Paskimmat leffat! :)

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Naene sanoi:
Mä yhdyn joihinkin edellisiin; PASKIN leffa on Vanilla SKy

Itteasiassa vihaan kaikki Tomppa Cruisen leffoja. Siinä on yksi ruma mies, jotenkin todella vastenmielinen mielestäni. Nyt se kuulemma seurustelee sen pikkutytön kanssa joka näytteli Dawson's Creekissä. Mihin tämä maailma on menossa.
Tom Cruisehan on monen naisen mielestä "just se" hyvännäköinen ukko, Leonardo Da Vinci:hän kehitteli aikoinaan sitä systeemiä, millä pystytään testaan, onko ihminen kaunis vai ei(ilmeisesti perustui kultaiseen leikkaukseen joillain tavalla).

Tästä tuli dokumentti joskus pari vuotta sitten, Tom Cruise:n naama osui täydellisesti siihen "muottiin" ja Demi Moore taisi olla se nainen(en ole varma), jonka naama "testattiin" samalla systeemillä myös ja Deminkin nassu sopi hyvin siihen. Mene ja tiedä.
Edit: en tiedä miten toi sitten vastaa todellisuutta mutta itse ainakin pidän Demi Moore:a hyvännäköisenä.

Naene sanoi:
mutta täällä ollaan mainittu Fight Clubit ja Pulp fictionit ja Natural Born Killersit! Onpa outoa miten maut menevät ristiin. Itse tykkään edellä mainituista leffoista. Lemppari on kuitenkin vuosia ollut Schindler's List. enpä tiedä miksi.

Hyvä leffa maku:). Fight Club on kyllä ykkönen.

Paskimmat leffat, tai ainakin pahimmat pettymykset mitä mieleen tulee:

Robocop 3
Starship Troopers 2
Hercules in New York
Dungeons & Dragons
Hudson Hawk

-Pva- sanoi:
Katsoikos kukaan yöllä telkkarista Ghosts of Mars elokuvaa? Oli muuten aivan älyttömän huono leffa, eihän tuossa ole päätä eikä häntää. :D

Muita huonoja leffoja, joita todellakin kannattaa välttää: Final Fantasy: Spirits Within ja Dungeons & Dragons.
Katoin jo pari viikkoa aikaisemmin tuon Marsin Kummitukset ja en muista kyllä vähään aikaan typerämpää leffaa nähneeni. Juoni ja näyttelijäsuoritukset on ala-arvoisia.

Tuli tosta Ghost of Mars-leffast mieleen, katsoitteko sitä ennen tulleen leffan, Reptilian. Kuuluu ehdottomasti paskimpien leffojen kategoriaan :)

Melkein kaikki uudet suomi-leffat (Levottomat 1-5, pahat pojat, Vares) voi helvetin 16 mitä huttua. Ja tietysti Matkalla Idahoon ja Space jam.

Jonkun TSH-leffan jälkeen meinasi tulla ero muijasta kun vitutti niin ankarasti, tosin nyt kun on katottu (edelleen yhdessä) kotona niitä, niin kyllähän ne menee, vähän se Elijahin homoilu tietty ottaa kaaliin

Kaikki haukkuu Seagalia mutta mä ainakin diggaan sen vanhoista leffoista (kuoleman merkki, vaikeasti tapettava yms.). Onhan se aika härski äijä (kuka muu pistää omissa leffoissaan kaikki vastanäyttelijät hehkuttamaan itseään yhtä paljon esim. se intiaanileffa jossa se pelastaa Alaskan joltain öljykatastrofilta. Äijät on vartiossa pahisten tukikohdassa ja niiden pomo tulee ohjeistamaan kuinka saatanan kova äijä Seagalin roolihahmo oikein on).

Makunsa kullakin ja jos miljardi kärpästä tykkää paskasta sen on pakko olla melko maukasta.

makew sanoi:
Tästä tuli dokumentti joskus pari vuotta sitten, Tom Cruise:n naama osui täydellisesti siihen "muottiin" ja Demi Moore taisi olla se nainen(en ole varma), jonka naama "testattiin" samalla systeemillä myös ja Deminkin nassu sopi hyvin siihen. Mene ja tiedä.
Edit: en tiedä miten toi sitten vastaa todellisuutta mutta itse ainakin pidän Demi Moore:a hyvännäköisenä.

Kyseessä oli muistaakseni Elizabeth Hurley,joka myös toimi ohjelman isäntänä.

Ja vastaus topicin kysymykseen:Aliens vs Predator.

Ainoo leffa joka on tullut vuokrattua ja jäänyt kesken on Charlien enkelit.

Ehkä paskin leffa koskaan mikä on vuokraamosta osunut käteen on Existenz.

Mä en ole kun kerran jättänyt elokuvan kattomisen kesken, silloin kyseessä oli Alien vs Predator.

Dreamerin mainitsema Starship Troopers 2 olis varmaan korkealla mun listalla, jos olisin sen nähnyt, jo ykkönen sai mut voimaan henkisesti pahoin ja itkemään maailman julmuutta.

Englantilainen potilas vois jäädä mainitsematta ellei 15 minuutin leffaa olis pitkitetty 3 tuntiseksi, tai en mä tiedä, ehkä mäkin alan diggaan siitä sitten kun multa leikataan pallit.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Zam sanoi:
Mustien Ninjojen Kosto

Kauheasta muistikuvasta ärhäköityneenä kaivoin leffan tiedot:
Ninja Empire
ja tuokin on jo kakkososa semmoseen leffaan ku Ninja Thunderbolt, jossa näyttelee ilmeisesti jossain vaiheessa joku semmonen ku Jackie Chan, kuka lie. Löyty sen "crediiteistä" tuo "elokuva". Huh, kaikkee ne vääntää tuol HooKoossa. :urjo:

edit: opettelen kirjottamaan vielä.

Evoluutio

Tuli eilen tehtyä virhe ja vuokrattua Linnunradan käsikirja liftareille. Ei perkele mitä tuubaa. Kaikki kirjan lukeneet tosifanit tietenkin sanovat, ettei leffa ole mitään verrattuna kirjalliseen alkuperäisteokseen, mutta vakaa mielipiteeni on, ettei huippukirjasta voi tällaista elokuvien ongelmajätettä yksinkertaisesti saada aikaan! En siis itse aio lukea kirjaakaan. :curs:

Hymypoika.
Käsittämättömän huono. Onneks olin sillon ennakkonäytöksissä kattomassa niin ei sentäs maksaa tarvinnu.... Yäk mitä kökköä...

Steven Seagalin rimanalitus Submerged. Jos jotain positiivista on sanottava niin ei ollut vaijeritappelua. Tappelua oli muutenkin varsin vähän nimittäin.

ponterosa!!!

"tähtinäyttelijä" Toni Halme, Ameriiikasta!!!!:lol2:
vittu mitä urpoja kaikki näyttelijät,olisivat juottaneet edes humalaan ne että rentoutuis vähän,halmekki tallusteli kuin mänty menemään,vissiin rautakanki selkärangan sisällä?:)

Doom on kyllä saatanan paska leffa.
vitun paskoja näyttelijöitä ja sit se on vaan pimeissä käytävissä hiippailua. tosin samaa paskaa oli pelikin

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom