patti hauiksessa

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ite taas en uskalla mennä näyttämään mitään pikku vaivaa lääkärille, koska pelkään, että se määrää varmuuden vuoksi jonkun kolmen kuukauden treenikiellon. :curs:

Siinä on terveen olonen kaveri. Luuletko että lääkäri huvikseen määräilee treenikieltoja. Ja jos tuntuu että osaat paremmin nuo hommat ni kannattaa leikata oletettu rasvapatti itse. Ei se kummonen homma ole..

^^Kuuluisia viimeisiä sanoja;)

Kuten jo on mainittu, niin eiköhän se ole viisainta käydä lääkärille näyttämässä tuota pattia. Jos sattuu olemaan ns.rasvapatti, niin sen poistaminen ei iso operaatio ole ja treenitaukoa ei tule paria-kolmea viikkoa kauempaa. Jos taas annat asian vain olla, voi käydä niin, että patti tulehtuu ja sitten sen poistaminen onkin jo isompi homma. Ei se kunt mihinkään parissa viikossa häviä:thumbs:

Siinä on terveen olonen kaveri. Luuletko että lääkäri huvikseen määräilee treenikieltoja. Ja jos tuntuu että osaat paremmin nuo hommat ni kannattaa leikata oletettu rasvapatti itse. Ei se kummonen homma ole..

Köh... Köh! AAAATSHIIIII!!! Mähän... niis... olen. :D
Siis, jos olen oikeasti huolestunut jostain terveydellisestä seikasta, totta kai käyn näyttämässä vaivaani. Treenitauon sen sijaan osaan itsekin mitoittaa sopivaksi, jos jokin pikkuasia vaivaa.

Itseäni en todellakaan väitä lääkäreitä pätevämmäksi, mutta sen haluan sanoa, ettei kaikilla "ammattilaisillakaan" se homma ole aina ihan hanskassa. Voin hyvin kuvitella tilanteen, jossa joku kehoilua ja voimanostoa vieroksuva lääkäri pamauttaa astetta pidempää treenikieltoa kehiin juurikin varmuuden vuoksi.

Ja johan nuo rasvapatit tosiaan puukollakin lähtee! :evil:

luultavasti ne on kuona-aine kertymiä ja ne ovat täysin vaarattomia. Itsellä samoja jatkuvasti niskan seudulla. Eli lihakset erittää kuona-aineita jotka kertyy koviksi pateiksi, en ole kuullut, että kellään olisi hauiksessa tollaista.

itsellä selässä patti, mikä myös hieman aristaa. tosin muista poiketen se on siellä jo 6kk maannut :o eipä ole kyllä "kasvanut" löytöpäivän jälkeen, joten en ole turhaa stressiä moisesta kantanut.

Hauiksessa, tarkemmin Hauis/Ojentaja lihaksen välissä, särkevä kohta.
Treeneistä n. Viikon verran aikaa. Eilen illalla rupesi pakottamaan aivan helvetisti, habaa. Käsi vartta pakotti niin kovaa että, hetkellinen kipu/särky pakotti viemään kipeän käden kohti lattiaa. Särki vain!

Päivän aikana on kipu impulseja tullut, jotka pystyn paikantamaan habassa yhteen pisteeseen. Kipu menee ja tulee,
Kiristää tuntevasti kirjottaessa mobiilina foorumilla? Kuitenin käsi normaali

Hauiksessa, tarkemmin Hauis/Ojentaja lihaksen välissä, särkevä kohta.
Treeneistä n. Viikon verran aikaa. Eilen illalla rupesi pakottamaan aivan helvetisti, habaa. Käsi vartta pakotti niin kovaa että, hetkellinen kipu/särky pakotti viemään kipeän käden kohti lattiaa. Särki vain!

Päivän aikana on kipu impulseja tullut, jotka pystyn paikantamaan habassa yhteen pisteeseen. Kipu menee ja tulee,
Kiristää tuntevasti kirjottaessa mobiilina foorumilla? Kuitenin käsi normaali
Kirjottamisen jälkeen ei ole kihelmöinyt

Suositut

Back
Ylös Bottom