Pauli: Tuo Facebook-linkki signaturessa menee Instagramiin kuten Instagram-linkkikin.
Woi widdu.. Täytyy yrittää huomenna korjailla jos osaan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pauli: Tuo Facebook-linkki signaturessa menee Instagramiin kuten Instagram-linkkikin.
.FB linkki pitäis olla urheilija profiiliinTuo on muuten totta, ei toimi Feissi linkki. Miettiny just et voiks sut lisää kaveriks siel vai onks siel joku oma sivu... Et mihin toi fb linkki on tarkotettu
Jeesbox. Siit sivust onki tykätty jo tovi sitten feississä.
Varsin hyvä Q&A Jälleen, kuulostaa tutulle toi ns. Rattiraivo liikenteessä. itteeni vituttaa ihan urakalla sama asia, eli kun joku roikkuu puskurissa kiinni... En oo sentäs kehannu pysähtyy ja ripittäny et mihin on kiire, vaikka mieli tehnykki monta kertaa. En tajua miks siin on pakko olla tyylii metrin päässä ja hiillostaa, ei tarvi tosiaa ku jonku juosta etee ja liinat kiinni ni se on Boom. Muutenki vaikkei kukaa tuliskaa etee ni ärsyttävää kattoa peilii ku joku retardi hiillostaa.
hahaa! Saatana. Oon kokeillu samaa. Toimii, ei kaikkii tapauksii mut aika monee. Työautolla nimenomaan :D Omaa autooki kelpais moiset hellat perkele katolle ni alkais varmaa takaantulija tajuaa, sumarin väläytys ei pelitä. Joskus joku kekkeruusi ajeli eessä 60-70 Km/h talvel, oli vähä kiirus rekalla (täysperää ajan) niin laskin siit ohi 90km/h eli sen mitä se kulkee ja sit ku pääsin ohi ni jannu alko välkyttää pitkii mulle, mietin et mitä vittua... :D kaikkee hauskaa tuola näkee.Aikoinaan reissuhommissa kierrettiin kuorma-autolla suomee ja autossa takana oli helvetin kirkkaat työ-/pakkivalot erillisellä katkaisijalla. Alkoi nopeaan jarrupoljin löytyä perässä roikkujilla varsinkin, kun pimeällä vähän valohoitoa antoi :D
Tuli mieleen hyvä tilanne stadin keskustasta muutama vuosi taaksepäin...
Olin ennen ovivuoroani menossa morjestaa toisia kollegoitani baarikärpääseen..kärpäsen edessä menevä tie on erittän kapea , vasemmalla puolella on korkeat kanttikivet että ei voi sitä puolta koukkasta ja oikella puolella autot parkissa samaan suuntaan.. jos oikein vetää parkissa olevien viereen niin takaa tuleva voi mahtua menemään ohi osumatta kanttikiviin..
Noh sato vettä aivan saatanasti..Tulin siihen tielle ja näin että siinä on auto "pysähdyksissä" ilmeisesti odottaen jotain melko oikeassa laidassa..Mulla oli sen aikasessa autossa suht uudet vanteet ja mietin että mahdunkohan mä tosta vasemmalta ohi ennen vanteet nuole kiviä... Takanani oli taksikuski..Pohdiskelin hetken ja samaan aikaan taksi alko välkyttelee pitkiä takanani..En reagoinut kun en uskaltanut lähteä ohittamaan autoa että vanteet ei mene baskaks.... Aloin jo vähän vaipumaan siinä pienimuotoiseen horrokseen odottaessa josko se auto edestä nyt lähtis..Yht äkkiä säpsähdän kun joku ottaa mun kuskin ovikahvasta kiiinni (ei aukea kun mersussa menee ovet lukkoon kun lähtee liikkeelle) ja omaisuuttani puolustaessa adrenaliini nousi DING DING tappiin sekunnin sadasosassa ja avasin oven..se oli se vi*un taksimyyrä rillit huurussa huutamassa..samassa kun avasin oven ja se näki mut (sivuikkunani oli tummennettu ja oli ilta niin ei nähnyt kunnolla sisälle) niin se lähti pirun ripeästi kävelemään autolleen (luuli ilmeisesti että joku nainen siinä mersullaan..mut ei ollu) ja pääsi just autoonsa ennen kun olisin saanut kaverista ristivyön..laitto tietysti ovet lukkoon ja tuijotti vaan eteenpäin..koputtelin huutaen sen ikkunaan ja sit viimein suostu avaan noin sentin ikkunaansa..sanoin sille että " älä ikinä ikinä ikinä mene ja koske tai havittele toisen omaisuutta (se on yksi kymmenestä käskystäkin) että varmasti tulee käkätin viellä kipeäksi ennen pitkään,mua ei kiinnosta vaikka olisit menossa hakemaan YKoon pääsihteeriä kun täällä liikenteessä ei yksikään määrää, varsinkaan sinä paskamahainen apina.."
Sitten menin autoon oottelee ja ei onneks mennyt kun minuutti tai kaks varmaan kun lähti auto pois edestäni
Tuntuu bodareille käyvän tämmöisiä enemmänkin :D Tää kuski sai kuitenkin pitää autonsa avaimet :p
Kiitos muuten edellisestä q & a sessiosta Itseasiassa sinun "innoittamana" pitkästä aikaa päädyin kokeilemaan etukyykkyä tuon takakyykyn sijaan, koska perustelit hyvin liittyen tuohon kysymykseen. Tuntui jopa paljon luontevammalta tehdä tuota ainakin omallakohdallani. Takakyykyssä kun liikkeen saa tehtyä niin monella eritekniikalla ja siihen kun lisää vielä sarjapaino progression niin saattaapi tekniikka mennä entistäkin rumemmaksi pitkässä juoksussa. Etukyykky tuli kyllä jäädäkseen ohjelmaan
Ei pitäis lueskella näit just heränneenä, katoin et mitä vitun Kramppitaustaa... Mut ei siinä ihan niin lukenu :DOlikos sulla Pauli jotain kamppistaustaa