BB PRO Paul Dillet

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
En ole muilla pro-äijillä nähnyt yhtä irstaan näköisiä pintaverisuonia kuin Dilletillä, ei mikään esteettisesti miellyttävä näky vaikka perkeleen iso ukko onkin.

Lee Priestillä on vähän sama ongelma selässä kuin Dilletillä,että latsien kiinnityskohdat on suhteellisen ylhäällä mikä tekee selästä "pitkän" näköisen niinkuin monissa artikkeleissa on kommentoitu.Dilletti kärsii siitä varmaan vielä enempi kuin Priest,koska on yli 190cm pitkä muistaakseni ja Lee 162,5.Nuo pituudetkin vaihtelee eri lehdissä ja jutuissa aika paljon.Voi olla livenä melko ison näköinen jos vieressä olis.Luulis käsien olevan jotain 60cm ympärysmitaltaan.

Kovannäköinen jätkä, nuo suonet ovat kyllä aika pelottavan kokoiset. :D

Liitteet

• index.php.webp
    index.php.webp
    25,9 KB · Katsottu: 3 065
Olen odottanut tiettyä kommenttia jo pitkään...
Eikö kukaan muu kuin minä pidä noita Dilletin silmiä törkeen pelottavina? Näyttää siltä kuin se söis pikkulapsia aamupalaksi. Noi viikset viellä tehostaa vaikutelmaa.

suortti sanoi:
Eikö kukaan muu kuin minä pidä noita Dilletin silmiä törkeen pelottavina? Näyttää siltä kuin se söis pikkulapsia aamupalaksi. Noi viikset viellä tehostaa vaikutelmaa.
no huomasin kyllä..tuntuu kyl et toi jätkä vetää tahalleen tollasen tylyn ilmeen vielä joka kuvaan.

Muutama kuva Paulista. Selkä leviää uskomattoman huonosti:

Liitteet

• Dillett_010.webp
    Dillett_010.webp
    51,6 KB · Katsottu: 1 689
  • Mr.Olympia_1999_018.webp
    Mr.Olympia_1999_018.webp
    22 KB · Katsottu: 615
  • Mr.Olympia_1999_019.webp
    Mr.Olympia_1999_019.webp
    25,9 KB · Katsottu: 704
  • Hungarian_Pro_EB_2003_014.webp
    Hungarian_Pro_EB_2003_014.webp
    22,2 KB · Katsottu: 2 387
  • Cutler_02.webp
    Cutler_02.webp
    55,6 KB · Katsottu: 1 102
Pro-Pain sanoi:
Selkä leviää uskomattoman huonosti:

Ohhoh!!! :eek:

Vedänpä sanani takaisin perkeleellisistä latseista. En ole nähyt ikinä Dilletin selkäposeja, tuo leveä selkä-pose on kyllä todella huono! Muissa poseerauksissa, joissa selkä tulee toissijaisesti esille selkä ei todellakaan näytä noin huonolta.

Ne jotka eivät miestä tunne sanottakoon, että Paul oli yksi menestyksekkäinpiä 90-luvun kehonrakentajia ja häntä pidetään myös kaikkien aikojen lahjakkainpana bodarina. Aina kärkisijoilla Olympiassa, huonoin sijoitus taisi olla 7.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-15%
Siinä on Cutleri pientä poikaa tossa viimesessä :D Mahtaakohan johtua kuvakulmasta tai jotain, hirvee ero?
suortti sanoi:
Mä pelkään oikeesti tota ukkoa! Kattokaapa supermassamake -threadista F_GP-97 comparison.avi ja kyllä on psykopaatin näkönen äijä. Toivottavasti nään joskus tosta painajaisia :whip:
Pelottavin ukko kyllä ever, ottasivat tuon hollywoodiin johonki paskathousuunkauhuleffan möröksi, menisin kattoon :rock:

Karpaasi85 sanoi:
Ne jotka eivät miestä tunne sanottakoon, että Paul oli yksi menestyksekkäinpiä 90-luvun kehonrakentajia ja häntä pidetään myös kaikkien aikojen lahjakkainpana bodarina. Aina kärkisijoilla Olympiassa, huonoin sijoitus taisi olla 7.
Dillet voitti NOC:n kerran ja Olympiassa oli parhaimmillaan muistaakseni
neljäs tai viides?! Ikuinen lupaus kuten Graig Titus, Jean-Pierre Fux etc.

Onhan tuossa tiettyä monsterimaista ilmettä. Johtuu Dilletin todella voimakkaasta otsasta ja silmäkulmista. Kuin Frankensteinilla.

Liitteet

• dillet.webp
    dillet.webp
    25,1 KB · Katsottu: 1 282
Karpaasi85 sanoi:
häntä pidetään myös kaikkien aikojen lahjakkainpana bodarina.
Miksi ihmeessä? Tätä en ikinä tajua. Yläkroppa täydessä epätasapainossa pienten olkapäiden ja valtavien käsien takia. Selästä en aio edes aloittaa, eikä tuo vammaisen näköinen keskivartalokaan hurraamista aiheuta. Olihan sillä suonia, juu. :jahas:

Eikös juttu mennyt niin, että flex wheeleriä pidettiin maailman lahjakkaimpana kehonrakentajana ja jotkut sekoittivat hänet dillettiin tai jotain semmoista.

Nepheg sanoi:
Eikös juttu mennyt niin, että flex wheeleriä pidettiin maailman lahjakkaimpana kehonrakentajana ja jotkut sekoittivat hänet dillettiin tai jotain semmoista.

Ei. Kyllä Dillettin statukseen kuuluu tituleeraaminen erittäin lahjakkaaksi kehonrakentajaksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom