näytetään luontijärjestyksessä, eli vähän vanhemmat mutta suositut threadit hukkuu sinne jonnekin pohjalle aina. Lisäksi olisi ihan mukavaa jos olisi vaikka mahdollista postailla vastauksiakin PDA:n kautta, eikä vain lueskella niitä..
Mielipiteitä? Onko edes toteuttamiskelpoinen idea?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minä luen pakkista usein kännykällä ja homma toimii ihan hyvin. Erityisesti Opera Mini on kätevä selain...

Itse olen huomannut saman jutun, kun hitaalla gprs:llä ja vielä hitaammalla kännykän browserilla on pakkista yrittänyt selata. Sivut on jotenkin raskaita ja hitaita avautumaan, ja tuossa tekstimuotoisessa archivessa on juurikin fileen kertoma ongelma. Siellä täällä foorumeissa on näkynyt PDA-versioita jotka toimivat muuten kuin normipalsta mutta datamäärä ja kuviin luottaminen on karsittu minimiin. Ihan näppäriä.

Cthulhu sanoi:
Minä luen pakkista usein kännykällä ja homma toimii ihan hyvin. Erityisesti Opera Mini on kätevä selain...
Kylläkyllä,mutta kovin on hidasta GPRS-yhteydelle latailla täysimittaista pakkista, kuten JSmithkin totesi, joten olisi mukavaa saada hieman kevyempi versio, jossa kuitenkin löytyisi suurin osa palstan toiminnoista.. Esimerkkejä hyvin toteutetuista PDA-versioista tosiaan löytyy netistä jonkin verran..

Edit: niin ja ylläpidolta mielellään kuulisin mielipiteitä asiasta, onko mahdollisesti tulossa joskus tämmönenkin versio?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom