Paskin haju koskaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Kalkkunateurastamossa olin joskus kesätöissä. Siellä teurastettiin harvakseltaan noin parin viikon välein aina kanojakin. Kanat ja kalkkunat kulkivat eri linjastoilla, ja kanalinjaa käytettiin siis vain parin viikon välein. Kanojen sisälmykset revittiin sellaiseen laariin, josta ne kulkivat putkea pitkin jäteosastolle. Ennen teurastusta laitosmiehet kävivät aina avaamassa putkesta sellaisen luukun, jotta putki toimi tehokkaasti. Kerran laitosmies kuitenkin avasi väärän luukun, ja ne kaikki pari viikkoa putkessa mädäntyneet sisäelimet valuivat teurastamon lattialle. Siinä lensi laatta parilta kokeneemmaltakin työntekijältä...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minun pahin haju koskaan:
Kuvitelkaa lämmin aurinkoinen kesäpäivä. Armeejan leiri ja sissimuona. Ampumaharjoitus ampumaradalla päivällisen jälkeen koko joukkueelle.. pariin tuntiin ei pääse liikkumaan muuten kuin taulujen ja katoksen välillä ja kas, sitten ammunnat loppuvata ja joka iikka marssii paikalliseen paskahuusiin, joita tietenkin on vain yksi ja joka jo muutenkin oli jo aika täysi. Viimeisenä kun sinne menee niin paskakasa ylettyy niin korkealle että jos istut normaalisti niin se osuu sua takapuoleen.

Minun pahin haju koskaan:
Kuvitelkaa lämmin aurinkoinen kesäpäivä. Armeejan leiri ja sissimuona. Ampumaharjoitus ampumaradalla päivällisen jälkeen koko joukkueelle.. pariin tuntiin ei pääse liikkumaan muuten kuin taulujen ja katoksen välillä ja kas, sitten ammunnat loppuvata ja joka iikka marssii paikalliseen paskahuusiin, joita tietenkin on vain yksi ja joka jo muutenkin oli jo aika täysi. Viimeisenä kun sinne menee niin paskakasa ylettyy niin korkealle että jos istut normaalisti niin se osuu sua takapuoleen.

Tulipas muuten kerrassaan paskainen flashback.

Palaan ajassa taaksepäin reilut 10v. Nenässäni leijuu taas se haju, joka tulee kun 1500 miehen prikaatista noin puolet sairastuu yht'aikaa oksennus ja ripulitautiin.. :urjo:

Onneksi sairastuin itsekkin ja jouduin/pääsin varuskuntasairaalaan, pois kasarmin vessoilta joiden lattiat olivat kauttaaltaan ripulissa ja oksennuksessa..

kyllä se on oikein kunnon melena, hyi saatana sitä hajua.

Juuri tämä. Se haju ei ehkä itsessään ole niinkään yrjöttävä, mutta jotenkin.... haisee kuolemalta.

Kai se oli samantapanen haju patologianlaitoksella, kun ruumista katteltiin. Oli kiva vielä ajatella, ett siinä se Keijo leppäilee...

Yks pahimmista on pahanhajuinen ihminen :D ja sit vielä jos et pääse siitä läheltä pois.

Komppaan tota ruumiin hajua. Ruumiinavauksen seuraaminen on sinällään mielenkiintosta, mutta yrittää olla ettei se raa-an lihan, veren ja ruumisnesteiden haju pääse nenään. Kaveri kanssa mainitsi tosta polttamisesta lähtevästä kärystä, kun suonia poltetaan leikkauksessa kiinni.

Ihan ku täällä pakkiksella olis yhtäkkiä kauhee määrä patologeja ja lääkäreitä, kun kaikki nimeävät ruumiit yms. pahimmaksi hajuksi? Miten helkutissa kaikki täällä on joutunut(päässyt) ruumiita haistelemaan?

Sisuskalut, mätä liha ja SE KUSENHAJUA HIKOILEVA ÄIJÄ SALILLA.

Kusimies; Käy samalla salilla kuin minä, treenivaatteet vaihdettu viimeksi vuonna '92. Haju on jossain kusen ja kuoleman välillä ja täyttää koko salin kun tyyppi alkaa treenaamaan. Kirvelee silmiä ja oksettaa, vettäkään ei pysty juomaan siinä hajussa, kun tuntuu siltä että joisi kusta. Hyi vittu!

En oo ikinä revenny näin paljoo ku pakkista oon lukenu!:lol2:

Ihan ku täällä pakkiksella olis yhtäkkiä kauhee määrä patologeja ja lääkäreitä, kun kaikki nimeävät ruumiit yms. pahimmaksi hajuksi? Miten helkutissa kaikki täällä on joutunut(päässyt) ruumiita haistelemaan?
Ei varmaan tarvitse olla patologi tai lääkäri jotta olisi nähnyt ruumiin...voi esim. mennä moikkamaan mutsia/faijaa ja löytää ruumiin tms. threadissa onkin jo mainittu notta osa on ollut huoltomiehenä yms.

Aika paljon vissiin on kyse myös eläinten ruhoista tai mädäntyvistä osista. Kai joku sisäinen vietti, joka pistää kiertämään kaukaa pilantuneen ruuan. Ja täällä on ihmisiäkin niin paljon, että olen itsekkin ihmisen ruhon nähnyt, vaikken sillä alalla olekkaan.

Aika paljon vissiin on kyse myös eläinten ruhoista tai mädäntyvistä osista. Kai joku sisäinen vietti, joka pistää kiertämään kaukaa pilantuneen ruuan. Ja täällä on ihmisiäkin niin paljon, että olen itsekkin ihmisen ruhon nähnyt, vaikken sillä alalla olekkaan.
Ihmisen ruhon? Oliks se kentauri tai jopa fauni?;)

Kuollut ihminen joka on ehtinyt hetken lojua komerossa haisee aika karulle :purjo:

Kaikki hoitoalalla edes etäisesti työskentelevät törmäävät varmasti työnsä puolesta vainajiin tasaiseen tahtiin.

Taisipa mun opiskeluaikana fysioterapeuttiopiskelijat käydä kyttäämässä kun teimme anatomisia avauksia avaussalissa.

Ite olin 16-vuotiaana briteissä kielikurssilla kuukauden. Käytiin sitten myymässä härkiä ja nautoja maan suurimpaan slaughterhouseen. Haju nyt ei ollu mikään erikoinen.. aika steriili paikka, vereltä haisi paikoittain. Päästiin siis seuraamaan sitä lihankäsittely prosessia eli härästä fileiksi.. Siel oli kyl asia äijiä duunissa. Eka avaa kaulan ja viiltää sitten kaulasta ylöspäin viillon nivusiin ja seuraava jätkä tyyliin tunkee sinne sisään ja repii sisuskalut ulos. :D

Pahin haju mitä nyt tulee mieleen oli vedenpuhdistuslaitoksella. Semmonen pottunenä äijä selostaa ensiksi: "Eihän täällä nyt niiiin pahalta haise." "Jaahas, tuolla linjalla menee sitä itseään. Vähän vituttaa kun jengi vetää hammasharjoja yms. pöntöstä alas niin saa kaivaa tuolta keskeltä niitä pois." :kuola:

Pahin haju mitä nyt tulee mieleen oli vedenpuhdistuslaitoksella. Semmonen pottunenä äijä selostaa ensiksi: "Eihän täällä nyt niiiin pahalta haise." "Jaahas, tuolla linjalla menee sitä itseään. Vähän vituttaa kun jengi vetää hammasharjoja yms. pöntöstä alas niin saa kaivaa tuolta keskeltä niitä pois." :kuola:
Vedenkäsittelylaitoksella takoitetaan yleensä talousvettä valmistavaa laitosta ja ne ei haise millekään...jätevedenpuhdistamo on sit asia erikseen ;)

Sori, pilkun nussiminen, mut ammatti vaatii...

Onkos kukaan päässy herkuttelemaan "sinkomiehen päiväunella" eli palaneella ihmislihalla? Raadon haju on kuulemma myös eksoottinen...
Ton oon kyllä jossain haistanut, en vaan millään saa päähäni missä... Yöks :S
Nyt muistankin! Kun minulta poltettiin nielusta katkennut verisuoni kiinni. Se oli kyllä hirveetä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom