Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä tässä tarkoitus oli vain kunnioittaa miestä ja vielä kun on elossa niin pitää pientä toivoa yllä. Kaikenlaisia ihmeparantumisia maailmassa on tapahtunutkin. Hyviä asioita pitää muistella! Miksi muuten aina muistellaan tyyppejä, kun ne ovat kuolleet. Mun mielestä sais ihmisistä puhua ja muistella menneitä vielä kun elävät.Mitä järkeä on tämänkaltaisissa surulla ja negatiivisuudella mässäilevillä threadeilla? Hjelvettiin tämmöiset!
Kyllä tässä tarkoitus oli vain kunnioittaa miestä ja vielä kun on elossa niin pitää pientä toivoa yllä. Kaikenlaisia ihmeparantumisia maailmassa on tapahtunutkin. Hyviä asioita pitää muistella! Miksi muuten aina muistellaan tyyppejä, kun ne ovat kuolleet. Mun mielestä sais ihmisistä puhua ja muistella menneitä vielä kun elävät.
Ootkos ihan dille? Ei tässä kukaan toivo miehen kuolemaa! Todennäköistä se valitettavasti on, mutta kuten ihan ekassa viestissä sanoin, toivotaan ihmettä että mies selviäisi kuitenkin!Eihän ketään voi julistaa kuolleksi ennen kuin hän todella on kuollut. Miksei samantien laiteta tj-tyypistä laskuria jonnekkin sivulle,että kuinka kauan Patrick Swayze vielä elää.:lol2:
Eihän ketään voi julistaa kuolleksi ennen kuin hän todella on kuollut. Miksei samantien laiteta tj-tyypistä laskuria jonnekkin sivulle,että kuinka kauan Patrick Swayze vielä elää.:lol2:
Se on just niin monen ihmisen suru, kuinka moni ihminen sen kuolevan/kuolleen ihmisen on tuntenut. Julkkikset nyt vain on niitä ihmisiä, joiden tekemiset ovat meitä joitakin jollain tapaa koskettaneet. Siksi koko maailman suru. Jos Michael Jackson kuolee, arvaa vaan kuinka moni ihminen itkee vaikka eivät ole koskaan ihmistä nähneetkään. Musiikki on saattanut koskettaa näitä ihmisiä tjms?Osittain olen Ehdon kans samaa mieltä. Heti kun on julkkis, niin se on koko maailman suru kun se kuolee. Tuskin se omaisia mitenkään helpottaa (toisaalta, tuskin ne tämmösiä edes näkee/lukee edes jenkkiforumeilta). Mites ne kaikki tavalliset perheenisät/äidit jotka kuolee, sekä kaikki viattomat lapset, joita varsinkin kehitymaissa kaatuu kuin heinää?
Toi haimasyöpä ei taida olla kovinkaan harvinainen. Ainakin sellainen tunne tulee, kun tätä ketjua lukee.
Omakin isoäiti kuoli haimasyöpään, oli nopeaa mutta ei kaunista katseltavaa :(
Itsekin diggasin muksuna Patrickin leffoista täysillä.
Olen paljon puhunut hyvyyden puolesta. Ihmisiltä puuttuu empatia nykypäivänä. Välitetään toisistamme enemmän. Koskaan ei tiedä mitä lähimmäisille tapahtuu, siksi suosittelenkin, että sitä vois vaikka soittaa omalle äidille, isälle tai siskolle ja kertoa rakastavansa heitä. Halatkaa rakkaimpianne ja kuiskatkaa heille, että he ovat tärkeitä teille! Mä ainakin teen niin. :piis:&:haart:
Toi eksokriininen haimasyöpä on on vaan siitä paha, että parantava hoito eli leikkaus on toteamishetkellä yleensä mahdotonta.