Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
bigbrains sanoi:Mutta onko Dillet elossa ja onko ajankohtasia kuvia?
formula7 sanoi:Kilpaili ainakin Grand Brix Hungary kisassa 2003, sijoittui sijalle 14.
Kilpailun voitti Jablonicky Pavel. Eiköhän Dillet ole elossa, olishan siitä ollut
jonkin sortin uutinen jos olisi lähtenyt tuonpuoleiseen poseraamaan.
bigbrains sanoi:Onko äijä elossa? Miltä näyttää? Paljonkohan diureetteja ja amfetamiinia vetäny aikoinaan? Muuten, äijä on aika :down:
Anssi Manninen sanoi:Uusimmassa MD:ssä on Dillettin juttu diureettien aiheittamista lihaskrampeista muutama vuosi takaperin...sehän meinas lähteä lavalta suoraan Tuonelan joelle.
White Pale sanoi:Itse asiassa makuni on tässä kovasti muuttunut ja olen oppinut pitämään myös friikimmän näköisistä kavereista kuten Paul Dillet, Markus Ruhl ja Greg Kovacs.
Minä uskaltaisin ainakin, tuskin loukkaantus, ainut friikki tuossa sun listassa on RUHL.White Pale sanoi:Uskaltaisitko sanoa tuon saman hänelle päin naamaa? :D
neutraali sanoi:Minä uskaltaisin ainakin, tuskin loukkaantus, ainut friikki tuossa sun listassa on RUHL.
Tiedän kyllä dillletin, hän oli aina helvetin ruman näköinen /mallinen "suonikohjuineen" päivineen, IMO ei voi puhua friikistä hänen kohdallaan.sissi sanoi:Muistaakseni vuonna -93 oli bodauslehdessä kuva Dillettistä krusifiksi asennossa helvetin isojen käsiensä kanssa ja kuvan alla teksti "tulevaisuuden lupaus Paul Dillett"
Ukolla on monien mielestä parhaat geenit mutta ei vaan ole saanut pakettia ikinä kunnolla kasaan...Kai se on jäänyt siis psyykestä kiinni, ei vaan pysty sellaiseen kurin alaisuuteen (yhdyssana?) kuin esim. Dorian Yates, Coleman, Cutler...
Hemmetin isoja lihasryhmiähän tolla ukolla on vaikka muille jakaa mutta tiukkuus, lihasten yksityiskohdat ja etenkin poseeraus on jääny yleensä uupumaan ...Tiukkuutta tosin oli tarpeeksi kerran 90 luvun puolivälin jälkeen kun joutui lavalta sairaalaan tiputukseen nestehukan takia, silloin olisi joidenkin arvioiden mukaan voittanut kisan...NOC???...
Eli pointti oli se että minun mielestäni Dillet on todellakin FRIIKKI! Eikä edes lähellä maksimi potentiaalia käynyt.
neutraali sanoi:Tiedän kyllä dillletin, hän oli aina helvetin ruman näköinen /mallinen "suonikohjuineen" päivineen, IMO ei voi puhua friikistä hänen kohdallaan.
neutraali sanoi:Minä uskaltaisin ainakin, tuskin loukkaantus, ainut friikki tuossa sun listassa on RUHL.
White Pale sanoi:Totta, Ernie Taylorit sun muut näyttää pieniltä Ruhlin rinnalla. Mutta Greg on ainoa jättiläien tuossa listassa, joten siinä mielessä friikki kaveri kyllä.