BB Pauli Pöyhiä

Pauli on ennakkosuosikki kyllä sm-kisassa.
Kova statement kun ottaa huomioon että rinnalla on tuplamestari Loima, Heinäsen Tommi, Kemppaisen Olli, Niemen Matias ja Perkkiön Toni. Paulilla ei tuota kisa kokemusta kuitenkaan ihan hirveästi ole. Aika näyttää, kondis näyttää ilman vertailukohtaa vieressä hyvältä ja sä olet tietenkin nähnyt Paulin livenäkin joten siinä mielessä olet parempi asiaa arvioimaan.

Kova statement kun ottaa huomioon että rinnalla on tuplamestari Loima, Heinäsen Tommi, Kemppaisen Olli, Niemen Matias ja Perkkiön Toni. Paulilla ei tuota kisa kokemusta kuitenkaan ihan hirveästi ole. Aika näyttää, kondis näyttää ilman vertailukohtaa vieressä hyvältä ja sä olet tietenkin nähnyt Paulin livenäkin joten siinä mielessä olet parempi asiaa arvioimaan.
Pauli taitaa olla menosa raskaaseen sarjaan, jos oikein olen ymmärtänyt? Tosin voi olla niin, että osa mainitsemistasi on sielläkin vastassa. Joten Kallio ja Kotavuopio tulee ensimmäisenä mieleen kovimmista ilpakumppaneista siitä sarjasta.

Pauli on ennakkosuosikki kyllä sm-kisassa.

En ala olemaan erimieltä. Pauli on rakenteeltaan hyvä, ja mallikas ukko. Näin livenä juuri kun käväs K&M:llä treenaamassa muutama päivä sitten, ja tuntuu olevan kunnossa!

Kuvista ei kyllä välity kondis ollenkaan, on mallia ja on kireyttä ja lihaa, toivon että pärjää hyvin! Tsemppiä Paulille!

Toi on oikeesti jopa hauskaa, kun näkee tuossa kunnossa olevan mallikkaan ukon, ei tartte olla hihattomassa että näyttää kovalle, vaan sen näkee heti😀

Pauli taitaa olla menosa raskaaseen sarjaan, jos oikein olen ymmärtänyt? Tosin voi olla niin, että osa mainitsemistasi on sielläkin vastassa. Joten Kallio ja Kotavuopio tulee ensimmäisenä mieleen kovimmista ilpakumppaneista siitä sarjasta.
Okei, ilmoittautuminen oli vaan tehty alle 90kg joten siitä pähkäilin.

Kuka on Heinäsen Tommi?

Hyvä että tulee keskustelua ja syntyy spekulaatioita! Niin tässä ketjussa kuin toivottavasti muissakin ketjuissa!

Suomessa on vaan tämä yksi kehonrakennus kilpailu (toistaiseksi ainakin), kourallinen kehonrakentajia ja hieman suurempi kourallinen kehonrakennus faneja. Niin musta ainakin on hyvä mitä enemmän tulee tätä keskustelua tulevien kilpailujen ja kilpailijoiden suhteen!
Tylsäähän se olis jos kukaan kilpailija ei laittaisi kuvia tai tekisi videoita ja sitten vaan yhtenä päivänä niitä katsottaisiin lavalla ja thats it.
Ei kai silleen saada lajia nostettua, tai faneille ja tuleville polville näytettyä/kerrottua ketkä sitä tekee ja miten?

Kauneuskilpailujahan nämä on ja mielipiteitä on tasan niin monta kun onihmistä antamassa niitä.

Ja mitä muhun tulee, mulla on todella hyvä meininki ja nautin jokaisesta päivästä mitä saan astella kohti kisalavaa vuosien tauon jälkeen! Mua ei henk koht suurempi esillä olo niin hirveästi kiinnosta, eikä se mun elämään vaikuta urheilijana. Ja kuvien tai videoiden ottaminen treeneissä on jopa vähän raskasta ja sotkee kun pitäisi keskittyä olennaiseen.

Mutta siksi laitan kuvia ja olen kuvaillut videoitakin jokusen valmiiksi (julkaistaan myöhemmin) että ne/he keitä urheiluna kehonrakennus kiinnostaa, saa siitä lajista enemmän "sisältöä". Koska itse ainakin haluan nähdä ja kuulla urheilijoista tai urheilulajeista joita seuraan.

Toivottavasti tulee mahdollisimman hyvät kilpailut ja katsomo täyteen yleisöä!

Voittajat päättää tuomarit 19.9 ja siihen asti on vain voitettava itsensä J O K A I K I N E N P Ä I V Ä!

Ps. Olen kilpaillut ensimmäisen kerran 19.9.2009 joten en ihan räkis oo näissä touhuissa, vaikka ei 20t seuraajaa ole igeessä ;)

Pakko pitkästä aikaa käydä ihan kommentoimassa täällä.

Kuvat ei näytä todellisuutta mitä Paulin fysiikka oikeesti on.

Kyllä oli sellanen näky livenä, että samanlaista 3 ulotteisuutta saa hakea täältä kamaralta. Enkä ollu humalassa ies ku näin! Pahasti ainakkaan. 😄 Mikko oli!

Ei varmasti lineupin isoin kaveri, mutta jumalauta on hienoa lihaa ja just semmosta mitä itelläkin toivos olevan ja minusta ehkä tärkein asia mitä siinä kolmen päivän aikana tuli ilmi oli se, että Paulilla on hirveä draivi ja focus päällä tietyllä rentoudella ja nöyryydellä. Sillon kyllä tietää, että nyt tulee kovaa tulosta ja muiden kannattaa töppöstä pistää toisensa eteen mieli pärjätä.

Ja Paulilla on kyllä valmentaja kärkipäästä. Halmo tietää mitä tekee ja on käynyt läpi semmoisia dieettejä että oksat pois. Muistan Antin yhdessä treenissä ennen sm-kisaa. Aivan rusina koko ukko, ei olis uskonut raskaan sarjan kisaajaksi, mutusti vajaan puolikkaan banaanin ja treenissä mies kuin ukkonen vaikka oli aivan totaalisen tyhjä.

Suositut

Back
Ylös Bottom