BB Pauli Pöyhiä

Jeesbox. Siit sivust onki tykätty jo tovi sitten feississä.
Varsin hyvä Q&A Jälleen, kuulostaa tutulle toi ns. Rattiraivo liikenteessä. itteeni vituttaa ihan urakalla sama asia, eli kun joku roikkuu puskurissa kiinni... En oo sentäs kehannu pysähtyy ja ripittäny et mihin on kiire, vaikka mieli tehnykki monta kertaa. En tajua miks siin on pakko olla tyylii metrin päässä ja hiillostaa, ei tarvi tosiaa ku jonku juosta etee ja liinat kiinni ni se on Boom. Muutenki vaikkei kukaa tuliskaa etee ni ärsyttävää kattoa peilii ku joku retardi hiillostaa.

Jeesbox. Siit sivust onki tykätty jo tovi sitten feississä.
Varsin hyvä Q&A Jälleen, kuulostaa tutulle toi ns. Rattiraivo liikenteessä. itteeni vituttaa ihan urakalla sama asia, eli kun joku roikkuu puskurissa kiinni... En oo sentäs kehannu pysähtyy ja ripittäny et mihin on kiire, vaikka mieli tehnykki monta kertaa. En tajua miks siin on pakko olla tyylii metrin päässä ja hiillostaa, ei tarvi tosiaa ku jonku juosta etee ja liinat kiinni ni se on Boom. Muutenki vaikkei kukaa tuliskaa etee ni ärsyttävää kattoa peilii ku joku retardi hiillostaa.

Kiitos !

Joo kyllä se ihmetyttää ja kummastuttaa että mikä ajatus siinä on takana ? Onko ne koskaan laskeneet paljon aikaa voittavat tuolla ? Ja monet näistä ajattelevat että ovat ns.suojassa siellä autossaan..että voi ajaa luukussa kiinni..voi tööttäillä vaikka ei syytä..voi näytellä keskisormea...mutta ei se ihan niin oo :D Kyllä myönnän että sitä on tullut kerran tai kaksi ajettua useampi kilometri tälläisen perässä ,ihan vaan siksi että on päässyt kysymään ihan kasvotusten että " is there some problem sir? :D

Mie oon miettiny monesti et jos tää ois venäjä, ni toi takaan tulija ottais nyt niin turpaansa. Mut ei mulla sentäs ole pokeria stoppaa ja mennä repii autost ulos sitä vaikka mieli tekee, kuten venäjäl tehää (youtube videois nähny :D). Toinen mitä tekis mieli ni mennä avautuu mut en vaan kehtaa, vaikka mieli tekis. Ehkä se herättäis ne joskus toisaalt et mitä ne duunaa.

Toi on oikeest 1 rasittavimpii asioit liikentees et puskuris roikutaan ja ei se siit voita mitää, päinvastoin voi pelti kolista ja sattua jotain. Sit monesti nää sankarit hiillostaa ja roikkuu keskiviival kärkkyen ohitust eikä uskalla kuitenkaa ohittaa vaikka ois "tie auki" niinsanotusti. Ja sit jos ne ohittaa ni jää siihe etee ajelee taas ja pumppaa vauhtia ja hyöty ehkä sekunnin. Mikä hiton järki tos on... Maa en tajua :D Ite rekkakuski ammatiltani ni oon nähny kyl vittu ihan kaiken tuolta liikenteest, voisin väittää näin. Vituttaa yhtälailla ajanko rekkaa, vai omaa henkilöautoa niin toi spedeily liikentees ku vähä peilii vilkasee mitä takana tapahtuu.... oot missä vaa perähikiän perämettäs vaikka klo 4 yöllä ni aina joku ilmestyy taakse. Jos ei peruuttaessa, niin vähintää ajaessa se hiillostaa puskurii ja kärkkyy ohitust tekemättä sitä kuitenkaan.

Monesti tokassu et onks mun autos maailman hienoin takapuskuri mitä ne kattelee vai mitä helvettii ne tulee siihe perää roikkuu? :D Ärrrrrsyttävää tosissaan. Autokouluu uusiks ja sopiva välimatka siihe, toinen kielto helvetin kirkkaille ajovaloille koska ne häikäsee ajaessa taustapeilistä (koska suunnattu kuitenki päin vittua). Tästä joku lisävalo jeppe voi ottaa pulttia mut iha sama, suuntais ne edes oikein. Ymmärrän lisävalot, on kiva juttu ja näkee, mut se että ne on taustapeilist parin metrin päässä ei ole enää niin kiva juttu.

Pitäs autossa olla semmonen nappi että ku sitä painaa ni pakoputkesta pöllähtää semmonen hirvee monen kuutiometrin musta nokipilvi.Semmosiahan näkee ku vanhempi kuormuri tai bussi lähtee valoista.Siinä jos ei ole tajunu pistää sitä sisäkiertoa päälle ni autossa on hirveet käryt.

Aikoinaan reissuhommissa kierrettiin kuorma-autolla suomee ja autossa takana oli helvetin kirkkaat työ-/pakkivalot erillisellä katkaisijalla. Alkoi nopeaan jarrupoljin löytyä perässä roikkujilla varsinkin, kun pimeällä vähän valohoitoa antoi :D

Aikoinaan reissuhommissa kierrettiin kuorma-autolla suomee ja autossa takana oli helvetin kirkkaat työ-/pakkivalot erillisellä katkaisijalla. Alkoi nopeaan jarrupoljin löytyä perässä roikkujilla varsinkin, kun pimeällä vähän valohoitoa antoi :D
hahaa! Saatana. Oon kokeillu samaa. Toimii, ei kaikkii tapauksii mut aika monee. Työautolla nimenomaan :D Omaa autooki kelpais moiset hellat perkele katolle ni alkais varmaa takaantulija tajuaa, sumarin väläytys ei pelitä. Joskus joku kekkeruusi ajeli eessä 60-70 Km/h talvel, oli vähä kiirus rekalla (täysperää ajan) niin laskin siit ohi 90km/h eli sen mitä se kulkee ja sit ku pääsin ohi ni jannu alko välkyttää pitkii mulle, mietin et mitä vittua... :D kaikkee hauskaa tuola näkee.

Senki oon nähny kun bemari venas kehä III:lle liittymistä heltsingissä vai mis lie vantaal se menee ja sen edessä oleva ei uskaltanu stop risteyksest sinne sekaa vaikka oli kiihdytyskaista. Siinä oli toi eka auto toyota, fiat, rellu tai kuiteskin joku pikkukippo en tiedä merkkii, sit oli toi bimmeri sen peräs ja meitsi rekalla bemarin takana. Bemari pakitti, otti vauhtia ja runttas riisikupin perseeee ja puski sen sinne tielle. Toki se stoppas paikalle ja jäi asiaa selvittää mut siin ollu rattiraivoa kerrakseen et noin paljo leikkaa kii. Tuulilasikamera ois ollu kova sana tos kohas ku vaikee uskoa, mut tarina on tosi.

Mut tästä nähää, et liikentees sattuu ja tapahtuu kaikkee idiotismia. Ei toisen perseeseen tarvi kuitenkaan tahallaan ajaa, kun kiinni leikkaa se että etummainen ei nyt aja kovempaa tai mene just silloo ku itse haluaa. Jos on niin kiire olevinaan niin menee sitten ohi, ei roiku siinä, eikä ajele päin tahallaan. Ois ihan suotavaa... Mut joo... Kaikkee tuola nähny vuosien mittaa aina kuolonkolareist (Näitäki tosiaa tullu vastaa) tommosiin hölmöilyihin. Ei se aina niin sujuvasti se liikenne vedä... Tai aika harvoin.

Viimeksi muokattu:
Muistaakseni joskus 10 vuotta sitte oli iltapaskassa juttu kun jollain paloi kunnolla kii. Pakotti toisen pysähtyy ja veti kuskii pataan ja jollain 24mm kiintoavaimella paukutteli auton lunariin :D

Onneks ei itellä ihan noin pahasti hitsaile kiinni, vaikka joskus kyllä pää punasena oon saattanu ratin takana keuhkota :D

No ihan silleen semisti leikannu sitte kii. Et toi bemari juttu oli kai aika mietoo. Mut joo tommosenki nähny tos hmm, pari vuotta sit. Eli bemari junttas toisen perää tahallaa ja puski sen tielle (ens tööttäili) mut kun ei liiku, Toki alko itteeniki siin jo vituttaa ku seisottii paikallaa ja kiire painaa päälle kuten aina täs vitun ammatis mut en mie nyt kenenkää perää ajais kuitenkaa, kuten tuo teki. Katoin sillee "WTF ?!!!" :D Oli aika meno ja meininki. No siittä ne jäi asiaa sumplii ja ite kiersin ohitte ja jatkoin matkaa (kun ne oli jo siel kiihdytyskaistalla kun tää sankari puski sen etummaisen auton sinne).

Mitäs muuta autoilusta... No ei oikeestaa mittää. Näkee välil noit ihme settei siel :D Mut oisha se hyvä et ihmisil leikkais se et nopeusrajotuksel, ajaa ainaki sen nopeusrajotuksen mukaan koska ei se hyvää tee sekään et liian hitaasti siel vedetää, saatika sit jos joku tulee 100km/h 40km/h rajotuksel ja roikkuu puskuris. Molemmat ne kyrsii ihan tunteella. Tai sit se et kiihdytä, hidasta... Ah. Koitappa ite sen peräs ajaa tasast vauhtii, ejjjj onnistu. Viimeks tänäaamuna yritin mut ku ei tienny mitä vauhtii se haluaa ajaa, jalka pois kaasult ja etummainen auto lähenee... Hmm, missä vika. :D Paina kaasua, tasasee, elä pumppaa. :) Noo selvittii sit perille tol vitun pumppaamisellaki et ei siin, ajoissa. Joutu tos kohas vaa yrittää tsemppaa itteääki et elä vittu polta päreit ja ala roikkuu persees vaan pääset ajoissa perille näinki, aikaa on vielä. Tai jos tulee kiire oikeesti, ni ohita. :D Et joo, itekki joskus tekis mieli hiillostaa mut pyrin välttää, eikä se oikee mitää auta. En vaa tajua totakaa et ajetaa tol tyylil et kiihdytä, hidasta, ja toista samaa koko perkeleen aika... Miksi. Voit pitää sen kaasun myös tasasena. ;)

Viimeksi muokattu:
Tuli mieleen hyvä tilanne stadin keskustasta muutama vuosi taaksepäin...

Olin ennen ovivuoroani menossa morjestaa toisia kollegoitani baarikärpääseen..kärpäsen edessä menevä tie on erittän kapea , vasemmalla puolella on korkeat kanttikivet että ei voi sitä puolta koukkasta ja oikella puolella autot parkissa samaan suuntaan.. jos oikein vetää parkissa olevien viereen niin takaa tuleva voi mahtua menemään ohi osumatta kanttikiviin..

Noh sato vettä aivan saatanasti..Tulin siihen tielle ja näin että siinä on auto "pysähdyksissä" ilmeisesti odottaen jotain melko oikeassa laidassa..Mulla oli sen aikasessa autossa suht uudet vanteet ja mietin että mahdunkohan mä tosta vasemmalta ohi ennen vanteet nuole kiviä... Takanani oli taksikuski..Pohdiskelin hetken ja samaan aikaan taksi alko välkyttelee pitkiä takanani..En reagoinut kun en uskaltanut lähteä ohittamaan autoa että vanteet ei mene baskaks.... Aloin jo vähän vaipumaan siinä pienimuotoiseen horrokseen odottaessa josko se auto edestä nyt lähtis..Yht äkkiä säpsähdän kun joku ottaa mun kuskin ovikahvasta kiiinni (ei aukea kun mersussa menee ovet lukkoon kun lähtee liikkeelle) ja omaisuuttani puolustaessa adrenaliini nousi DING DING tappiin sekunnin sadasosassa ja avasin oven..se oli se vi*un taksimyyrä rillit huurussa huutamassa..samassa kun avasin oven ja se näki mut (sivuikkunani oli tummennettu ja oli ilta niin ei nähnyt kunnolla sisälle) niin se lähti pirun ripeästi kävelemään autolleen (luuli ilmeisesti että joku nainen siinä mersullaan..mut ei ollu) ja pääsi just autoonsa ennen kun olisin saanut kaverista ristivyön..laitto tietysti ovet lukkoon ja tuijotti vaan eteenpäin..koputtelin huutaen sen ikkunaan ja sit viimein suostu avaan noin sentin ikkunaansa..sanoin sille että " älä ikinä ikinä ikinä mene ja koske tai havittele toisen omaisuutta (se on yksi kymmenestä käskystäkin) että varmasti tulee käkätin viellä kipeäksi ennen pitkään,mua ei kiinnosta vaikka olisit menossa hakemaan YKoon pääsihteeriä kun täällä liikenteessä ei yksikään määrää, varsinkaan sinä paskamahainen apina.."

Sitten menin autoon oottelee ja ei onneks mennyt kun minuutti tai kaks varmaan kun lähti auto pois edestäni :)

Tuli mieleen hyvä tilanne stadin keskustasta muutama vuosi taaksepäin...

Olin ennen ovivuoroani menossa morjestaa toisia kollegoitani baarikärpääseen..kärpäsen edessä menevä tie on erittän kapea , vasemmalla puolella on korkeat kanttikivet että ei voi sitä puolta koukkasta ja oikella puolella autot parkissa samaan suuntaan.. jos oikein vetää parkissa olevien viereen niin takaa tuleva voi mahtua menemään ohi osumatta kanttikiviin..

Noh sato vettä aivan saatanasti..Tulin siihen tielle ja näin että siinä on auto "pysähdyksissä" ilmeisesti odottaen jotain melko oikeassa laidassa..Mulla oli sen aikasessa autossa suht uudet vanteet ja mietin että mahdunkohan mä tosta vasemmalta ohi ennen vanteet nuole kiviä... Takanani oli taksikuski..Pohdiskelin hetken ja samaan aikaan taksi alko välkyttelee pitkiä takanani..En reagoinut kun en uskaltanut lähteä ohittamaan autoa että vanteet ei mene baskaks.... Aloin jo vähän vaipumaan siinä pienimuotoiseen horrokseen odottaessa josko se auto edestä nyt lähtis..Yht äkkiä säpsähdän kun joku ottaa mun kuskin ovikahvasta kiiinni (ei aukea kun mersussa menee ovet lukkoon kun lähtee liikkeelle) ja omaisuuttani puolustaessa adrenaliini nousi DING DING tappiin sekunnin sadasosassa ja avasin oven..se oli se vi*un taksimyyrä rillit huurussa huutamassa..samassa kun avasin oven ja se näki mut (sivuikkunani oli tummennettu ja oli ilta niin ei nähnyt kunnolla sisälle) niin se lähti pirun ripeästi kävelemään autolleen (luuli ilmeisesti että joku nainen siinä mersullaan..mut ei ollu) ja pääsi just autoonsa ennen kun olisin saanut kaverista ristivyön..laitto tietysti ovet lukkoon ja tuijotti vaan eteenpäin..koputtelin huutaen sen ikkunaan ja sit viimein suostu avaan noin sentin ikkunaansa..sanoin sille että " älä ikinä ikinä ikinä mene ja koske tai havittele toisen omaisuutta (se on yksi kymmenestä käskystäkin) että varmasti tulee käkätin viellä kipeäksi ennen pitkään,mua ei kiinnosta vaikka olisit menossa hakemaan YKoon pääsihteeriä kun täällä liikenteessä ei yksikään määrää, varsinkaan sinä paskamahainen apina.."

Sitten menin autoon oottelee ja ei onneks mennyt kun minuutti tai kaks varmaan kun lähti auto pois edestäni :)

Voin sieluni silmin kuvitella tämän tilanteen :D:D:D

Kiitos muuten edellisestä q & a sessiosta :) Itseasiassa sinun "innoittamana" pitkästä aikaa päädyin kokeilemaan etukyykkyä tuon takakyykyn sijaan, koska perustelit hyvin liittyen tuohon kysymykseen. Tuntui jopa paljon luontevammalta tehdä tuota ainakin omallakohdallani. Takakyykyssä kun liikkeen saa tehtyä niin monella eritekniikalla ja siihen kun lisää vielä sarjapaino progression niin saattaapi tekniikka mennä entistäkin rumemmaksi pitkässä juoksussa. Etukyykky tuli kyllä jäädäkseen ohjelmaan :)

Kiitos muuten edellisestä q & a sessiosta :) Itseasiassa sinun "innoittamana" pitkästä aikaa päädyin kokeilemaan etukyykkyä tuon takakyykyn sijaan, koska perustelit hyvin liittyen tuohon kysymykseen. Tuntui jopa paljon luontevammalta tehdä tuota ainakin omallakohdallani. Takakyykyssä kun liikkeen saa tehtyä niin monella eritekniikalla ja siihen kun lisää vielä sarjapaino progression niin saattaapi tekniikka mennä entistäkin rumemmaksi pitkässä juoksussa. Etukyykky tuli kyllä jäädäkseen ohjelmaan :)

Juurikin näin !!! Takakyykkyä SUURINOSA reenajista tekee POLVILLA sekä SELÄLLÄ .. Ei siis pakaroilla ja reisillä. Etukyykyn kun menee lähes pohjaan siististi , leuka ja rinta pystyssä , vieden polvia sivuille ja persettä taakse. Niin ei voi mennä kun reisille ja pakaroille :)

Suositut

Back
Ylös Bottom