BB Pauli Pöyhiä

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tossa videon lopussa ihmettelin että kuka se siellä korisee,vähä olin huolissani ettei vaan huoltaja ole pyörtyny onnesta.Onneks Pauli näytti syyllisen!

Oliko Pauli vedättänyt liikaa tuohon kisaan? Näytti mielestäni tuossa Mansen kisassa kovemmalta kuin SM-kisoissa, vaikka lähes kaikilla muilla taisi mennä toisin päin.

Paljonkohan Paulilla oli puntaripaino Mansen skabassa?

Paino oli mansessa 93-94kg välissä.

Onko Pauli miettinyt Classic Physiqueta, jotenkin kropan malli on niin siisti että voisi sopia sinne? Vai näenkö nyt ihan kieroon?

Kiitos, mutta itse en nää samalla tavalla.

Kyllä Pauli on malliltaan avoimeen sarjaan. Pitää tietää se, että tämä preppi oli pitkän tauon jälkeen ensimmäinen. Tuohon tulee tarvittaessa alkuun 8 kiloa lihaskudosta lisää parissa vuodessa näiltä lähtökohdilta, kun lihasmuistiakin on.

Joo kyllä tässä 5 välivuotta ottavat osansa ja läski persiissä oli melko kovin kiinni. Mutta kyllähän se puhtaaksi saatiin kun vaan tekee hommat tarpeeksi kovaa. Ensi preppi (?) on varmasti aivan erilainen juurikin kun/jos preppien väli on lyhyempi kuin 5 vuotta.

Parhaat classic physique -sarjaan todella hyvin soveltuvat fysiikat oli alle kasin voittajalla ja kolmosella (Niclas) ja tietenkin Johannes Loimalla. Pauli on selkeesti kehonrakentaja.

Näin nään itsekin.

Paulille toivon onnea jo pelkastaa chilitahnareseptin takia! Koukuttavaa shittia!

Kiitos suuresti! Joo se on juurikin sitä, hyvin koukuttavaa shittiä. Piti itse ottaa aikalisä siitä kun meinasin alkaa laittaa sitä palkkariinkin.

Oliko Pauli vedättänyt liikaa tuohon kisaan? Näytti mielestäni tuossa Mansen kisassa kovemmalta kuin SM-kisoissa, vaikka lähes kaikilla muilla taisi mennä toisin päin.

Kyllähän tossa joutu useemman kilon ottaa painoa Mansen jälkeen, mutta kyllä kunto oli paljon parempi SM-kisoissa, taka-akseli varsinkin.

Kiitos asiallisista videoista. Hieno oli kondis. SM-pronssi on kova suoritus, kun ajatellaan ketä oli vastassa. Olisi mukava tietää jatkosuunnitelmista.
Mitä pyörii Pöyhiän mielessä jatkon suhteen? Minä näkisin sinut mielelläni ensi vuonna metsästämässä sitä kirkkainta SM-mitalia ja juurikin sarjassa alle 90kg. Jos pitäisit kuntosi siistinä koko vuoden(mitä luultavasti teetkin), niin ensi syksynä ei olisi tarvetta ylipitkiin 20 viikon dieetteihin. Normi 16 viikkoa riittäisi jos edes välttämättä sitäkään. Kunto olisi todennäköisesti vieläkin viimeistellympi, vieläkin yksityiskohtaisempi, koska lähtötilanne olisi parempi. Lisäksi varaa jäi vielä kilon verran jos ajatellaan ysikympin sarjaa. Kilo käsiin lisää ja hippanen vielä lisää edellämainittuja yksityiskohtia niin eiköhän mestaruuspokaalia nostella. Nämä vain tavan tallaajan toiveita. Itse toki asian parhaiten tiedät. Tsemppiä jatkoon joka tapauksessa.

Tänään istun iltapäivällä kuntopyörän päälle ja sotken tän videon ajan.Kiitos Paulille ku pidät jopa näin etäältä tavisten peruskunnosta huolta! Eiku siis huomenna!!

Kiitos videosta. Olihan toi kunto rautainen ja siisti. Nythän oli tietysti kolme aika erilaista fysiikkaa, joista tuomarit katsoi sen järjestyksen mieltymysten mukaan. Kova oli koko finaali line-up.
Jos se polte vaan on näkisi kyllä Herra Pöyhiän ensi vuodenkin karkeloissa.

Kiitos asiallisista videoista. Hieno oli kondis. SM-pronssi on kova suoritus, kun ajatellaan ketä oli vastassa. Olisi mukava tietää jatkosuunnitelmista.
Mitä pyörii Pöyhiän mielessä jatkon suhteen? Minä näkisin sinut mielelläni ensi vuonna metsästämässä sitä kirkkainta SM-mitalia ja juurikin sarjassa alle 90kg. Jos pitäisit kuntosi siistinä koko vuoden(mitä luultavasti teetkin), niin ensi syksynä ei olisi tarvetta ylipitkiin 20 viikon dieetteihin. Normi 16 viikkoa riittäisi jos edes välttämättä sitäkään. Kunto olisi todennäköisesti vieläkin viimeistellympi, vieläkin yksityiskohtaisempi, koska lähtötilanne olisi parempi. Lisäksi varaa jäi vielä kilon verran jos ajatellaan ysikympin sarjaa. Kilo käsiin lisää ja hippanen vielä lisää edellämainittuja yksityiskohtia niin eiköhän mestaruuspokaalia nostella. Nämä vain tavan tallaajan toiveita. Itse toki asian parhaiten tiedät. Tsemppiä jatkoon joka tapauksessa.

Morjesta!

Kisojen jälkeen on aika vierähtänyt kovasti töitä tehdessä ja perheen parissa. Loppu prepistä alko kasetti olee sen verta ohjelmoitu vaan tuleviiin kisamoodeihin ja välttämättömistä päivä askareista selviämiseen että joutu "ei kiireellisiä" töitä lykkäämään myöhemmäksi. Nyt sitä työ savottaa on sitten purettu jo jonkin verran eikä loppua näy!

Mutta asiaan tai asioihin:

Kiitos! Olihan se kova kaksikko ketä vastaan taistelin.

Jatkosuunnitelmia ei ole täysin vielä lyöty lukkoon, eikä niistä palaveerattu Antin kanssa.
Mutta se on selvää että kilpaileminen jatkuu! Palo on kova, todella kova!
Nyt asiat meni ekaa kertaan nappiin ja ensimmäistä kertaa ikinä omia kisakuvia katsellessa, pysty sanomaan että "toi näyttää kovalta". Ennen tätä vuotta en kertaakaan ollut vähääkään tyytyväinen.
Ja kehonrakennuksen tärkeimpiä asioita itseään kohtaan on realistisuus. Monella todellisuus karkaa käsistä ja ollaan todellisuudessa kaukana siitä mitä omat silmät näkee ja siitä miten hyvin on oman ruutunsa hoitanut. Joko ollaan paskempia- tai kovempia kuin itse nähdään.
Mä olen pyrkinyt ajattelemaan hyvin realistisesti itseästäni, niin fysiikasta ja siitä kokonais panostuksesta mitä tälle annan.
Ja mähän otin kisatavoitteen tälle vuodelle viime vuoden SM-kisoja katsomossa katsellessa. Siitä seuraavasta maanantaista aloin tekemään asiat, niinkuin huippu urheilijan lajinomaisesti kuuluu.
Tulokset tämän vuoden kisoista oli hyvät siihen nähden (tästä olen tekemässä videota).
Se mikä- /mitä omasta mielestä jäi parhaiten "käteen" tästä vuodesta, ja oli mikä oli tärkeintä. Oli se että pystyn elämään ja panostamaan tähän (huippu) urheiluun sen (minun) vaatimalla tasolla = ja se työ tuottaa tulosta. Vaikka tämä on elämäntapa, niin mulle kilpaileminen on se juttu. Se on aina se päämäärä =olla parempi kuin viimeksi, parempi kuin muut.
Sielä "kerrotaan" miten ne kotiläksyt on tehty. Ja se on suurin mittari sille miten tähän panostan. Jos en ajattelisi kilpailemista ja kehittymistä urheilijana seuraavaan kilpailuun, en varmasti antaisi tälle niin paljon kuin annan. Hölläisin vähän.
Pettymys on jokseenkin jo väistynyt ja focus on nykyhetkessä ja tulevassa.

Ensi vuonna en tule kilpailemaan, ihan jo perheen ja yrityksen takia. Kaksi kesää putkeen "omahyväsesti" on liikaa. Ja siihen päälle haluan selvän kehityksen edelliseen kilpailuu ja se vie aikaa.
Ja toiseksi, tuo ysikymppiin veto, vielä pitkällä prepillä ei ollut se optimaalisin ja sitä en enää tee. Tuosta järkevä käytännön esimerkki tulee Caveman kisaviikon videolla, mikä on vielä julkaisematta. Siinä fiilis, kropan eheys ja paino ihan muuta eri kun ei tarvinnut vedättää.

Eli kilpaileminen jatkuu, mutta missä ja milloin, on vielä auki. Kuitenkin aikaisintaan 2022.

Kiitos paljon ja tsemppiä sinne myös 👊

Ps.tunnin raapustus oli edes tähän yhteen vastaukseen - työt häiritsee harrastamista 😅

Tänään istun iltapäivällä kuntopyörän päälle ja sotken tän videon ajan.Kiitos Paulille ku pidät jopa näin etäältä tavisten peruskunnosta huolta! Eiku siis huomenna!!

Kiitos!

Kiitos videosta. Olihan toi kunto rautainen ja siisti. Nythän oli tietysti kolme aika erilaista fysiikkaa, joista tuomarit katsoi sen järjestyksen mieltymysten mukaan. Kova oli koko finaali line-up.
Jos se polte vaan on näkisi kyllä Herra Pöyhiän ensi vuodenkin karkeloissa.

Kiitos! Kauneus on katsojan silmissä tuomareillakin! Polte on kova, mutta annan sen koventua vielä ensi vuoden 😎

Pauli oli kovassa iskussa kisoissa. SM kisaa katsoessa top 3 oli heti selvä, mutta tosi tasainen kolmikko omaan silmään. Lisäksi Paulin fysiikka kyllä lähellä sitä omaa ihanne fysiikkaa.

Tasaista ja hyvää vääntöä oli kyllä!
Kiitos paljon 🙏

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom