BB PRO Patrick Moore

MESSU100: ilmainen M-Nutrition Protein Bar (Crispy Caramel)! Yli 100 € tilauksiin
MESSU150: Ilmainen MWEBSTORE.FI Shaker! Yli 150 € tilauksiin

View: https://www.youtube.com/watch?v=KTi2eSdtHsM

Here is a look into some of my morning food intake, followed by pre work out meal and supplements I take daily from Yamamoto Nutrition.
There has been a lot of question on food intake during off season, so hopefully this will answer some of those questions.
Leave a comment below on what else you would like to see in upcoming videos.

Mid Morning Meal 1:21 I eat pizza! 8:02 Call of duty action 31:00 PTM_THE_GREAT

Viimeksi muokattu:

Itseluottamusta tuntuu ainakin löytyvän ja hyvä se.
Yläroppa vakuuttava kuten ennenkin, mutta nähtäväksi jää onko alakroppaan saatu kehitystä.

Liitteet

• pm01.JPG
    pm01.JPG
    94,8 KB · Katsottu: 283

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
Itseluottamusta tuntuu ainakin löytyvän ja hyvä se.
Yläroppa vakuuttava kuten ennenkin, mutta nähtäväksi jää onko alakroppaan saatu kehitystä.

Jäi sitten tuo caption näköjään lisäämättä...itseluottamusta koskien siis.

"None of this s**t’s a mirage💯 I’ve NEVER peaked at a show. I’m feeling like next weekend will be different!"

Hieno fysiikkahan moorella on, mutta ehkä kaipaa vielä jalkoihin ja selkään ainakin lisää tavaraa. Ja sitä oon aina miettiny että miksi se jättää kädet niin alas tuplat edestä posessa? Minähän en mistään mitään tiiä, mutta vois kuvitella että tulis vielä paremmin tuo x- malli esiin, eikä näyttäis niin neliskanttiselta. Mikekin muistaakseni tästä samaisesta asiasta joskus maininnut.

Hieno fysiikkahan moorella on, mutta ehkä kaipaa vielä jalkoihin ja selkään ainakin lisää tavaraa. Ja sitä oon aina miettiny että miksi se jättää kädet niin alas tuplat edestä posessa? Minähän en mistään mitään tiiä, mutta vois kuvitella että tulis vielä paremmin tuo x- malli esiin, eikä näyttäis niin neliskanttiselta. Mikekin muistaakseni tästä samaisesta asiasta joskus maininnut.

Minun mielestä sille sopii paremmin, kun tekee vakuumilla tuon posen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom