FIGURE PRO Paula Ranta

ja jos luet tätä ketjua niin kuten predatori sanoi "Haukuttu ulkonäkö, auto, perhe, mies, treenit, vapaa aika, kaikki. Hänet on lytätty ihmisenä"

tuollanenko on sinun mielestä " ihmettely, hämmästely,kyseenalaistus, perustelu, spekulointi,samaa/erimieltäolo..yms"?
Tässä juuri hyvin ilmenee, miten kritiikin jakajat ovat mielestään aina oikeassa, heidän kritiikki on viatonta ja siihen EI MISSÄÄN NIMESSÄ saa vastata. Se vain pitäisi niellä. He eivät nää itse miten panettelevat jotain tyyppiä netissä, vaan kaikki mitä kirjoitetaan, pitäisi hyväksyä kritiikkinä mutta ironisesti he eivät kestä hetkeekään jos kritiikki kyseenalaistetaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ja jos luet tätä ketjua niin kuten predatori sanoi "Haukuttu ulkonäkö, auto, perhe, mies, treenit, vapaa aika, kaikki. Hänet on lytätty ihmisenä"

tuollanenko on sinun mielestä " ihmettely, hämmästely,kyseenalaistus, perustelu, spekulointi,samaa/erimieltäolo..yms"?

Ja nytkö paula ei olekaan kuollut,ylitreenannu ittensä teholle tms. vaan sijoitukset parantuneen ja muija voi kaikesta päätelleen oikeen hyvin niin kaikki on kadonnu.Vuoden ne jakso haukkua suoraan aivan miksi sattuu,johan ne täällä sano alkupäässä että paula maksaa valmennuksenki hxxxxlla juopolle artolle....tuollasta oli se "spekulointi"vuoden ainakin.
Autoki hakuttiin moneen kertaa että millä paskalla ajaa,jollaki 10 vuotta vanhalla audilla.Tämmöstä spekulia..
Menkää tuonne tien laitaan haukkumaan autoja,niitä menee siellä nonstoppina. Toki hävettää se varmaan varastetun mummopyörän satulasta huudella livenä autoilijoille joilla on oma auto...

Ja ketään ei ole pakkiksella ikinä haukuttu niinkö paulaa ilman syytä,johtuu varmaan että nuori nainen,niin naistenhakkajat ja kiusaajat sai kohteen aukoa naamaa.Voisin kuvitella että nämä kaverit on niitä joille naiset ei puhu,ja jos ne on jonku kans ollu niin ne on aivan varmaan pieksäny ja lytänny omaa akka niin että se on saanu ikuiset traumat miehestä.Jos ei pieksäny niin ainaki alistanu ja nujertanu naista sanallisesti ja nöyryyttäneet,ne on niitä miehiä jotka pyytää naista kattoamaan takapuolessa olevaa pattia ja pierasee naamalle ja jos jääkaapin ovi on raollaan sekä tyttöystävä tulee niin ne "avaa just" oven silleen että se kolahtaa tyttäystävää naamaan.Ja nauravat päälle.
En lukenu sun viestistä kun ekat rivit ja totesin että sulla on sen verran luetun ymmärtämisessä vikaa että ei maksa vaivaa edes lukea tai vaivautua sen kummemmin.

Tässä juuri hyvin ilmenee, miten kritiikin jakajat ovat mielestään aina oikeassa, heidän kritiikki on viatonta ja siihen EI MISSÄÄN NIMESSÄ saa vastata. Se vain pitäisi niellä. He eivät nää itse miten panettelevat jotain tyyppiä netissä, vaan kaikki mitä kirjoitetaan, pitäisi hyväksyä kritiikkinä mutta ironisesti he eivät kestä hetkeekään jos kritiikki kyseenalaistetaan.
Slaikk tuossa lainaili minun viestiä ja hämmentävää todella jos siitä sinullekkin jäi tällainen kuva.

Minä en ottanut kantaa kenenkään yksettäiseen viestiin. Sanoin nimenomaan että vaikka täällä on sanottu epäasiallisia asioita ,se ei tarkoita sitä että jos joku ihan asiallisesti ihmettelee jotain tai tuo oman mielipiteensä jostain metodista synnyttääkseen keskustelua, pitäisi tämä torpedoida sillä perusteella että joku sanoi aiemmin tässä ketju epäasiattomuuksia.

Kaikki asiat joita täällä joku sanoo ei tarvitse automaattisesti lokeroida positiiviset ja negatiiviset sarakkeisiin.

Slaikk tuossa lainaili minun viestiä ja hämmentävää todella jos siitä sinullekkin jäi tällainen kuva.

Minä en ottanut kantaa kenenkään yksettäiseen viestiin. Sanoin nimenomaan että vaikka täällä on sanottu epäasiallisia asioita ,se ei tarkoita sitä että jos joku ihan asiallisesti ihmettelee jotain tai tuo oman mielipiteensä jostain metodista synnyttääkseen keskustelua, pitäisi tämä torpedoida sillä perusteella että joku sanoi aiemmin tässä ketju epäasiattomuuksia.

Kaikki asiat joita täällä joku sanoo ei tarvitse automaattisesti lokeroida positiiviset ja negatiiviset sarakkeisiin.
Näinhän se on, itsekkin aikanaan pohdin, että onkohan riittävän ns kypsä tekeen noin elämää muuttavia valintoja. Missään vaiheessa en toivonut pahaa, päinvastoin. Upeaa jos menestyy

Näinhän se on, itsekkin aikanaan pohdin, että onkohan riittävän ns kypsä tekeen noin elämää muuttavia valintoja. Missään vaiheessa en toivonut pahaa, päinvastoin. Upeaa jos menestyy

Mutta toisaalta, pystyy tuon ikäinen ja nuorempikin (?) vaihtaan sukupuoltaan. Mun mielestä noihin asioihin ois kypsä vasta vähän vanhempana, mutta jokainen päättää itse asioistaan.

En lukenu sun viestistä kun ekat rivit ja totesin että sulla on sen verran luetun ymmärtämisessä vikaa että ei maksa vaivaa edes lukea tai vaivautua sen kummemmin.
Olen huomannut että kommentoit aina joka paikassa mutta et lue ikinä.
Ei se ole ihmekään että on sitten ymmärrystä vailla.

Olen huomannut että kommentoit aina joka paikassa mutta et lue ikinä.
Ei se ole ihmekään että on sitten ymmärrystä vailla.
Oot kyllä mahtava, ensin luet mun viestin jossa viittasin predatorin mainitsemiin epäasiallisiin kommentteihin mainiten että ne eivät voi toimia perusteena myöhemmän keskustelun aiheille.

Sitten sä tulkiset sen täysin päivastoin ja tuut vielä päälle sanomaan että mä oon ymmärrystä vailla. :D

Vielä kuluneempi kortti on alkaa itkemään toisten tekemisestä. Kerroppa mulle ihan omin sanoin, miksi vitussa se kritiikki on oikeutettua, mutta kritiikin kritisointi ei ole? En vitun tajua teidän logiikkaa. Vittuilla saa ja jos joku vittuilee takaisin, itketään. Alunperin kaikki pitää turpansa kiinni ja kisaaja aloittaa uransa, se ei provosoi ketään vittuilemaan, mutta se joka ekan kiven heittää, voisi olla ihan hiljaa jos marinaa kritisoidaan. Ite aloitti.

Mutta ei, kriitikot ja vihaajat on aina oikeassa ja vain heillä on oikeus kommentoida, sitten menee tunteisiin kun joku vähän kysyy että mikä nyt niin hiertää. Aivokääpiöiden jatkuva paskan heittäminen toisten niskaan netissä on vitun sairasta.

Andrew Tate kiteyttää tällä rantilla aika helvetin ytimekkäästi vihaajat ja muut orjamieliset sekä sen miten helvetin tyhmiä ne on ja samalla hyödyllisiä idiootteja:

Toisaalta dissaaminen ja jatkuva arvostelu tuo myös arvostelun kohteena olevan nimeä pinnalle. Siitä voi olla yllättävän paljon hyötyä. En minäkään ollut kuullut Paulasta koskaan. Ihmettelin miksi ihmeessä tämä ketju on aina aktiivisin. Nyt jo seuraan Paulan treeni ja kisa juttuja. Tämä dissaajien ansiota. Vähän sama kuin lätkässä Patrik Laine. Vihaajia löytyy enemmän kuin fanittajia. Siksi onkin suomen seuratuin kiekkoilija ja saa eniten median huomiota. Urheilijaa tuskin haittaa jos nimi on pinnalla. En usko että kukaan heistä lukee mediasta ja netistä mitä hänestä kirjoitetaan. Näin ovat kertoneet. Hulluksi siinä tulisi. Dissaus ei vaikuta pätkääkään heidän suorituksiin.

Luuletko että bodylajeissa roina sarjoissa mietitään mitenhän käy 10 tai 20 vuoden päästä ? Yksikään mestareista ei olisi tullut mestariksi jos ajatusmaailma olisi tuo. Täysin väärä laji jos yritetään pärjätä terveys edellä. Paula kuten jokainen muukin roinaava tietää riskit ja ottaa ne vapaaehtoisesti. En ymmärrä mikä taviksia risoo toisten elämänvalinnoissa. Yhtälailla Savolainen tuhosi terveytensä aineilla. Mutta pienintäkään negatiivista arvostelua ei ole saanut. Syystä ettei ole nuori nainen. Jos Paula olisi mies jokainen taputtelisi selkään ja kehuisi kovaksi äijäksi.
En minä ainakaan taputtelis. Pitäisin yhtä typeränä

En minä ainakaan taputtelis. Pitäisin yhtä typeränä
Sen takia kun roinaa vai treenaa erilailla kuin muut ? Itseä ei kilpailijoiden roinan käyttö kiinnosta. Jokainen kilpakumppani tekee samaa. Määrät vain arvailuja. Treeni metodi taas on hyvä kun sillä kehittyy. Ei meistä taviksistakaan kukaan vaihtaisi itselleen parasta tyyliä toiseen.

Aivan loistava suoritus tämän tasoisessa kilpailussa, kuin Arnold Classic UK 🥉
Alla Top4 kilpailijat

Screenshot_20220926-103404.png

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom