Paskimmat leffat! :)

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Yksi on ylitse muiden : Kellopeli Appelsiini. Aivan hirveätä kuraa. Ja onhan tietysti näitä ranskalaisia taide-elokuvia, joita ei katso pirukaan, mutta niitä ei lasketa.

Huonoja leffoja..

Mars hyökkää
Kaikki teinimimmien leffat tyyliin scream, tiedän mitä teit.. jne.. blaablaa..
Basic Instinct (aaaaaaaaarghh!!!!)
Men in Black (molemmat)
Spiderman (todella :urjo: )

..tossa muutama, onhan noita.

No ehdottomasti se Hiipivä tiikeri piilotettu lohikäärme vai mikä hemmetti olikaan. Ostin sen dvd:n kun ajattelin sen olevan jotain ennennäkeämätöntä ku oli voittanu niin monta oscaria. No ennennäkemätöntä paskaa se olikin! Sällit liitelee talojen yli ja kalistelee jotain sapelia kun joltai ylipapilta oli viety miekka ja koko kansakunta oli kriisissä sen takii :lol1:
Tuo ostamani dvd meni samantien roskikseen kun olin kattonu sen pikakelauksella.

Originally posted by Johnny

Tuo ostamani dvd meni samantien roskikseen kun olin kattonu sen pikakelauksella.

voi prkl oisit lähettäny sen mulle ;)

mun mielest se on hyvä leffa

Originally posted by Johnny
No ehdottomasti se Hiipivä tiikeri piilotettu lohikäärme vai mikä hemmetti olikaan. Ostin sen dvd:n kun ajattelin sen olevan jotain ennennäkeämätöntä ku oli voittanu niin monta oscaria. No ennennäkemätöntä paskaa se olikin! Sällit liitelee talojen yli ja kalistelee jotain sapelia kun joltai ylipapilta oli viety miekka ja koko kansakunta oli kriisissä sen takii :lol1:

Sama juttu, kaverit hehkutti et on vitun hyvä leffa. No, lainasin sen sit. 15 minuutin jälkeen tuli sellanen olo et voi helvetti mitä sontaa, 20min kohalla pysäytin kiekon ja painuin nukkumaan.

USKOMATTOMAN SURKEA!

Paskoja leffoja:

- Hotelli Paradiso..tämä on niin huono etten tiedä,onko se oikeasti tarkoitettu sellaiseksi..britti-paskaa,vain valmisnauru puuttui taustalta..

- Mission Impossible 2 ... TYLSÄ!!!!

- Cleopatra ...eli se tosi vanha versio,jossa itse Cleikkaa näyttelee Elizabeth Taylor..lavasteet kalliit ja hienot,mutta se kaikki muu :rolleyes: ystäväni taisi hieman pahastua kun nukahdin leffan parhaassa kohdassa..en minä kyllä siinä mitään hienoa nähnyt.. :D

- lisäksi monia muita yltiöpäisen tylsiä leffoja,joiden nimiä en nyt muista...

Originally posted by Tahvo Tohveli
Yksi on ylitse muiden : Kellopeli Appelsiini. Aivan hirveätä kuraa.

Ei voi olla totta! Kellopeli Appelsiini on eräs parhaimpia elokuvia mitä ollaan koskaan tehty! Jopa niin provosoiva, että sen esittäminen jouduttiin lopettamaan Englannissa Kubrickin pyynnöstä(aika paljon sananvaltaa leffan ohjaajalla), koska Kubrick sai runsaasti tappouhkauksia. Kubrickin tuotantoa ei koskaan tulisi saada mainita huonojen elokuvien joukossa, mutta makuasioitahan ne on.

Minusta kaikista huonoimmat elokuvat ovat yleensä ne, joihin on kerätty kliseitä enemmän kuin lääkäri määrää. Robert De Niron viimeaikainen tuotanto on ollut pääsääntöisesti roskaa(hän tuntuu olevan jonkinlainen poliisi joka elokuvassa), vaikka kyseessä on kuitenkin eräs parhaimmista näyttelijöistä. Steven Seagal olisi voitu jättää "löytämättä". Mitä tapahtui Eddie Murphylle? Vai oliko hän koskaan yhdessäkään hyvässä elokuvassa 48 Hoursin jälkeen? Bruce Willis lähinnä huvittaa joka kerta, vaikka kyseessä olisi vakava elokuva. Arnold Schwarzeneggeria ei ole voinut ottaa tosissaan yhdessäkään elokuvassa. Ainoa hyvä oli Pumping Iron, mutta sehän onkin dokumentti.

Kaikki itämaiset "Teräsmies ja Hämähäkkimies tappelivat, kumpi voitti"-genren leffat ovat olleet kaikki surkeita, poislukien se Michelle Yeohin leffa ja Bruce Leen Enter The Dragon(kumpainenkaan eivät tosin ole mitään hyviäkään). Onhan se tietysti niinkin, että kysyntää noille lapsenmielisille ja juoneltaan yksinkertaisille potkintaleffoille löytyy, joten niitä kannattaa tuotantoyhtiön veistellä, vaikka ne sitten tusinatuotantoa olisivatkin.

Huonoja elokuvia ovat juuri nämä ed.mainitut kliseiset poliisi[hän on aina vähintäänkin sotaveteraani(erikoisjoukoissa ja hyvin salaisissa tehtävissä palvellut, mitenkäs muutenkaan) ja liiasta väkivallankäytöstä lukuisia varoituksia saanut]-rosvo-asetelmat sekä kuka potkaisee korkeimmalle-leffat. Yksittäisiä ei edes kannata nimetä, koska niitä löytyy niin paljon ja ne on kaikki niin huonoja.

Tappajatomaatit, Tappajatomaattien paluu :urjo:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by Tahvo Tohveli
Yksi on ylitse muiden : Kellopeli Appelsiini. Aivan hirveätä kuraa. Ja onhan tietysti näitä ranskalaisia taide-elokuvia, joita ei katso pirukaan, mutta niitä ei lasketa.

Hei, minä katson noita. Ja satun vieläpä nauttimaan niistä enemmän kuin pinnalla olevista toimintaelokuvista.

Eipä haittaa

Originally posted by Fatso
- Taru sormusten herrasta (kaikki jaksot jopa tulevat :) ) (Huoh,.. )
- Pulp Fiction (Mikä tässä hyvää??)
- Kellopeli appelsiini (sekopää elokuva)
- Avaruusseikkailu 2001 (Varsinainen visio....)

Siinä aluksi.

No, jonkun mielestä huonoja. Mutta eivät aivan pohjalta.
TSH on fantasiasatu eikä kolahda, jollei kolahda. Pukki roudasi mulle DVD-version mammutin ekasta osasta eikä se niin kehno ole. Lapsellinen, kyllä, mutta niin olen minäkin. Ja ylpeä siitä.

PF taas on välillä melkoista mielen tyhjäkäyntiä, joskin toiminta potkii kunnolla, kunhan paukkaa päälle.

Clockwork Orange oli ilmestyessään sikakova juttu. Eikä sen allegorioita ole aika pilannut. Anthony Burgessin koko tuotanto, vaikkapa Peli kolmelle pelaajalle, on samanlaista kieroutunutta meininkiä.

Avaruusseikkailu 2001:stä on aika ajanut ohi. Ikävä kyllä. Jatko-osat (kirjat) ovat yhä surkeampia.

Paskin leffa: kaikki, missä on Tom Cruise. Sekä kaikki muukin, missä on yritetty tosissaan megabudjetilla, survottu puffipätkiä Neloselle ja sitten ulos puristetaan helvetinmoinen pannukakku, jossa miljoonia tienaavat pupujussit poseeraavat ilman katu-uskottavuuden häivääkään.

Paras leffa: Vasen jalkani. Ynnä kaikki, missä on Daniel Day-Lewis.

Koko Kaurismäen tuotannon voisi jyrätä paskaksi catepillarilla :mad: Hei ihan totta, käsi ylös, kuka tykkää näistä kotimaisista ns. taide-elokuvista ?

titanic

Joo tämän ostin itse maahantuojan myyntipöydästä Kouvolassa ja vaikka olen Ninja/samuraielokuva fani,niin tämä oli yhtä syvältä kuin Voikkaa...
Originally posted by Yusu
Shogun's ninja (1982) on ihan paska

Tuntuu olevan kummallisia leffamakuja minunmielestäni teillä, no onneksi olen itse melko kaikki ruokainen, joten katsottavaa riittää. ;)

En muista huonoimpia leffoja oikein enkä ala niitä edes muistelee, mieleen tulee tällä hetkellä vain:
Fight Club, joka oli aikas mitäänsanomaton.
Seitsemän vuotta Tiibetissä, tai joku sellainen.
Billy Crystalin (ehkä nimi oli tämä) kaikki leffat todennäköisesti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom