Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
no huomasin kyllä..tuntuu kyl et toi jätkä vetää tahalleen tollasen tylyn ilmeen vielä joka kuvaan.suortti sanoi:Olen odottanut tiettyä kommenttia jo pitkään...
Eikö kukaan muu kuin minä pidä noita Dilletin silmiä törkeen pelottavina? Näyttää siltä kuin se söis pikkulapsia aamupalaksi. Noi viikset viellä tehostaa vaikutelmaa.
Pro-Pain sanoi:Selkä leviää uskomattoman huonosti:
mitähän toi pienempi kaveri mulkkaa noin vaikeasti tossa mustavalkokuvassa :DPro-Pain sanoi:Muutama kuva Paulista. Selkä leviää uskomattoman huonosti:
Mä pelkään oikeesti tota ukkoa! Kattokaapa supermassamake -threadista F_GP-97 comparison.avi ja kyllä on psykopaatin näkönen äijä. Toivottavasti nään joskus tosta painajaisia :whip:suortti sanoi:Olen odottanut tiettyä kommenttia jo pitkään...
Eikö kukaan muu kuin minä pidä noita Dilletin silmiä törkeen pelottavina? Näyttää siltä kuin se söis pikkulapsia aamupalaksi. Noi viikset viellä tehostaa vaikutelmaa.
Dillet voitti NOC:n kerran ja Olympiassa oli parhaimmillaan muistaakseniKarpaasi85 sanoi:Ne jotka eivät miestä tunne sanottakoon, että Paul oli yksi menestyksekkäinpiä 90-luvun kehonrakentajia ja häntä pidetään myös kaikkien aikojen lahjakkainpana bodarina. Aina kärkisijoilla Olympiassa, huonoin sijoitus taisi olla 7.
Miksi ihmeessä? Tätä en ikinä tajua. Yläkroppa täydessä epätasapainossa pienten olkapäiden ja valtavien käsien takia. Selästä en aio edes aloittaa, eikä tuo vammaisen näköinen keskivartalokaan hurraamista aiheuta. Olihan sillä suonia, juu. :jahas:Karpaasi85 sanoi:häntä pidetään myös kaikkien aikojen lahjakkainpana bodarina.
Nepheg sanoi:Eikös juttu mennyt niin, että flex wheeleriä pidettiin maailman lahjakkaimpana kehonrakentajana ja jotkut sekoittivat hänet dillettiin tai jotain semmoista.