Paskimmat leffat! :)

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Cube 2 - Cybercube

YkkösCube oli jees mutta kakkososa aivan karmivaa scheissea!
Perusperiaate tässä kakkosessa sama kuin ykkösessäkin, mutta aivan liiallisella hifistelyllä ja aikahyppelyllä lisätty :david: .

Älkää tuhlatko rahojanne tähän tuubaan ja jos tuo aikahyppely kiinnostaa niin katsokaa Back to the future-trilogia!

Narnia on yks paskimmista leffoista mitä oon kattonu. Leffa on niin jotenki vääntämällä väännetty ja tulos on kasa :kakka:

Suni sanoi:
Narnia on yks paskimmista leffoista mitä oon kattonu. Leffa on niin jotenki vääntämällä väännetty ja tulos on kasa :kakka:
Tässäkin pitäis musta muistaa, että leffa perustuu ikivanhaan kirjaan. Itse tosin en ole kirjaa lukenut, niin en tiedä miten hyvin -tai huonosti- se on elokuvaksi väännetty. Leffasta kyllä tykkäsin. Jotenkin uppoo tällaiset vanhoihin kirjoihin, satuihin ja tarinoihin pohjautuvat leffat.

~Voimariini ~ sanoi:
Paskin näkemäni leffa on Ocean's Twelve. :0:
Eleven oli hyvä, mutta tuo oli kyllä täyttä paskaa. Nythän ne on vielä vääntämässä thirteen:iäkin :wall:

~Voimariini ~ sanoi:
Lueppa threadin nimi uudestaan, kiitos. Paskimmat ei parhaimmat.
Paskin näkemäni leffa on Ocean's Twelve. :0:

no heheh, ei vaan kyllä ne Steven leffa on aika tökeröitä, jos haluaa kattoa semmosia leffoja niin kannattaa ensin laittaa aivot naulakkoon.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
The Limey - kostaja Lontoosta.

Ihan älytöntä paskaa. Äijä hortoilee pitkin L.A.:a etsien tyttärensä murhaajaa mutta itse toimintaan ei päästä tuskin koskaan. Koko leffa kuvattu jollain käsikameralla by Steven Soderbergh - tarkoitus olla taideleffa tms.

Älkää katsoko! Menetätte vain kallisarvoista aikaa.

Powerhousu sanoi:
Tässäkin pitäis musta muistaa, että leffa perustuu ikivanhaan kirjaan. Itse tosin en ole kirjaa lukenut, niin en tiedä miten hyvin -tai huonosti- se on elokuvaksi väännetty. Leffasta kyllä tykkäsin. Jotenkin uppoo tällaiset vanhoihin kirjoihin, satuihin ja tarinoihin pohjautuvat leffat.

Jaa enpä oo tiennykkään, että son kirjanaki ollu.. :nolo: Silti tuo oli jotenkin niin hirvittävän huono leffa. Kaikkia ei voi miellyttää.

MI2...siitä leffasta jäi niin pahat morkkikset, et tuskin uskallan mennä kolmosta kattomaan.kolmonen ei oo kyl john woon ohjaama onneks, kakkoses ne kyyhkys-shitit meni ihan överiks...ja se fucking sidekick-helikopterilentäjä...ja ne kuvat niistä ruumiista,vissiin jollain kuusnepalla tehty.argh!

Tom Hanksin The Ladykillers, ton kun vuokras, niin teki mieli ampua sen tekijä ja polttaa kaikki makuunin vuokraamot, kun viittii tuollaista scheissea vuokrata. Tuolloin meni koko päivä piloille. :urjo: :curs:

Wintikka sanoi:

inflames sanoi:
Näkeehän tuosta jo juonesta, kannesta sekä näyttelijäkaartista ettei ole elokuvamaailman eliittiä.:D

edit.vampyyreja ja kameleontteja, tämä ei voi olla huono leffa.

modified sanoi:
:D Taidankin näyttää eukolle mitä kirjoittelitte, niin saatte kaikki siltä selkäänne. Sen mielestä kaikki leffat joissa on vampyyrejä, on loistavia, ja Buffy ja Angel on parhaita sarjoja ikinä. Mistäköhän se on tollasenkin fiksaation saanu? Mä taas en voi sietää tollasia. Bladet on ainoita nippa nappa katsottavia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom