Älä oo niin varma.Tuskin Paula täällä käy mutta onnittelut joka tapauksessa!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Älä oo niin varma.Tuskin Paula täällä käy mutta onnittelut joka tapauksessa!
Kiitos paljon
Bodaus on syömähäiriöiselle mun mielesta paras harrasta joko voi syödä aivan vitusti tai olla syömätt,Mä olin melko varma että jos vaihtaa syömishäiriön tuohon mitä Paula tekee niin se ei kestä kovin kauaa.
Nyt on jo sen verran tullut saavutuksia että pakko myöntää että olin luulakseni väärässä.
Kerran luulin erehtyneeni mutta olin väärässä.
Moi, menee ehkä sivuraiteille nyt, mutta haluatko avata yhtään tuota sinun syömishäiriö taustaa ja sen sovittamista bodaukseen?Bodaus on syömähäiriöiselle mun mielesta paras harrasta joko voi syödä aivan vitusti tai olla syömätt,
Ainakin itelläni kun on syömishäiriö niin omasta mielestä toimii hyvin voi syödä tai olla syömättä niinkuin aivot sanoo
Mones oli ?Portugalin kisa ei ollut menestys. On kyllä jännä miten tuomareilla on niin erit kriteerit kisasta toiseen.
Ei kympin sakissa.Mones oli ?
Mitä helvettiäEi kympin sakissa.
Joo, negatiivista kyllä jaksavat tubessa ahkerasti paukuttaa.Vihdoin ja viimein saatiin Paula Miken podcastiin ja eikä yhtään kommenttia siihen liittyen. Katoavaista on kiinnostus.