BB PRO Paul Dillet

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Onko äijä elossa? Miltä näyttää? Paljonkohan diureetteja ja amfetamiinia vetäny aikoinaan? Muuten, äijä on aika :down:

bigbrains sanoi:
Mutta onko Dillet elossa ja onko ajankohtasia kuvia?

Kilpaili ainakin Grand Brix Hungary kisassa 2003, sijoittui sijalle 14.
Kilpailun voitti Jablonicky Pavel. Eiköhän Dillet ole elossa, olishan siitä ollut
jonkin sortin uutinen jos olisi lähtenyt tuonpuoleiseen poseraamaan.

formula7 sanoi:
Kilpaili ainakin Grand Brix Hungary kisassa 2003, sijoittui sijalle 14.
Kilpailun voitti Jablonicky Pavel. Eiköhän Dillet ole elossa, olishan siitä ollut
jonkin sortin uutinen jos olisi lähtenyt tuonpuoleiseen poseraamaan.

Paul Dilletillä on oma palsta MD:ssä jossa se kehuu itseään ja rahojaan ja tietysti haukkuu kaikkia muita. Iso suu kaverilla...

bigbrains sanoi:
Onko äijä elossa? Miltä näyttää? Paljonkohan diureetteja ja amfetamiinia vetäny aikoinaan? Muuten, äijä on aika :down:

Uusimmassa MD:ssä on Dillettin juttu diureettien aiheittamista lihaskrampeista muutama vuosi takaperin...sehän meinas lähteä lavalta suoraan Tuonelan joelle.

Anssi Manninen sanoi:
Uusimmassa MD:ssä on Dillettin juttu diureettien aiheittamista lihaskrampeista muutama vuosi takaperin...sehän meinas lähteä lavalta suoraan Tuonelan joelle.

mitä on diureetti?

on muuten dillett aikas pelottavan näkönen äijä...

Itse asiassa makuni on tässä kovasti muuttunut ja olen oppinut pitämään myös friikimmän näköisistä kavereista kuten Paul Dillet, Markus Ruhl ja Greg Kovacs.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-15%
White Pale sanoi:
Itse asiassa makuni on tässä kovasti muuttunut ja olen oppinut pitämään myös friikimmän näköisistä kavereista kuten Paul Dillet, Markus Ruhl ja Greg Kovacs.

Grec kovacs??? no mies on kyllä ainakin painava ja vahvakin, mutta kehonrakentajana hänestä ei oikein hyvää sanottavaa irtoa. Tyypin mitoista liikkuu netissä paljo juttua mutta ei ne kyllä lavalla oikein näy. Varmaan ne mitat kannattis kertoa tuomareille että ne tajuis kuka on oikeesti paras :D

White Pale sanoi:
Uskaltaisitko sanoa tuon saman hänelle päin naamaa? :D
Minä uskaltaisin ainakin, tuskin loukkaantus, ainut friikki tuossa sun listassa on RUHL.

neutraali sanoi:
Minä uskaltaisin ainakin, tuskin loukkaantus, ainut friikki tuossa sun listassa on RUHL.

Muistaakseni vuonna -93 oli bodauslehdessä kuva Dillettistä krusifiksi asennossa helvetin isojen käsiensä kanssa ja kuvan alla teksti "tulevaisuuden lupaus Paul Dillett"
Ukolla on monien mielestä parhaat geenit mutta ei vaan ole saanut pakettia ikinä kunnolla kasaan...Kai se on jäänyt siis psyykestä kiinni, ei vaan pysty sellaiseen kurin alaisuuteen (yhdyssana?) kuin esim. Dorian Yates, Coleman, Cutler...
Hemmetin isoja lihasryhmiähän tolla ukolla on vaikka muille jakaa mutta tiukkuus, lihasten yksityiskohdat ja etenkin poseeraus on jääny yleensä uupumaan ...Tiukkuutta tosin oli tarpeeksi kerran 90 luvun puolivälin jälkeen kun joutui lavalta sairaalaan tiputukseen nestehukan takia, silloin olisi joidenkin arvioiden mukaan voittanut kisan...NOC???...
Eli pointti oli se että minun mielestäni Dillet on todellakin FRIIKKI! Eikä edes lähellä maksimi potentiaalia käynyt.
Joillain lahjakkailla massa ukkeleilla esim. Cutler, Nasser, Dillett ei selkä ole ikinä ollut kaikkein yksityiskohtaisimpia alueita (vastakohtana Yates ja Coleman) eivätkä ole sille asialle oikein mitään vuosien varrella voineet. Kai se on loppujen lopuksi geeneistä kiinni kuka siellä voittaa ja kuka jää keräilemään rippeet...

sissi sanoi:
Muistaakseni vuonna -93 oli bodauslehdessä kuva Dillettistä krusifiksi asennossa helvetin isojen käsiensä kanssa ja kuvan alla teksti "tulevaisuuden lupaus Paul Dillett"
Ukolla on monien mielestä parhaat geenit mutta ei vaan ole saanut pakettia ikinä kunnolla kasaan...Kai se on jäänyt siis psyykestä kiinni, ei vaan pysty sellaiseen kurin alaisuuteen (yhdyssana?) kuin esim. Dorian Yates, Coleman, Cutler...
Hemmetin isoja lihasryhmiähän tolla ukolla on vaikka muille jakaa mutta tiukkuus, lihasten yksityiskohdat ja etenkin poseeraus on jääny yleensä uupumaan ...Tiukkuutta tosin oli tarpeeksi kerran 90 luvun puolivälin jälkeen kun joutui lavalta sairaalaan tiputukseen nestehukan takia, silloin olisi joidenkin arvioiden mukaan voittanut kisan...NOC???...
Eli pointti oli se että minun mielestäni Dillet on todellakin FRIIKKI! Eikä edes lähellä maksimi potentiaalia käynyt.
Tiedän kyllä dillletin, hän oli aina helvetin ruman näköinen /mallinen "suonikohjuineen" päivineen, IMO ei voi puhua friikistä hänen kohdallaan.

neutraali sanoi:
Tiedän kyllä dillletin, hän oli aina helvetin ruman näköinen /mallinen "suonikohjuineen" päivineen, IMO ei voi puhua friikistä hänen kohdallaan.

+Leveät hartiat, isot kädet, kapea vyötärö, kunnon kaaret reisissä ja isot pohkeet...
-Lopullinen lihasten kovuus, yksityiskohtaisuus ja poseeraus jäi uupumaan

...Siltikin mun mielestä, verrattuna esim. Colemaniin rakenteeltaan aivan ylivoimainen, massiivinen jo kymmenen vuotta sitten ja kapealla vyötäröllä ja hemmetin leveällä hartia rakenteella.

Kyllä Dilletissa on tiettyjä friikkiaineksia (karu naama mukaan lukien),

Äijällä oli helvetin leveät hartiat, kapea vyötärö ja hyvä malli kaikin puolin.

Pari kuvaa:

Hyvä malli:

paul8.jpg

Leveät hartiat:

paul7.jpg

Iso selkä, jota hän ei ikinä saanut tuotua esiin posetuksessa

attachment.php

Iso äijä joka tapauksessa aikaansa nähden karuine naamoineen ja suonikohjuineen

attachment.php

Eikös tuo uhonnut jossain uusimmista MD:istä palaavansa kilpalavoille...?

Kuulostaa aika oudolta kun muistan Dilletin jossain aikaisemmassa kolumnissa kertoneen kärsivänsä niin kovista nivelkivuista olkapäissä ja vähän muuallakin ettei pysty treenaamaan kunnolla.

neutraali sanoi:

Totta, Ernie Taylorit sun muut näyttää pieniltä Ruhlin rinnalla. Mutta Greg on ainoa jättiläien tuossa listassa, joten siinä mielessä friikki kaveri kyllä.

White Pale sanoi:
Totta, Ernie Taylorit sun muut näyttää pieniltä Ruhlin rinnalla. Mutta Greg on ainoa jättiläien tuossa listassa, joten siinä mielessä friikki kaveri kyllä.

Iso ainaki vaa-alla. Olekko nähny muutes ton arnol classicin videon missä grec on osallistunut? Miehellä oli kyl kireyttä mut backstage kuvassa miehel roikku makkarat kyljissä ja muutenki vyötärö oli valtavan kokonen. Jos minä oisin kovacs ja siitä kerrotut treenitulokset pitää paikkansa ni vaihtasin lajia voimanostoon.

Suositut

Back
Ylös Bottom