BB PRO Paul Dillet

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%

Mitä helvettiä. Muistelin aina, että Dillettillä oli monsterikroppaansa nähden täysin epäsuhta selkä, tyyliin raskassarjalaisen muussa kropassa -80-kg kisaajan selkä. Mutta tuossa videossa varsin komea, hivenen flätti, mutta silti paljon parempi kuin muistelin.

Dillett oli yksi aikansa legenda. Selän huonous paljastui lineupissa vertaillessa. Takaolkapäät dominoi takaa selkää ja latsit oli melko epäsuhdat pienempinä. Tiedä sit miksi Paulin oli niin vaikea posettaa nätisti heilumatta ja pitää jännitys nätisti puuskuttamatta.. joku paha diureettikrappihan sille joskus tulikin ja kantoivat äijän ihan katatonisen krampissa lavalta. Huimat mittasuhteet kyllä oli mut ei tainnu voittaa kertaakaan isoa kisaa? Jonkun pienemmän grand prixin tai Kanadan pro-kisan saattoi viedä kerran.

Hieno muisto ajaltaan anyway!

Pitkä torso, korkeat latsit ja huono poseeraus. Siinäpä syyt.

Mutta kertonee 90-luvun bodauksen tasosta kun tosiaan Dillett oli kärkimiehistä huonoimpia.

Mulla on Dilletista melko merkitykseton tarina mutta kerronpa silti. Dillet asuu Toronton seudulla kuten minakin ja itse kavelin keskustassa kovaa vauhtia jalkakaytavalla, en muista miksi kavelin niin kovaa mutta jonnekin oli kova kiire. Tulin eraan hotellin kohdalle ja pilarin takaa just mun eteen hyppasi Paul Dillet niin etta melkein meidan paat kolahti yhteen. Tietenkin se olisi ollu minun vika kun kavelin aivan siina pilarin vieressa alytonta vauhtia. Kasvot meilla oli muutaman sentin paassa toisistamme ja olimme molemmat lahinna holmistyneita etta melkein tormattiin. Kavelin siita sitten nolona pois ja mietin etta olisiko pitanyt jotain sanoa kun kuitenkin kyseessa on heppu joitten kuvia tuli katsottua silma kovana Flex lehdista nuorena kollina. Mutta eikohan Paul ole kuullut ihan tarpeeksi kehuja ja varmaan ihan OK etta elaman tassa vaiheessa saa kavella enimmakseen anonyymina. Toki hanet moni silti viela monet tunnistaa tanakin paivana. Ei muuten nayta enaa ollenkaan kehonrakentajalta vaikka aika kookas ja pitka heppu onkin.

EE70E5F7-C4C1-4A9F-B717-AB3B2B58465C.jpeg

En sanoisi Paul Dilletin selkää huonoksi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-15%
Dilletin heikkous oli ehdottomasti selkä. Ei riittänyt tuolla tasolla kärkinimille. Selän rakenteesta johtui pitkälti. Latsit lähtivät väärästä kohtaa tai jotain. Näin kirjoitti alan lehdet siihen aikaan.

Suositut

Back
Ylös Bottom