Patti ranteessa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mursu^
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
36
Huomasin tossa aamulla että oli toisessa ranteessa joku ihmeellinen patti.
Ei ole mitenkään kipeä, mutta semmonen kova patti minkä huomaa selvästi. Ei ole mitään tietoa mistä se siihen olisi tullut. Onko kellään ollut samanlaista ongelmaa? Mitäs tommoselle voisi tehdä?

Update: On se sittenkin välillä vähän kipeä :david:

Minulla on. Se tuli ja kasvoi todella isoksi, nousi melkein sentin ympäristöään ylemmäksi. Sitten se yhtenä iltana oli hämmästyksekseni hävinnyt mutta kämmenselkä oli turvoksissa. Kysyin siitä myöhemmin lääkäriltä ja hän sanoi, että se saattaa olla rasvapatti, joka sitten kerää ympärilleen nestettä. Lopulta jokin kalvo repetyi tms. ja neste purkautui sieltä ihon alle ja näkyvä patti hävisi. Nyt se on alkanut harmikseni kasvaa uudestaan - ehkä pitää käydä näyttämässä sitä lääkärillä varta vasten.

Joo mulla on ollu samanlainen tuola hauiksen ja ojentajan välin joku viisi senttiä kyynerpäästä. Ittestänsä se on pienentynyt aika olemattomaksi mutta tuntuu vielä vähän, mitään oireita ei ole tähän mennes aiheuttanut (koputtaa puuta).Rasvapatti kait.

Mitäs tommoselle voisi tehdä?

joo,minulla on ollut monesti samanlaisia ja oon käynyt monta kertaa lääkärissä
tyhjentämässä sen,lopussa lääkäri sanoi että pamauta jollain kovakantisella kirjalla siihen ne se räjähtää

no viimeisen kerran kun se tuli taas ranteeseen löin sen vaan raakasti rikki
ja sen jälkeen sitä ei oo enää näkyny

pikkusen se sattu ,,ei paha,,

Mulla on jalkapöydällä ollut pari parisenttistä pattia joku 8vuotta:D
En tiedä mistä on tullut ja mihin menevät, mutten niitä ole jaksanut alkaa hakkailemaan. Kai nekin noita rasvapatteja ovat.

mulle tuli toiseen hauikseen tommonen herneen kokonen kova patti. (ei, se ei ollut lihas vaikka niin toivoinkin=). oli siinä pari päivää ja sitten häipyi. mikähän lie?

Gangliolta kuulostaa (en tiedä kirjotetaanko noin) ja sen voi ainakin leikata ja tyhjentää ja onpa rohkaimmat jopa murskanneetkin niitä. Lääkärissä kannattais käydä näyttämässä.

Kävin lääkärillä ja sanoi että on aluillaan oleva jännetulehdus, huomasin myös sen että koko ranne on hieman turvonnut
Samalla antoi viikon salikiellon :itku:

Hulluksihan tässä tulee kun ei viikkoon pääse salille :evil:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Back
Ylös Bottom