Paskimmat leffat! :)

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Vampires: Los Muertos

Just toi kasetti tossa edessä. Siis ei ei ei ja EI hyväksytä! Ykkösosa oli kaverin mukaan hyvä, tää kakkososa aivan perseestä. Jon Bon Jovi juoksee vamppien perässä asuntovaunussa, homma ei etene mihinkään, välillä jotkut vampit teurastaa jengiä....v*ttu puuttu vaan että Deiviid Hääslhof ois tullu kädet ojossa imee verta.

Toinen joka tulee mieleen on Punainen Planeetta. Uskomaton suoritus näyttelijöiltä.

Kaikki muut Rambot, paitsi ehkä eka.
Kaikki muut Rockyt, paitsi ehkä eka.
Independence Day.
Että osaavatkin olla HUONOJA! :mad2:

Noista vois EHKÄ päätellä, että jenkkien yltiöisänmaallinen paatos ei pahemmin mua nappaa. Kehtaavatkin sitä tunkea semmosiinkin elkkoihin, jotka menee ympäri maailman näytettäväksi.

Makuja on niiiiin monia. Ite oon tykänny monistakin Kaurismäen leffoista, Kellopeliappelsiinista ja vieläpä Taru, Hiipivä Tiikeri ja Mulholland Drivekin miellyttävät, mitkä tuntuvat monen inhokkeja olevan.

Originally posted by Nike
Vampires: Los Muertos

Just toi kasetti tossa edessä. Siis ei ei ei ja EI hyväksytä! Ykkösosa oli kaverin mukaan hyvä, tää kakkososa aivan perseestä. Jon Bon Jovi juoksee vamppien perässä asuntovaunussa, homma ei etene mihinkään, välillä jotkut vampit teurastaa jengiä....v*ttu puuttu vaan että Deiviid Hääslhof ois tullu kädet ojossa imee verta.

Katteltiin kaverin kanssa kovan taistelun jälkeen toi loppuun asti ja voit kuvitella ettei tullut yhtäkään kehaisevaa kommenttia koko leffan aikana. Paitsi silloin kun se vamppi otti pönttöön siinä yhdessä kohtauksessa:p

- Harry -perkeleen- Potter!
- MIB 2
- Kaikki kopiot tyyliin American pie
- Poliisiopistot (varsinkin jatko-osat)
- Suurin osa noista taistelu leffoista
- Lähes kaikki suomalaiset elokuvat

Mä lähden leffan katselussa siitä että saa rentoutua......ja ei tarvii stressata tai tehdä muistiin panoja että pysyy juonessa mukana.

Lähes kaikki suomalaiset elokuvat ovat surkeita. Tai sit ne on menty pilaamaan jollain sellaisilla "luonnekuvauksilla". Jokaiseen suomalaiseen leffaan sotketaan jossain vaiheessa joku 5min kun joku tuijottaa ikkunasta ulos tai muuten vaan jupottaa paikallaan,ja mitään ei tapahdu.

Muutamia pettymyksiä joita muut kehuvat:
Pulp fiction
Reseirvor dogs
End of days
Kellopeli appelsiini
Seven
Fight club
12 apinaa
Chuck norris leffat
Postman
Bodyguard
Kaikki poliisiopistot osasta 3 eteenpäin
Titanic
jne.jne
Pahus näitä huonojahan on ihan liikaa:(

Suurimman osan edellä mainituista olen katsonut 2 krt. Mä yleensä kopsaan leffan samalla kun katon sitä ekakerran ja sit katson joskus sen toiseen kertaan. Joten teen useimmiten omat mielipiteeni harkitusti:cool:

Sormusten herran eka osa, tokaa en oo nähny, mutta veikkaampa sen olevan yhtä paska

Lähes kaikki suomalaiset elokuvat ovat surkeita. Tai sit ne on menty pilaamaan jollain sellaisilla "luonnekuvauksilla". Jokaiseen suomalaiseen leffaan sotketaan jossain vaiheessa joku 5min kun joku tuijottaa ikkunasta ulos tai muuten vaan jupottaa paikallaan,ja mitään ei tapahdu.

Ainiin, juuri tämä häiritsee näissä suomalaisissa elokuvissa, no ei ne yleensä muutenkaan kovin hyviä ole.

Äsken kävin leffa luetteloani läpi ja taitaa hieman viikate käydä siellä........... Ennen n.600 leffaa karsinnan jälkeen ehkä 200
Ilmeisesti olen tullut kriittisemmäs kuin ennen.
Muuten parin viime vuoden aikana on hieman jääny leffat vähemmälle ja varmaan ainakii 30 sellaista joita pitäs katsoo kun kerkee

Leffa jossa arska tulee raskaaksi on ihan älytön. Muuten kyllä tykkään noista arska leffoista niin kauan kunhan sen roolina on joku terminaattori/Conani tai vastaava mutta noi leffat missä se on joku turbo mies tai raskaana oleva äijä on ihan tyhmiä.

Muita huonoja:
Vanilla Sky
Driven
Titanic
Hiipivä tiikeri piilotettu lohikäärme
Matrix

Minusta olisi tärkeää tunnustaa jos ei ymmärrä jostakin elokuvasta mitään. Siis sanoa että "en tajunnut siitä mitään" kuin että "en tajunnut ja se on siksi huono".

Makuasioista ei kiistellä, mutta jos jonkun mielestä Vanilla Sky menee yli ymmärryksen, se ei tarkoita että kyseessä olisi huono leffa. Se vain oli liian vaikea katsojalle. Ei kaikkea pidä pureskella valmiiksi ja tarjota lautasella mössönä katsojalle. Eihän?

Jos jostakin elokuvasta ei ymmärrä mitään, kannattaa edes hetken aikaa miettiä onko vika katsojassa vai leffassa.

Ja minun äänestys on Dracula 2001.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hyviä, siis todella hyviä leffoja tulee hyvin harvakseltaan ulos.

Käyn ite suht paljon leffassa, apaut 40x vuodessa, tänä vuonna tulee kai 38 täyteen tällä viikolla.
Sanoisin että varmaan kymmenen tänä vuonna näkemistäni leffoista kestää uudelleen katsomisen, niin että siitä vois jopa nauttia.

Tän vuoden paskimmat:
Full frontal(ihan vitun huono)
Herra deeds...
Menolippu Mombasaan
Kolmetoista aavetta(aivan kauhea)

Parhaat:
2 tornia
Red Dragon
Kohtalokas syrjähyppy
Monster's Ball
The Others
Ocean's Eleven
Road to perdition
Viimeinen linnoitus

Molempiin ois voinnu ehkä vielä pari laittaa, mutta noi pitää suht hyvin kutinsa.

Originally posted by japa

Pulp fiction
Reseirvor dogs
Seven
Fight club
12 apinaa

Nuo elokuvat kuuluu mun top 10:iin...:kippis1: Varsinkin toi Fight Club on aivan loistava(Oon kattonu melkein kymmenen kertaa:hmmm: )

paskaa:
-blair witch project (telttaretki, ei tapahdu mitään?)

Huonosti toteutettuja sotaleffoja:
-veteen piirretty viiva(nukahdin kesken leffan)
-rukajärven tie
Sivareiden yms. kannattaisi jättää sotaleffojen tekeminen asiaan perehtyneille.
Paremmin onnistuneita esim:
talvisota, sotamies ryan, isku mogadishuun, vihollinen porteilla.

Muuten huonoja:
-Rambot(luodinkestävä pitkätukka ramboilee..)
-Pulp fiction(tylsä)

-Hart's war(tai jotain..)
Jenkkisotilaat pitävät nykyamerikkalaista, tunteisiin vetoavaa murhaoikeudenkäyntiä natsien vankileirillä. Leffassa ei todellakaan ole mitään järkeä.

-starwars episodeII: mä olen pitänyt kaikista edellisistä, mutta tää uusin on lähinnä keskustelua hassut vaatteet päällä. Levitoimis-jutut meni överiksi.
Kerran katottava, kuvakelausta joutuu käyttämään.
Positiivista oli loppupuolen massiivinen taistelukohtaus:kippis1:

Originally posted by Ande
Kaikkia tähtiensodat, taru sormusten herrasta (en oo kattonu minuuttiakaan, ja tuskin katton). Mutta paskin leffa ylivoimasesti on mullholland drive.

Yhdyn tähän lausuntoon enemmän kuin täysin. Siis tuo mulholland drive on kyllä surkeaa katseltavaa. Kaveri sen ylisti maista taivaisiin niin pakkohan se oli itsekkin netistä ladata....ja turhaan

Muita huonoja mitä tulee mieleen on "Ystäviä ja naapureita" ei tuu just virallinen nimi mieleen, sekä "Random hearts"....
listaan tietysti lisätään kaikki Leonardo DiKainalon elokuvat (okei, New Yorkin kadut oli ihan ok)
Sitten vielä tämä Blair witch projectista tehty pilaleffa "Witch blair project"... Yritin katsoa elokuvaa keskellä päivää, mutta 17 minuutin jälkeen huomasin jo olevani untenmailla...

Kaikki pitäisi itse tehdä, että tulisi hyvää :D (no ei sentään)

Originally posted by demoni
paskaa:
-blair witch project (telttaretki, ei tapahdu mitään?)

En yleensä kato juuri elokuvia mutta tämän katoin ja järki lähti siinä vaiheessa ku ne tuli taas samaan paikkaan vaikka oli kävelly etelään koko päivän! ON SE PERKELE KUMMA! on sen verran kuitenki tullu tuola mettissä käveltyä että johan on perkele jos kävelee kompassisuuntaa ja tullee samaan paikkaan takasi :confused:

Tuntuu, että suurin osa elokuvista on hirveetä sontaa. Lähes kaikki ns. toimintakuvat (varsinkin sotakuvat), puolidokumentaariset jenkkileffat (vaikka Schindlerin lista), jenkkiläiset pukudraamat ym. ym. Esim jouluna tuli Kolme muskettisoturia, joka oli törkeän huono ja Järki ja Tunteet. Ai herranjumala! Kun jenkit koittaa tehdä jotain eurooppalaisittain, tulos on oksettava.

Originally posted by lagus1
Minusta olisi tärkeää tunnustaa jos ei ymmärrä jostakin elokuvasta mitään. Siis sanoa että "en tajunnut siitä mitään" kuin että "en tajunnut ja se on siksi huono".

Makuasioista ei kiistellä, mutta jos jonkun mielestä Vanilla Sky menee yli ymmärryksen, se ei tarkoita että kyseessä olisi huono leffa. Se vain oli liian vaikea katsojalle. Ei kaikkea pidä pureskella valmiiksi ja tarjota lautasella mössönä katsojalle. Eihän?

Jos jostakin elokuvasta ei ymmärrä mitään, kannattaa edes hetken aikaa miettiä onko vika katsojassa vai leffassa.

Ja minun äänestys on Dracula 2001.

Ainoa elokuva mikä mulla on menny yli ymmärryksen on toi blair witch project varsinkin se loppu kohtaus kun kaikki vaan yhtäkkiä
kaatuu sinne kellariin ja leffa loppuu siihen
:confused:

Originally posted by Maza
ne tuli taas samaan paikkaan vaikka oli kävelly etelään koko päivän! ON SE PERKELE KUMMA! on sen verran kuitenki tullu tuola mettissä käveltyä että johan on perkele jos kävelee kompassisuuntaa ja tullee samaan paikkaan takasi :confused:

Siis tuohan on täysin mahdollista, se vain vaatii sellaisen 42 000 kilometrin marssin siihen samaan suuntaan... ;)

Pakko kommentoida tähän, ku eilen katoin Signsin.

Paskimmat (osa niistä):

- SIGNS
- VANILLA SKY
- AMERICAN BEAUTY
- END OF DAYS
- HIIPIVÄ TIIKERI...

Onhan noita paskoja tullu katottua muutama ja osa jopa niin huonoja, ettei niitä oo etes kattonu loppuun. Tuo Signs oli niin iso pettymys, että sitä ei voi edes sanoin kuvailla. Nuo nyt oli näköjään päällimmäisenä sydämellä.

Hmmm. Jotenkin tuntuu että aika helposti pääsee jengin Paskimpien leffojen listalle, ainoat kriteerit tuntuvat olevan että jotkut muut tahot ovat kehuneet leffaa mutta omasta mielestä leffa oli yhdentekevä. Makuasioista tietenkin paha kiistellä mutta moni tässä esitetyistä tuntuisi olevan ton kaavan mukaan, ja lisäksi sitten niitä oikeasti huonoja leffoja.
Mutta ton kaavan mukaan, mä petyin vastaavalla tavalla Mies vailla menneisyyttä-leffaan. Sama juttu kaikissa suomalaisissa elokuvissa(eipä sitä muilla kielillä tajuakaan): siis kuka muka oikeesti puhuu noin? Ja miksi sellasta paskaa pitää vuodesta toiseen kirjoittaa?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom