BB Pauli Pöyhiä

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Kiitokset Paulille ja Termikselle videosta. Sain paljon vahvistuksia omille ajatuksille omaan treenaamiseen. Paulin ulosanti selkeää ja asiapitoista. Tsemppiä matkalle kohti syksyn kisoihin!!! :)

Kiitokset Paulille ja Termikselle videosta. Sain paljon vahvistuksia omille ajatuksille omaan treenaamiseen. Paulin ulosanti selkeää ja asiapitoista. Tsemppiä matkalle kohti syksyn kisoihin!!! :)

Ole hyvä ! Hienoa jos sait vahvistuksia omaan treenaamiseen :) Tuokin reeni ei näytä videolta miltään mutta kun kokeilee.......No sitten tietää ! 100toiston jälkeen hanskat tukossa miettii että....ei vi**u 900toistoa jäljellä :D

Ole hyvä ! Hienoa jos sait vahvistuksia omaan treenaamiseen :) Tuokin reeni ei näytä videolta miltään mutta kun kokeilee.......No sitten tietää ! 100toiston jälkeen hanskat tukossa miettii että....ei vi**u 900toistoa jäljellä :D

Totta, itse se täytyy kokeilla kunnolla ja sitten kertoa, miltä tuntui. :)

Pauli vaikuttaa hienolta mieheltä, mukava kuunnella kun ukko jauhaa juttujaan! Eli lisää materiaalia vain kehiin!

Samaa mieltä eli mielellään lisää materiaalia, jos suinkin mahdollista, kiitos.

Paljonkos se Pauli sai senttejä aikaiseksi niihin hanskoihin nyt viime offilla?
Paljonkos se Pauli sai senttejä aikaiseksi niihin hanskoihin nyt viime offilla?

Vuoden aikana reilu 1,5cm. Kondiksen pysyessä samana ja joka tiukentuvan ! Lisäksi paino nousi n.5kg ja vyötärö pieneni 4cm.

Joidenkin tyyppien juttuja on vaikea kuunnella ja vaikea ymmärtää. Samalla myöskin monesti alkaa kyllästyttämään mutta Paulin kohdalla tämä kaikki on täysin päinvastoin. Selität asiasi yksinkertaisesti ja mukavalla tavalla.

Tsemppiä kisoihin ja mielenkiintoinen käsihärdelli kyllä oli. 1000 toistoa kuulostaa älyttömältä määrältä mutta ei se sitten loppuen lopuksi niin älytöntä olekkaan. Tuskaisaa nautintoa!

Joidenkin tyyppien juttuja on vaikea kuunnella ja vaikea ymmärtää. Samalla myöskin monesti alkaa kyllästyttämään mutta Paulin kohdalla tämä kaikki on täysin päinvastoin. Selität asiasi yksinkertaisesti ja mukavalla tavalla.

Tsemppiä kisoihin ja mielenkiintoinen käsihärdelli kyllä oli. 1000 toistoa kuulostaa älyttömältä määrältä mutta ei se sitten loppuen lopuksi niin älytöntä olekkaan. Tuskaisaa nautintoa!

Kiitoksia ! Koitan pysyä asiallisena ja yksinkertaisena eikä turhaa showta tai valehtelua.. !! Tällä hetkellä mennään niin pienillä kaloreilla että paino tippuu hyvää tahtia kohti alle ysiä ! Joo ei se silleen ole mutta kun kokeilee oikealla puristavalla tavalla tuota ja ekat pari kiertoa on tehnyt eikä käsi taitu enää kovan pumpin takia niin siinä itse ainakin miettii että ei vitalis kuinka monta sataa jäljellä.. Kiitoksia ! Tänään alkoi tuplareenit ekaa kertaa kokeiluun..Aamulla painettiin parikytä sarjaa takaakselistoa ja iltapäivällä etuakselistoa ! Kovvoo hommoo ! :)

Tsemppiä sinne reeneihin !

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Varmaan peruskauraa kokeneemmille mut itse saanu kauan kadoksissa olleen tuntuman hauislihakseen kun teen käsipainoilla niin että en nosta kämmentä vaan rannetta kohti rintaa ja pidan mahdollisimman löysästi kiinni käsipainosta. Loistava senkin takia et tota ei pysty tekemään yhtään liian isoilla painoilla koska tossa työskentelee yksistään hauis ja apulihakset saa eliminoitua pois. Suosittelen kokeilemaan jos ei oo tullu viel kokeiltua!

Varmaan peruskauraa kokeneemmille mut itse saanu kauan kadoksissa olleen tuntuman hauislihakseen kun teen käsipainoilla niin että en nosta kämmentä vaan rannetta kohti rintaa ja pidan mahdollisimman löysästi kiinni käsipainosta. Loistava senkin takia et tota ei pysty tekemään yhtään liian isoilla painoilla koska tossa työskentelee yksistään hauis ja apulihakset saa eliminoitua pois. Suosittelen kokeilemaan jos ei oo tullu viel kokeiltua!

Jep! Itse teen nuo volyymi treenin kaikki hauis liikkeet niin että en juuri purista forkkua vaan hauista! Se missä asennossa ranne on ei ole niin merkityksellistä vaan että puristaa vaan hauista ,ei nyrkkiä :)

Kiitokset Paulille videosta! Pakko oli käydä eilen tekasee kyseinen reeni ja perille meni o_Oo_O Varsinkin ojentajille (heikompi lenkki) niin teki gutaa! Meinas jo ensimmäisen liikeparin jälkeen tuntua niin pahalta että usko loppuu hahah!

Lisää videoita vaan eetteriin aina vaan kun on mahdollista! Tsemppiä dietille!

Kiitokset Paulille videosta! Pakko oli käydä eilen tekasee kyseinen reeni ja perille meni o_Oo_O Varsinkin ojentajille (heikompi lenkki) niin teki gutaa! Meinas jo ensimmäisen liikeparin jälkeen tuntua niin pahalta että usko loppuu hahah!

Lisää videoita vaan eetteriin aina vaan kun on mahdollista! Tsemppiä dietille!

Hahhaah asiaa !!! :D kyllä se ojentajille on kovempi kun tekee OJENTAJILLA liikkeet..mulla tulee koko ojentaja kipeeksi aina kainalon kiinnikkeestä kyynärpäähän saakka! Niin siin käy..se täytyy vaan mennä miettimättä,muuten alkaa usko rakoilemaan ;)

Kiitoksia. Joo kyllä tässä on tulossa..ainakin jaloille pikkukikkailuja ;)

Tsemppiä sinne myös!

Mun silmään herra näytti vähän Branch Warrenilta tuota scottia tehdessä :D Jäätävät pohkeet! Tsemppiä kisoihin!

Mun silmään herra näytti vähän Branch Warrenilta tuota scottia tehdessä :D Jäätävät pohkeet! Tsemppiä kisoihin!

Hah vainiin :D Ihailen kyllä Branchia valtavasti. Ei pusu eikä pussaa vaan treenaa!!! 2014 Arnold classicin back stagella ollessa kun katsoin pro-ukkojen pumppailevan ennen lavalle menoa yks erottui joukosta..ja se oli Branch !!! Se rajuus,paineisuus ja kovuus on aivan omaa luokkaa ! Varsinkin livenä..Näytti että räjähtää :D Respect !

Thanks,kyl ne saa viel vähän kasvaa :) Zemii reeeneihin sinne !

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom