Paskin haju koskaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
1. Sian sydän. Yläasteen dorkaopettaja keksi antaa meidän luokalle viimeisenä leikellä jo leikeltyjä sian sydämiä. Hanskat (kertakäyttö) olivat myös käytettyjä, kun koulut nyt tinkivät vähän kaikesta. Jäi vähän kummittelemaan vielä näin vuosienkin jälkeen.

2. Kassin pohjalle jäänyt kuivaliha. On mulla jäänyt vähän kaikkea mm. muumioituneesta banaanista lähtien.

3. Lähellä sijaitsevien peltojen lannoitus sianpaskasuihkulla kesällä. Tuuli toi pientä lisävitutusta, kun paskapölyt takertuivat nenäkarvoihin ja hiuksiin sekä tietty vaatteisiin.

4. Hotellissa ollessani blokkarina, pohjakerroksessa sijaitseva biojätehuone oli mukava paikka viedä jätteet. Varsinkin, kun jotain kivanhajuista nestettä tippui katosta päälle.

5. Humalaisen ihmisen oksennus (ei oma), jossa on siis viinaa ja juuri syötyjä sapuskoita sekaisin.

6. Ylipäänsä kaikki paska, johon on joskus tullut paskaisissa olosuhteissa tullut törmättyä (ei jaksa eritellä).

Vanhentuneet broilerituotteet. Niitä tuli heitettyä biojätteeseen kun olin duunissa kaupassa. Kyllä siinä pariin kertaan laatta lens rehellisesti.:urjo:

1. Difenyylihappo, hands down. Käytetään prosessiteollisuuden raaka-aineena (paperi) ja hajuvesissä(!!!!). Uskomattoman tarttuva haju, sitä kun sai esim. työvaatteille tai kengille niin saman tien sai garderoobia pakkailla roskiin. Asvaltille roiskunut Diffis haisi vielä kolmen kuukauden jälkeen, letkutuksista huolimatta.

2. Paskalaitoksen tuloputki. Olin korjaamassa ensimmäisen kolakuljettimen laakerointia siellä montussa, tuliaisiksi sainkin sitten helico-bakteerin ja kahden viikon paskataudin. Kits.

3. Lämmin ja märkä selluloosa, varsinkin jos on muhinut lipeän kanssa esim. sellutornissa seisakin aikana. Etovan ällöttävä lemu.

Ah noita kesätyöaikoja. Onneksi sai kasvaa aikuiseksi ja valmistua.

Vanhentuneet broilerituotteet. Niitä tuli heitettyä biojätteeseen kun olin duunissa kaupassa. Kyllä siinä pariin kertaan laatta lens rehellisesti.:urjo:

Ei varmaan vedä vertoja noille ruumisjutuille, mutta lastauslaiturin ja varsinkin biojätepuristimen alustan pesusta kesähelteillä lähtee ihan hyvät dunkkikset.

Mädäntynyt maitotuote...

Sama.:D

Mulla oli jääny 2 viikoks kahvi pöydälle. Sain vihdoin ja viimein vietyä sen kupin tiskattavaks ja huomasin sen olevan sellasta viiliä. Haistoin kerran niin ei oo ikinä ollu niin lähellä oksennus, ilman että olen oksentanu.:urjo: Aivan käsittämättömän pahan hajunen.

3vk sheikkerissä muhineet palkkarien jämät. Mun koko huone haisi ihan vitun pahalta ja kelasin että mikä vittu täällä voi haista näin pahalle. Paikansin hajun lähteen ja otin ihan tyypit kunnolla nenään --> pala lensi välittömästi. Ton jälkeen yllätin kämppiksen ja löin sheikkerin kaverin nenän alle. Se ei oo toipunu siitä vieläkään.

HYI VITTU!!

Originally posted by ShoGun1966
Ja DP on mitä?

Double Penetration?

ei tarvii shakerin kauaa seistä pesemättä, niin rupee haisemaan ihan kuolemalle. on lentäny monta sekoituspulloa roskiin, kun en oo muistanu pestä...

oiskohan keväällä se aika kun peltoja lannoitetaan sianlannalla, silloin mua ei saa lähellekkään, meinaa yrjö lentää. tähän verrattuna lehmänpaska on tuoksu...

Terveyskeskuksessa semmoinen kalmanhaju, kun jo puolikuolleet vanhukset odottavat lähtöä paremmille metsästysmaille.
Juuri tämä. Se haju ei ehkä itsessään ole niinkään yrjöttävä, mutta jotenkin.... haisee kuolemalta.

Ei ehkä kuulosta pahalta, mutta joskus vuosia sitten junnuna lätkäkopissa heitetty agenttikaasu. En muista kaverin ruokavaliota, mutta ilmeisesti hikiset lätkähousut toimivat sopivana katalyyttina ja läpi työntyi käsittämättömän kuvottava haju. Pienehkö pukukoppi yhdistettynä huonoon ilmanvaihtoon ja muutama kaveri oli saman tien oksentamassa. Pelivarusteiden ominaistuoksu ei ole kovin miellyttävää ja jonkinlaista nenän karaistumista on varmasti tapahtunutkin, mutta tuo leija oli jotain liian järkyttävää...

Narkkiruiskuille tarkoitettu suljettava purkki. Se kun on jonkun aikaa ilmatiiviisti kiinni, niin ai että kun tuoksuu mädäntyneen veren ja pirin sekoitus mahtavalta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom