FIGURE PRO Paula Ranta

En ymmärrä miten kestää noita treenimääriä mutta kyllä jotkut kestävät. Bodaus on bodausta mutta muiden lajien harrastajat treenavat älyttömiä määriä.Ei siis kaikki mutta esim kestävyyslajeissa. Se on sitä eri juttu miten olkapäät, kyynärpäät ja polvet kestävät pitkässä juoksussa
Näinhän se on. Ne kovat treenimäärät mitä Peterin kanssa tehtiin, eli tuplatreenit joka päivä, niin uskokaa nyt kun kokemuksesta sanon. Se ei ole mitenkään mahdotonta, ei siihen kuole, päinvastoin. Se mikä siinä kärsii, on kokonaisvaltainen treeniteho kun hurjia määriä treenataan, niin joskus vain ei jaksanut kunnolla vetää överikovaa. Sitten jos oli esim tuplapäivä selkätreenissä, niin päivän treenissä eka kovaa lyhyempää sarjaa ja illalla kovaa pidempää sarjaa. Ongelma mulla siinä oli se, että iltatreenissä en voinut edes käsiä laittaa alas kun latsit kramppas. Tein väkisin selkää kramppien saattelemana. Ja kuolinko? No en kuollut, olen 47v ja edelleen tästä ketjusta en usko, että kovinkaan moni pysyis mun treeneissä mukana loppuun asti. Tää se suurin ongelma on, porukka pelkää kovaa treeniä ja määriä kuin ruttoa, sitten keksitään kaikkia tekosyitä, ei ole aikaa, ei palaudu, ei kehity, blaa blaa. Ja sekään ei riitä, lässytetään että toi ja toi tekee väärin kun tekee noin paljon. Jos noista sairaista kramppitreeneistä jotain jäi jälkeen, niin tehkää tommoinen selkä ekana ja sitten miettikää miten paljon se kouluttaa sun mentaalipuolta kestämään kovia treenejä.

Ja teinkö liikaa? Kuva varmaan kertoo että ihan vitun sama teinkö liikaa, selkä oli salettiin täysin verrannollinen vieressä treenaavan raskaan sarjan kisaajan kanssa. Terveisiä vaan ketjun Paulan arvostelijoille, ette saa koskaan edes kemialla tommoista selkää tolla vitun selittämisellä ja pelkäämällä kovaa tekemistä. Kovaa treenaavien pitäis olla esimerkki, mutta Pakkotoistolla niitä halveksutaan, sairasta. Sohvalla makaaminen taas on ihan ok.

Screenshot 2022-07-16 at 17.45.47.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo no se on selvä että suoritukset eivät aina ole 100% jos treenaa paljon ja kovaa. Peter sanoi itsekin että treenataan päivän kunnon mukaan. Tämä kuitenkin vaati sen että hitaasti nostetaan treenimääriä. Mutta niin kuin sanoin niin isot treenimäärät rasittavat polvia, kyynärpäitä jne ja aika usein nämä alkavat vittuilla jossain vaiheessa. Toki ei aina ole näine

Näinhän se on. Ne kovat treenimäärät mitä Peterin kanssa tehtiin, eli tuplatreenit joka päivä, niin uskokaa nyt kun kokemuksesta sanon. Se ei ole mitenkään mahdotonta, ei siihen kuole, päinvastoin. Se mikä siinä kärsii, on kokonaisvaltainen treeniteho kun hurjia määriä treenataan, niin joskus vain ei jaksanut kunnolla vetää överikovaa. Sitten jos oli esim tuplapäivä selkätreenissä, niin päivän treenissä eka kovaa lyhyempää sarjaa ja illalla kovaa pidempää sarjaa. Ongelma mulla siinä oli se, että iltatreenissä en voinut edes käsiä laittaa alas kun latsit kramppas. Tein väkisin selkää kramppien saattelemana. Ja kuolinko? No en kuollut, olen 47v ja edelleen tästä ketjusta en usko, että kovinkaan moni pysyis mun treeneissä mukana loppuun asti. Tää se suurin ongelma on, porukka pelkää kovaa treeniä ja määriä kuin ruttoa, sitten keksitään kaikkia tekosyitä, ei ole aikaa, ei palaudu, ei kehity, blaa blaa. Ja sekään ei riitä, lässytetään että toi ja toi tekee väärin kun tekee noin paljon. Jos noista sairaista kramppitreeneistä jotain jäi jälkeen, niin tehkää tommoinen selkä ekana ja sitten miettikää miten paljon se kouluttaa sun mentaalipuolta kestämään kovia treenejä.

Ja teinkö liikaa? Kuva varmaan kertoo että ihan vitun sama teinkö liikaa, selkä oli salettiin täysin verrannollinen vieressä treenaavan raskaan sarjan kisaajan kanssa. Terveisiä vaan ketjun Paulan arvostelijoille, ette saa koskaan edes kemialla tommoista selkää tolla vitun selittämisellä ja pelkäämällä kovaa tekemistä. Kovaa treenaavien pitäis olla esimerkki, mutta Pakkotoistolla niitä halveksutaan, sairasta. Sohvalla makaaminen taas on ihan ok.

katso liitettä 242393

Siinä nyt on pieni ero, että vetääkö perseen täyteen horkkaa vai syökö kaurapuuroa. Jos miettii palautumista jne.

Voi helvetti :D :D Nyt,kaikki älkää liikkuko,STOP heti,teidän keskivartalo paksuuntuu mitä enemmän liikutte.
Mistä te keksitte näitä syitä,siis ihan uskomatonta paskaa.
Tämä oli minunkin pointtini. Aivan uskomaton väite että jonkun keskivartalo olisi paksuuntunut kässäri soudun takia 😃 Saatikka vahingossa epäsuoralla rasituksella. Eihän se tartte olla kuin vähän nesteisempi niin keski kroppa näyttää paksummalta. Tai insut ja kasvut koneessa. Pitää olla aika saakelin erikoiset vatsalihakset jos vahingossa kasvavat liian isoiksi ilman että niitä treenaa.
No eikös ne Miken kyljet kasvanu ihan fribaa heitellessä?

En ymmärrä miten kestää noita treenimääriä mutta kyllä jotkut kestävät. Bodaus on bodausta mutta muiden lajien harrastajat treenavat älyttömiä määriä.Ei siis kaikki mutta esim kestävyyslajeissa. Se on sitä eri juttu miten olkapäät, kyynärpäät ja polvet kestävät pitkässä juoksussa
Aika monikin kestäisi paljon kovempia treeni määriä mitä nykyään tekee. Eivät vain uskalla kokeilla. Pyörittelevät asioita pelkästään teoriassa. Kuka tahansa voi totuttaa kropan tiheämpään ja kovempaan treeniin oli natu tai ei. Eikä sitä totuttelua tehdä niin että treenataan viikko enemmän ja sanotaan ei pysty. Jokainen vuosikymmeniä isoilla painoilla treenaava tulee törmäämään rasitusvammoihin. Osalla ne vain oireilevat enemmän. Ei kroppa ole tarkoitettu vuosikymmenien kovaan urheiluun. Urheilulääkäri sanoi mulle että jos voimailijoiden olkapäät kuvattaisi, ei löytyisi yhtään joissa ei olisi voimailun aiheuttamia kulumia ja vaurioita. Siinä mielessä ei kannata olettaakaan että säilyisi body urasta terveenä.

Siinä nyt on pieni ero, että vetääkö perseen täyteen horkkaa vai syökö kaurapuuroa. Jos miettii palautumista jne.
Ei ole niin suurta eroa mitä natikat kuvittelevat. Sitä ei voi tietää jos ei ole käynyt sekä natu että horkka tietä itse. Natunakin voi treenata paljon jos tekee sen viisaasti.

Oletat nyt taas kuten perusjuntti, että automaattisesti on perse täynnä horkkaa. Uskomatonta miten kovaa te välttelette kovaa treeniä. Selityksiä selitysten perään.

Aika monikin kestäisi paljon kovempia treeni määriä mitä nykyään tekee. Eivät vain uskalla kokeilla. Pyörittelevät asioita pelkästään teoriassa. Kuka tahansa voi totuttaa kropan tiheämpään ja kovempaan treeniin oli natu tai ei. Eikä sitä totuttelua tehdä niin että treenataan viikko enemmän ja sanotaan ei pysty. Jokainen vuosikymmeniä isoilla painoilla treenaava tulee törmäämään rasitusvammoihin. Osalla ne vain oireilevat enemmän. Ei kroppa ole tarkoitettu vuosikymmenien kovaan urheiluun. Urheilulääkäri sanoi mulle että jos voimailijoiden olkapäät kuvattaisi, ei löytyisi yhtään joissa ei olisi voimailun aiheuttamia kulumia ja vaurioita. Siinä mielessä ei kannata olettaakaan että säilyisi body urasta terveenä.
Näin on. Bodauksessa vielä rasitetaan niveliä isoilla painoilla ja paljon. Muissa lajeissa punttitreeni ei ole se olenainen juttu.

Horkasta sen verran että joo kyllä voi treenata kovempaa mutta horkalla ei ole tietääkseni vaikutusta keskushermostoon? Kova treeni rasittaa myös keskushermostoa

Näin on. Bodauksessa vielä rasitetaan niveliä isoilla painoilla ja paljon. Muissa lajeissa punttitreeni ei ole se olenainen juttu.

Horkasta sen verran että joo kyllä voi treenata kovempaa mutta horkalla ei ole tietääkseni vaikutusta keskushermostoon? Kova treeni rasittaa myös keskushermostoa
Vaikuttaa myös hermoston palautumiseen

Oletat nyt taas kuten perusjuntti, että automaattisesti on perse täynnä horkkaa. Uskomatonta miten kovaa te välttelette kovaa treeniä. Selityksiä selitysten perään.
Eiköhän tossa vaan todeta että horkka vaikuttaa palautumiseen ja lihaskasvuun. Ja jos se vaikuttaa vain vähän niin ihmetyttää minkä takia niitä sitten käytetään, koska ei se aivan riskitöntä ole. Ja mistä sinä tiedät miten kovaa kukakin treenaa? 🤔

Ja mistä sinä tiedät miten kovaa kukakin treenaa? 🤔
No et sä noin yksinkertainen voi olla? Kai mä nyt osaan lukea, jos kerran Paula ja Peter treenas liian kovaa, niin eikös se kerro, että ne jotka siitä valittaa, treenaa kevyemmin. Kukkuu vaan.

No et sä noin yksinkertainen voi olla? Kai mä nyt osaan lukea, jos kerran Paula ja Peter treenas liian kovaa, niin eikös se kerro, että ne jotka siitä valittaa, treenaa kevyemmin. Kukkuu vaan.
No et sä ainakaan ymmärrä lukemaasi! 😂 Siitähän ne on valittanut että Paula treenaa liikaa, että vähempikin ja järkevämpi optimointi riittäisi pääsemään samaan lopputulokseen kunnon suhteen ja olisi varmaan terveydellekkin parempi.

No et sä ainakaan ymmärrä lukemaasi! 😂 Siitähän ne on valittanut että Paula treenaa liikaa, että vähempikin ja järkevämpi optimointi riittäisi pääsemään samaan lopputulokseen kunnon suhteen ja olisi varmaan terveydellekkin parempi.
Elikä valittajat treenaa vähemmän, siitä mä sen tiedän. Ja sen tiedän, että sä et pysyis Paulan kyydissä minuuttiakaan, muuten sä et täällä valittaisi. Aivan älytöntä, että netin sankarit opastaa ton tason kisaajaa, ensinnäkään, te ette tiedä vittuakaan mikä on Paulalle parasta ja mikä huonoa. Toisekseen, teillä ei ole vitunkaan käryä noista treenimääristä oikeassa elämässä. Joten lopettakaa nyt se lässyttäminen kun Paula tekee tulosta, TE ETTE TEE.

Normaali treenaaja haluaa aina päästä helpommalla, halvemmalla, nopeammin ja vähemmällä vaivalla mitä tulee lihasvuun. Sitä mä en tajua, että miten jonkun tytön treenit on noin kova pala kaikille? Ottaako se itsetunnon päälle että mimmi vetää kovempaa kun pitää kaikki syyt keksiä miksi se tekee väärin, vaikka se tekee just oikein mitä kehitystä katsoo.

Mistä sä sen tiedät? Et mistään, koomista. Pitäiskö sun alkaa valmentaan vaikka Mr Olympiaa kun sulla on kykyjä tietää asiat, joita ei voi edes todentaa mitenkään?
Oot sä oikeesti noin tyhmä vai onko sulla lukihäiriö?? Mä kerroin noissa viesteissä mistä jengi on täällä valittanut liittyen Paulan treeneihin. Itse en ole koskaan kommentoinut Paulan treenejä ja mulle aivan sama kuinka paljon tai vähän hän treenaa.

Mun on vaikea ymmärtää mikä Paulan tekemisessä niin hitsaa, että kaikki on näkemässä huolta vaivaa että treenaa liian kovaa, palaa loppuun jne. Eikö kovaa ja paljon treenaaminen ole huomattavasti terveellisempää kuin lihominen, paska ruokavalio ja siihen päälle päihteet, tämä on normaalia.

Mä en voi välttyä ajatukselta, että nimenomaan jengiä korpee että mimmi kykenee tommoiseen mihin ei itse pysty, läskiksi voi kuka vaan alkaa tosta vaan.

Miksi te ette ole valistamassa somessa lihavia että toi ei ole kyllä terveellistä, vaan olette sättimässä urheilijaa, ja uskomattominta, liiasta treenistä.

Mä kerroin noissa viesteissä mistä jengi on täällä valittanut liittyen Paulan treeneihin
No lässyn lässyn eiköhän se nyt ole jo moneen kertaan täällä sanottu ja sitä tässä just jauhetaan että mikä siinä niin kamalaa on vaikka treenais 24/7. Tuolla on ihmisiä jotka tuhoaa itseään paljon pahemmin. Ei ole lukihäiriötä, mutta sulla on joku ongelma kun pitää moneen kertaan sanottu asia tulla vielä sanomaan. Ja älä edes yritä valehdella että sulle on ihan sama mitä Paula tekee, muuten sä et koko ketjussa olis.

Yks mikä tossa voi "hitsata" on se siirtymä lähes anorektisen laihaista toiseen pakkomielteeseen, teenimäärät näkyy tuottavan tulosta

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom