Patrick Swayze kuolemaisillaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu

Bisley

SNIKT!
VIP
Ikä
38
Luin tossa hetki sitten, että näyttelijä Patrick Swayzen haimasyöpä on levinnyt peruuttamattomasti. Hoidot ovat keskeytetty ja mies ei todennäköisesti elä enää pitkään. Harmin paikka, mutta toivotaan ihmettä, että mies selviäisi kuitenkin.

Patrick teki (ainakin mun mielestä) läpimurtonsa Road House leffassa badass bouncerina, itsekin tykkäsin leffasta hurjasti.

patrick-swayze.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jostain lähteestä muistan lukeneeni, että Patrick on hyväksynyt asian. Mies on tehnyt rauhan itsensä kanssa, loppu on enää kosmetiikkaa.

Tietyssä mielessä ihailtavaa, kuinka hyvin hän on ottanut tilanteen. Vaatii henkistä munaa.

Kukas se sanoikaan, että kun kuolema hymyilee, ainoa mitä ihminen voi tehdä, on hymyillä takaisin.

Itselle on jäänyt mieleen Swayzen parhaana leffana (sanotaan nyt parasta toivoen, että tähän asti) Point Break.

Olen katsonut tuon leffan monta kertaa skidistä asti, varmaan yhteensä 20 kertaa. :D Ai mikä elokuvavuosi 1991, mm. Terminator 2 ja Point Break... :kuola:

Harmi, että Swayze noin huonoksi mennyt. Spaaderiko tuohon yleensä johtaa vai?

Onko tuo nyt uusinta tietoa? Kun eka luki lehdessä että hoidot lopetettu ja pian ilmesty uutisiin että se oli paskapuhetta ja hoidot jatkuu edelleen normaalisti ja kuulemma kirjoittaa kirjankin jne jne.

Patelle annettiin muutama vuosi sitten vain pari kuukautta elinaikaa. Viimeisillä voimillaan on tehnyt paljon töitä. Kuinka moni menisi töihin, jos saisi tietää kuolevansa kesällä?

Kaveri siis oikeasti "rakastaa" näyttelemistä. Itse diggailin aikanaan paljon hänen elokuvista. Olin vaan niin nuori, etten muista leffojen nimiä.

Kaikkea hyvää Patrickille.

Jep, viisvuosiennuste keskimäärin jotain 2-3 %. On valitettavasti varmaan kyllä ihme jos selviäisi hengissä.

E: typo

Ensin media antoi vain kuukausia elinaikaa, oli uutisankka.
Sitten media kertoi Paten lopettaneen hoidot, oli uutisankka.

Asiasta hieman poiketen, eikös Steve Jobsilla ollut haimasyöpä ja "parani" siitä? Meillä suvussa paljon tuota haimasyöpää, tosin iskeneet lähinnä 70-90 vuotiaisiin mummoihini yms. Aika paska tauti kyllä loppujenlopuksi, se viiminen hetki on aika karsea.

Mitä järkeä on tämänkaltaisissa surulla ja negatiivisuudella mässäilevillä threadeilla? :eek: Hjelvettiin tämmöiset!

Mitä järkeä on tämänkaltaisissa surulla ja negatiivisuudella mässäilevillä threadeilla? :eek: Hjelvettiin tämmöiset!

Pakko lukea? Ja kylhän tässä on kai enemmänkin porukka kunnioittanut ja muistellut Patrickin uraa, kuin mässäillyt millään surulla ja negatiivisuudella.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom