Tom Cruisehan on monen naisen mielestä "just se" hyvännäköinen ukko, Leonardo Da Vinci:hän kehitteli aikoinaan sitä systeemiä, millä pystytään testaan, onko ihminen kaunis vai ei(ilmeisesti perustui kultaiseen leikkaukseen joillain tavalla).Naene sanoi:Mä yhdyn joihinkin edellisiin; PASKIN leffa on Vanilla SKy
Itteasiassa vihaan kaikki Tomppa Cruisen leffoja. Siinä on yksi ruma mies, jotenkin todella vastenmielinen mielestäni. Nyt se kuulemma seurustelee sen pikkutytön kanssa joka näytteli Dawson's Creekissä. Mihin tämä maailma on menossa.
Tästä tuli dokumentti joskus pari vuotta sitten, Tom Cruise:n naama osui täydellisesti siihen "muottiin" ja Demi Moore taisi olla se nainen(en ole varma), jonka naama "testattiin" samalla systeemillä myös ja Deminkin nassu sopi hyvin siihen. Mene ja tiedä.
Edit: en tiedä miten toi sitten vastaa todellisuutta mutta itse ainakin pidän Demi Moore:a hyvännäköisenä.
Naene sanoi:mutta täällä ollaan mainittu Fight Clubit ja Pulp fictionit ja Natural Born Killersit! Onpa outoa miten maut menevät ristiin. Itse tykkään edellä mainituista leffoista. Lemppari on kuitenkin vuosia ollut Schindler's List. enpä tiedä miksi.
Hyvä leffa maku. Fight Club on kyllä ykkönen.