Paskin haju koskaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Mike

ATG
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Nyt tulee ketju ihan silkasta mielenkiinnosta, koska luin jonkun treffiilmoituksen väärin tuossa yhdessä otsikossa. Paskin haku koskaan, osui silmiin Paskin haju koskaan.

Kysytäänkin siis jengiltä, mikä on paskin haju ikinä jonka olet haistanut? Sen ei tartte olla intensiivinen hajuelämys, vaan siihen voi liittyä tunteita sekä traumoja.

Oma kammohajuni oli kyllä teurastamo, semmoinen, jossa valmistetaan niitä varsinaisia lihoja eri linjastoilla ruhosta makkaraan.

Siellä oli niin saatanan leuto ja kostea ilmasto, haju oli semmoinen salakavalan hiipivä, joka tarttui vaatteisiin ja jäi jotenkin alitajuntaan useaksi päiväksi. Haistoin sen raa-an työstettävän lihan parin päivän päästä vielä, vaikka tuskin se oikeasti enää klyyvariin haisi.

Hajukokemukseen liittyi vielä vahvasti traumaattinen pelko, olin ns. esittelykierroksella yksin ja mua vietiin semmoisessa sokkeloisessa rakennuksessa läpi eri tuotantovaiheiden. Siellä oli nurkissa semmoisia Quasimodon näköisiä ukkoja, jotka terottivat veitsiä ja koukkujaan, voin vannoa, että joku niistä sanoi "mmmmmm.....fresh....meat....".

Hyi saatana mikä haju!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Paskimon eli jätevedenpuhdistamon tulopään välppä...saa miehen kyyneliin, se helppoa on...

Sokeritehdas oli aika kuvottava. Sellainen "makea, mutta vastenmielinen" tuoksu ja bonuksena about 35 astetta lämmintä. Ei mikään ehana kokemus.

Sokeritehdas oli aika kuvottava. Sellainen "makea, mutta vastenmielinen" tuoksu ja bonuksena about 35 astetta lämmintä. Ei mikään ehana kokemus.

Tuo on kyllä totta. Ite en oo käyny sisällä haistamassa, mutta se haju leviää kilometrien päähän sieltä tehtaasta.

Mädäntynyt maitotuote...

Haistoin sen raa-an työstettävän lihan parin päivän päästä vielä, vaikka tuskin se oikeasti enää klyyvariin haisi.
Hyi saatana mikä haju!

Puuh... luin että "raa'an tyttöystävän lihan" :eek:

Paskin haju jonka oon haistanu oli tossa toista kuukautta sitten kun Kustaa III edessä Tampereella oli tikanpojan imuauto. Menin jonkun 6-7 hengen porukan perässä sen auton ohi, niin 4 näistä ihmisistä laattasi samantien ja jäi kakomaan siihen. Itsellä oli myös lähellä, mutta tuli vaan vedet silmiin ja jäätävät traumat.

Olen kyllä noita imuautojen käryjä haistanut aiemminkin, ja ollut joskus nuorena kesätöissäkin moisen apukuskina :S Tuo haju vaan oli kuin miljoona mätääntyvää ruumista olisi lyöty kasvoille. Tiä sitten mitä ne siellä Kustaan kellarissa säilyttää.

Tuo on kyllä totta. Ite en oo käyny sisällä haistamassa, mutta se haju leviää kilometrien päähän sieltä tehtaasta.

Mä "pääsin" kerran tutustumaan itse laitokseen, en menis uudestaan.
Kaveri oli joskus kesätöissä sokeritehtaalla, haju tarttui mukavasti vaatteisiin ja sitä myötä myös kaverin asunto oli aika "tuoreen" hajuinen :D

Yleisenä paskimpana hajukokemuksena tulee ensimmäisenä mieleen eräs ulkovessojen tyhjennystilanne lääkintämieskurssin leirin päättäjäispäivältä kesältä 1986.

Leiri tosiaankin oli pidetty Padasjoen "leirialueella", jolla luonnollisesti sijaitsi useita ulkovessoja. Koska leirialuetta käytettiin muuhunkin kuin armeijan leireilyyn, oli joukossa myös naisten vessoja. Miesten vessojen tyhjennys oli läpihuutojuttu koska miehet eivät käy niissä huusseissa vartavasten kusella ja saaveissa olevat muovisäkit pitävät kauniisti kiinteämmät jätteen sisällään, kunhan vetää säkin suun kiinni. No, naisten vessat ovatkin sitten kokonaan eri asia, kun sitä kusta on pitkin saavin ja säkin reunoja ja haju on suorastaan silmiä kirvelevä.

Noita paskasaaveja siis kerättiin kuorma-auton lavalle varmaan kymmenisen kappaletta ja ne sitten vietiin, jonnekin kaatopaikalle tyhjennettäväksi about 10 kilometrin päähän ja luonnollisesti niin, että me asiaa hoitavat varusmiehet saimme muhia siellä hajussa koko matkan yli 25 asteen lämmössä.

Voin kertoa, että oksennus kurkki koko matkan tuloaan ja kokemus ei varmaan unohdu koskaan. Hyi vittu!

Mä oon yhes vaihees käyny pesemässä lihanleikkaamoa, joten varmaan miken kanssa toi hajuelämys natsaa ainakin jotenkuten...Nykyään ei pysty ostamaan sellasta tavallista tehtaan jauhelihaa kovin usein koska siit hajusta tulee mieleen ne painepesussa lentelevät elukankappaleet ja koloista naamalle kuuman veden mukana pärskähtelevä rasva :D

Sisuskalut, mätä liha ja SE KUSENHAJUA HIKOILEVA ÄIJÄ SALILLA.

Sisuskalut; Metsäsplatteria kuvatessa tehdään kohtaus jossa yhdeltä kaverilta kaivetaan sydän rinnasta pihalle, sydämenä tottakai aito siansydän, joka ottaa siinä sitten runsaasti kontaktia käsieni kanssa. Ja jumalauta se haju ei lähtenyt näpeistä niin millään! Sitä hajua ei pysty kuvailemaan, sekoitus veren, maksan ja kusen lemua, ja oli muuten vitun mukavaa kun illalla syödessä näpit haisi edelleen siltä paskalta. Tärpätillä se lopulta lähti.

Mätä liha; taas kuvauksissa, mukana on ollut salkussa efektitarpeita, sisältäen mm. puolen kilon jauhelihapaketin. Kuvausten jälkeen laukku jää kaverin kerrostaloasunnon varastoon (sellainen kellarikompleksi), ja löytyy vasta 1,5 VUOTTA myöhemmin, kun kaveri on muuttamassa pois. Onneksi muistui mieleen että laukussa saattaa olla orgaanista tavaraa, ja avattiin ulkona eikä siellä kellarissa. Voi jessus mikä lemu! Sellainen metaanin ja mädän paskan lemu levisi välittömästi kymmenen metrin säteelle ja salkku lensi kaaressa roskalavalle kavereiden kakoessa. Vilauksen ehdin itse jauhelihaa näkemään, se oli muuttunut aivan myrkynvihreäksi.

Kusimies; Käy samalla salilla kuin minä, treenivaatteet vaihdettu viimeksi vuonna '92. Haju on jossain kusen ja kuoleman välillä ja täyttää koko salin kun tyyppi alkaa treenaamaan. Kirvelee silmiä ja oksettaa, vettäkään ei pysty juomaan siinä hajussa, kun tuntuu siltä että joisi kusta. Hyi vittu!

Joskus join jotain kiinalaista hyvinkin erikoista teetä ja vieläkin on se haju muistissa. Oli todella kuvottava olo monta tuntia. Myös muutaman päivän sheikkerissä seissyt palkkari on varsin mielenkiintoinen hajuelämys.

Kyllä tää on kuiteski se kolmeks päiväks sheikkeriin unohtunut protskunjämä... Se haju ei lähde sheikkeristä ikinä --> roskikseen.

Faija sanoi että naapurin pellon ojaan oli kupsahtanut täysikokoinen hirvi. Haju oli leijaillut puolentoista kilometrin päästä. Joutuivat hakemaan kaivinkoneen kuoppaamaan matoja kuhisevan ruhon ennenkuin puimakonehemmo pystyi suorittamaan työnsä. Ja haju ei meinannut lähteä vaatteista pesemälläkään.

Muutaman päivän lojuneen allepaskoneen kropan tuoksu.

Onkos kukaan päässy herkuttelemaan "sinkomiehen päiväunella" eli palaneella ihmislihalla? Raadon haju on kuulemma myös eksoottinen...

2,5 viikkoa kaverin kodinhoitohuoneen vetisessä altaassa muhinut lasagenvuoka elävine tähteineen. :urjo:

Onkos kukaan päässy herkuttelemaan "sinkomiehen päiväunella" eli palaneella ihmislihalla? Raadon haju on kuulemma myös eksoottinen...

Ton oon kyllä jossain haistanut, en vaan millään saa päähäni missä... Yöks :S

Joskus aikoinaan työskennnellessäni panimolla, käytin myös välillä pullonpesukonetta. Sieltä koneesta tuli hylkylinjalle joskus lasipulloja joiden sisällä oli puoliksi mädäntynyt hiiri. Sen jos erehtyi rikkomaan niin helvetti oli irti. Pesukoneen yli 80 asteinen lipeä uutti raadosta sellaisen löyhkän ilmoille ettei sitä voi kuvata. Niin pienestä otuksesta niin voimakas ja paha haju joka levisi isolle alueelle hallissa.

Saksassa, Mynssenissä, Marienplatzin metroaseman vessa. Ylivoimainen ykkönen. Sanoinkuvaamattoman kamala kokemus.
Orgaaninen peroksiidi (meniköhän oikein) haisee myös sangen pahalle. Imatralla, Lappeenrannassa ja kuusankoskella haisee monesti myös kauhealle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom