Pauliina Talus isojen rautojen kimpussa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja massa
  • Aloitettu Aloitettu
Aika järeä laite ja raudat.
Missäs Gold's gymiltä kuvat on otettu? seinällä ainakin Goldsin teksti.

Tuli pieni alemmuuskompleksi.

Ron Moss sanoi:
Mikä toi laite on? Ikinä ennen vielä tullut tommoista vastaan..

Vastaavia kyykkylaitteita löytyy jo aika monelta salilta. Ainakin Panattan vastaava laite on monella salilla, Mayorsillakin taitaa olla samanlainen kuin kuvassa, tai sit merkki oli muu kun Icarian?

Laitteessa tulee aivan mieletön pumppi ja tuntuma.

unreal sanoi:
Aika järeä laite ja raudat.
Missäs Gold's gymiltä kuvat on otettu? seinällä ainakin Goldsin teksti.

Tuli pieni alemmuuskompleksi.

Venicen Gold´s Gym.

"I had 24x 45lbs plates. On each side goes 9 plates, so we had to put a 20lbs bar on top of the machine and put 4 additional 45lbs plates so that the weight would be heavy enough."

Eli masiinasta loppui levypainojen paikat kesken ja Pauliina joutui laittamaan laitteen päälle tangon + levyjä lisäpainoksi. :eek: ja :worship:

Tuolta löytyy koko stoori:

http://pauliinatalus.com/News/newmain2003.htm#14thFeb2004

Hyvät painot naiselle :worship: . Tsemppiä Pauliinalle.

Bulldozer sanoi:
Eli masiinasta loppui levypainojen paikat kesken ja Pauliina joutui laittamaan laitteen päälle tangon + levyjä lisäpainoksi. :eek: ja :worship:

Ei ois loppunu ku ois pistäny 100 paunan levyjä. Kovat painot kuitenkin!

Mutta eihän se tee mitään... vai tapahtuuko tuossa jotain? Oonko minä oikeesti niin puusilmä vai enkö tajua? Mun silmään näyttää että se on laittanu pirusti painoja ja nyt ährää kyykkyasennossa mutta nouseeko nuo painot??? Kun näyttää että kaikki pysyy paikallaan... Voi voi, no en halua poiketa edellisistä; hieno suoritus, kova mimmi...

H.C sanoi:
Mutta eihän se tee mitään... vai tapahtuuko tuossa jotain? , Kun näyttää että kaikki pysyy paikallaan...
Oletko kuullut valokuvista? niissä yleensä kaikki pysyy paikallaan... :hyper:

Pecman sanoi:
Oletko kuullut valokuvista? niissä yleensä kaikki pysyy paikallaan... :hyper:

Oon, telkkarissa kerran näin.

Eiku tarkotan että kaikissa kolmessa kuvassa se on samassa asennossa joka mun silmään näyttää alotusasennolta.

sopii vain ihmetellä miksei loppuasentokuvia ole lainkaan :zzzz: :zzzz:

H.C sanoi:
Mutta eihän se tee mitään... vai tapahtuuko tuossa jotain? Oonko minä oikeesti niin puusilmä vai enkö tajua? Mun silmään näyttää että se on laittanu pirusti painoja ja nyt ährää kyykkyasennossa mutta nouseeko nuo painot??? Kun näyttää että kaikki pysyy paikallaan... Voi voi, no en halua poiketa edellisistä; hieno suoritus, kova mimmi...

Niinpä! Yhtä "hauskoja" ovat monesti kuvat jalkaprässistä. Rautaa on vaikka miten ja kelkan päällä istuu vielä joku iso äijäkin tai pari misua mutta kelkka on ja pysyy yläasennossa :david: Mutta minäkin peesaan edellisiä ja totean että on se kova mimmi ja hieno suoritus...( :zzzz: entäs se kisamenestys tjsp???)

Richard75 sanoi:
Eiköhän Pauliinan jaloista löydy ruutia noihin painoihin, moni mieskisaajakin häviää hänelle jalkojen koossa.

1140 paunaa eli about 500kg. No en ainakaan usko että vapaalla tangolla Pauliina kyykkää 500kg:lla joten seuraavaksi pitäisi kait itse kokeilla paljonko tolla laitteella pystyisi kyykkäämään että osaisi suhteuttuaa etä onko noi painot paljon vai ei...

Ja jos toi kuvissa oleva pyllistys on aloitusasento niin ei kovinkaan syvä ole liike...

[
Ja jos toi kuvissa oleva pyllistys on aloitusasento niin ei kovinkaan syvä ole liike...[/QUOTE]

silti tehokas liike ja polvet ei rasitu kun ei mennä yli 90 asteen.
kova mimmi :D

Back
Ylös Bottom