Patrick Swayze kuolemaisillaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitä järkeä on tämänkaltaisissa surulla ja negatiivisuudella mässäilevillä threadeilla? :eek: Hjelvettiin tämmöiset!
Kyllä tässä tarkoitus oli vain kunnioittaa miestä ja vielä kun on elossa niin pitää pientä toivoa yllä. Kaikenlaisia ihmeparantumisia maailmassa on tapahtunutkin. Hyviä asioita pitää muistella! Miksi muuten aina muistellaan tyyppejä, kun ne ovat kuolleet. Mun mielestä sais ihmisistä puhua ja muistella menneitä vielä kun elävät.

Kyllä tässä tarkoitus oli vain kunnioittaa miestä ja vielä kun on elossa niin pitää pientä toivoa yllä. Kaikenlaisia ihmeparantumisia maailmassa on tapahtunutkin. Hyviä asioita pitää muistella! Miksi muuten aina muistellaan tyyppejä, kun ne ovat kuolleet. Mun mielestä sais ihmisistä puhua ja muistella menneitä vielä kun elävät.

Eihän ketään voi julistaa kuolleksi ennen kuin hän todella on kuollut. Miksei samantien laiteta tj-tyypistä laskuria jonnekkin sivulle,että kuinka kauan Patrick Swayze vielä elää.:lol2:

Eihän ketään voi julistaa kuolleksi ennen kuin hän todella on kuollut. Miksei samantien laiteta tj-tyypistä laskuria jonnekkin sivulle,että kuinka kauan Patrick Swayze vielä elää.:lol2:
Ootkos ihan dille? Ei tässä kukaan toivo miehen kuolemaa! Todennäköistä se valitettavasti on, mutta kuten ihan ekassa viestissä sanoin, toivotaan ihmettä että mies selviäisi kuitenkin!

Huono. TOSI huono.. :david:

Edit. Voitais laittaa laskuri sille, kuinka nopeasti banaania viuhuu sinne suuntaan.. :D

Haimasyövän ennuste riippuu tosi paljon syövän tyypistä, ne perus haimasyövät on huonoennusteisimpia syöpiä, (Taitaa Gradus4 aivokasvaimet eli Glioblastooma multiformet olla vielä pahempia) Saarekesolusyöpä on harvinainen haimasyöpä, Steve Jobsilla oli se, siitä voi selvitä, tavallinen on aika huonoennusteinen:( Mutsin vaari taisi kuolla haimasyöpään, ja siinä meni jotain luokkaa 2-3kk.

Osittain olen Ehdon kans samaa mieltä. Heti kun on julkkis, niin se on koko maailman suru kun se kuolee. Tuskin se omaisia mitenkään helpottaa (toisaalta, tuskin ne tämmösiä edes näkee/lukee edes jenkkiforumeilta). Mites ne kaikki tavalliset perheenisät/äidit jotka kuolee, sekä kaikki viattomat lapset, joita varsinkin kehitymaissa kaatuu kuin heinää?
Itsekin kannoin tuota Patrickkia muutaman vuoden nuoremman isäni hautaan alle 2kk sitten ja sitä ennen sai seurata sairaalassa kuihtumista 5 viikkoa. Ei siinä tuntemattomien voivottelut ois mitään auttanu, lähinnä vituttanu. Ja vituttaa edelleenkin, sen kiitos nyt pystyy osanottoon nippa nappa sanomaan normaalisti, enempää ei paljoa kiinnosta asiasta jauhaa ulkopuolisille.

Sori avautuminen, jokainen tietysti tekee niin kuin itse parhaaksi katsoo :piis:

Osittain olen Ehdon kans samaa mieltä. Heti kun on julkkis, niin se on koko maailman suru kun se kuolee. Tuskin se omaisia mitenkään helpottaa (toisaalta, tuskin ne tämmösiä edes näkee/lukee edes jenkkiforumeilta). Mites ne kaikki tavalliset perheenisät/äidit jotka kuolee, sekä kaikki viattomat lapset, joita varsinkin kehitymaissa kaatuu kuin heinää?
Se on just niin monen ihmisen suru, kuinka moni ihminen sen kuolevan/kuolleen ihmisen on tuntenut. Julkkikset nyt vain on niitä ihmisiä, joiden tekemiset ovat meitä joitakin jollain tapaa koskettaneet. Siksi koko maailman suru. Jos Michael Jackson kuolee, arvaa vaan kuinka moni ihminen itkee vaikka eivät ole koskaan ihmistä nähneetkään. Musiikki on saattanut koskettaa näitä ihmisiä tjms?

On vähän turha laittaa suruketjua jokaisesta kuolleesta Seposta, Matista tai Jormasta, kun kukaan ei välitä eikä tunne. Siinähän se harmi piileekin, kukaan ei välitä kenestäkään. Olen paljon puhunut hyvyyden puolesta. Ihmisiltä puuttuu empatia nykypäivänä. Välitetään toisistamme enemmän. Koskaan ei tiedä mitä lähimmäisille tapahtuu, siksi suosittelenkin, että sitä vois vaikka soittaa omalle äidille, isälle tai siskolle ja kertoa rakastavansa heitä. Halatkaa rakkaimpianne ja kuiskatkaa heille, että he ovat tärkeitä teille! Mä ainakin teen niin. :piis:&:haart:

Tämä mies on ollut mun päiväuni silloin kun olin pieni ja hormonit alkoivat osoittaa merkkejä itsestään. Ihana mies :kuola: Mun barbien miesten nimi oli aina Patrick.

Kuumin juttu oli tietenkin Dirty Dancing. Osasin jokaisen laulun ja tanssiliikkeen läpikotaisin ja lopun tanssikohtaus piti katsoa vähintään kerran viikossa. Koko leffa on kulutettu puhki. Näin aikuisemmalla iällä leffa tuo hauskoja muistoja mieleen ja siksi kuuluu suosikkeihin. "Nobody puts Baby in a corner" Ahhh....

Jaettu maa ja Myrskyn ratsastajat ovat myös suosikkeja!

Jotenkin vaan vanhemmalla iällä Patrickia on ilmaisesti leikelty tai jotakin, koska ulkonäkö ei vastaa enää ihan niin karsimaattista miestä kuin olisin uskonut hänen vanhemmalla iällä olevan. Mutta syötävä se silti on kun kerran se taitaa olla ensimmäinen mies, johon rakastuin :)

Omakin isoäiti kuoli haimasyöpään, oli nopeaa mutta ei kaunista katseltavaa :(
Itsekin diggasin muksuna Patrickin leffoista täysillä.

Toi haimasyöpä ei taida olla kovinkaan harvinainen. Ainakin sellainen tunne tulee, kun tätä ketjua lukee.

Patrick on muuten naimisissa Lisa Niemen kanssa, jonka porukat ovat amerikansuomalaisia.

Nuorempana taisin kattoa Jaettu Maa (North and South) -televisiosarjan joka kerta kun se televisiosta tuli, Kakkoselta tai Ykköseltä. Nytkin se tulisi MTV3 Sarjalta, mutta ei oo tullu kateltua. Ja kyllä Ghostkin oli minusta ihan hyvä elokuva...

Toi haimasyöpä ei taida olla kovinkaan harvinainen. Ainakin sellainen tunne tulee, kun tätä ketjua lukee.

No ei mikään hirvittävän yleinenkään, mutta ei mikään ääriharvinaisuus. Varmaan muutamia satoja (500-1000?) suomessa vuosittain.

Unohdin täysin tuon Ghostin, vaikka se löytyy omasta hyllystäkin. Sehän on vieläkin ihan huippu leffa. Voi kuinka romanttinen. Aina sitä tirauttaa itkut kun sen katsoo :)

Tuosta haimasyövästä... En muista tilastoja, mutta kyllä sitä aina tosiaan töissä silloin tällöin leikataankin, joten ei mikään harvinaisuus. Ärhäkkä tapaus toden totta.

Omakin isoäiti kuoli haimasyöpään, oli nopeaa mutta ei kaunista katseltavaa :(
Itsekin diggasin muksuna Patrickin leffoista täysillä.

Täälä nyt on monikin jo maininnut juuri tämän syöpätyypin kauheudesta ja ärhäkkyydestä. Ei taida olla kaunista hautaan vievää syöpää olemassakaan, eli ei siinä mielessä ole poikkeus. Muuten, kumpi on "pahempi" syöpä, se mikä vie nopeasti vai se mikä riuduttaa uhriaan 2vuotta yhtä soittoa?

pointti on, että kaikki tappavat syövät ovat kauheita.

Toi eksokriininen haimasyöpä on on vaan siitä paha, että parantava hoito eli leikkaus on toteamishetkellä yleensä mahdotonta.

Tavallista tuskallisemmaksi tuon sitten kai tekee haiman toimintahäiriöt ja entsyymituhosta seuraava tulehdus?

Olen paljon puhunut hyvyyden puolesta. Ihmisiltä puuttuu empatia nykypäivänä. Välitetään toisistamme enemmän. Koskaan ei tiedä mitä lähimmäisille tapahtuu, siksi suosittelenkin, että sitä vois vaikka soittaa omalle äidille, isälle tai siskolle ja kertoa rakastavansa heitä. Halatkaa rakkaimpianne ja kuiskatkaa heille, että he ovat tärkeitä teille! Mä ainakin teen niin. :piis:&:haart:

Mahtavaa meidän meidän tunteettomien raudanrankaisijoiden joukosta löytyy ihminen suurella sydämellä :)

Ei tähän voi vastata muuta kuin heittämällä Helen Kellerin quoten: "Science may have found a cure for most evils; But it has found no remedy for the worst of them all - The apathy of human beings."

Toi eksokriininen haimasyöpä on on vaan siitä paha, että parantava hoito eli leikkaus on toteamishetkellä yleensä mahdotonta.

Eipä sillä ole oikeastaan väliä minkälainen haimasyöpä se on, kun suurin osa aiheuttaa oireita niin myöhään, että on jo myöhäistä. Joskus, erittäin harvoin, se haimasyöpä löytyy (yleensä sattumalta) ajoissa ja on mahdollista leikata, mutta kovin on harvinaista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom