Paskimmat leffat! :)

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mä yhdyn joihinkin edellisiin; PASKIN leffa on Vanilla SKy

Itteasiassa vihaan kaikki Tomppa Cruisen leffoja. Siinä on yksi ruma mies, jotenkin todella vastenmielinen mielestäni. Nyt se kuulemma seurustelee sen pikkutytön kanssa joka näytteli Dawson's Creekissä. Mihin tämä maailma on menossa.

Jim Carrey ei naurata mua pätkääkään... sen leffat siis kaivoon.

Clockwork orange mainitaan täällä usein. Itse en ole kyennyt sitä loppuun kertaakaan katsomaan. Vastenmielistä ja ihan älytöntä. Tekisi mieli oksentaa kun se alkaa. Ennenkun on edes kolmasosaa nähnyt niin on jo pakko lähteä oluelle ja jättää leffa sikseen. yök.

TITANIC!!!!!!!! Tooodella huono leffa. Tosin mun sitä ainoata katsomisyritystä hämäsi vieressä istuva ämmä joka rupesi itkemään jo alkutekstien vyörytessä. Se oli jo mainosten kohdalla ottanut nenuliinat esiin. Maku meni multa sitten samantien.

Niin ja mä nyt en välitä tippaakaan jostain alieneista tai avaruusjutuista. Spokin korvat eivät minua ainakaan kiihota :P

mutta täällä ollaan mainittu Fight Clubit ja Pulp fictionit ja Natural Born Killersit! Onpa outoa miten maut menevät ristiin. Itse tykkään edellä mainituista leffoista. Lemppari on kuitenkin vuosia ollut Schindler's List. enpä tiedä miksi.

Yks huonoimmista mikä tulee mieleen on Van Helsing. Tuntui, että se elokuva ei lopu ikinä eikä siinä oikein kerkeä hengähtämäänkään kun toiminta on lakkaamatonta.
Tuo nyt tulee ekana mieleen semmosena ihan turhana elokuvana.

Naene sanoi:
Mä yhdyn joihinkin edellisiin; PASKIN leffa on Vanilla SKy

Itteasiassa vihaan kaikki Tomppa Cruisen leffoja. Siinä on yksi ruma mies, jotenkin todella vastenmielinen mielestäni.

oletko nähnyt Magnolian? tuli just telkkaristakin. Parhaita näkemiäni elokuvia ja siinä Tomppa yhtenä pääosan esittäjänä tekee loistosuorituksen.

Naene sanoi:
.....Nyt se kuulemma seurustelee sen pikkutytön kanssa joka näytteli Dawson's Creekissä. Mihin tämä maailma on menossa.
...
Katie Holmes on 26 vuotias pikkutyttö :rolleyes:
Tom Cruise on 42 vuotias onnekas paskiainen. :kippis1: Maailma menee parempaan suuntaan, nuoria naisia miehille! ;)

edit:

Oliko toi se 1980 Boogeyman tai 2005 leffa?

Ihmisen tahra, sitä katsoessa meni pari tuntia nuoruutta ihan hukkaan.

House of the Dead. HYI VITTU!
Katon jokaisen leffan aina loppuun saakka, mutta tuossa leffassa oli koko ajan mielessä, että pitää sammuttaa. Omaksi harmikseni sain jostain ihmeen syystä sinniteltyä ja katsouttua koko leffan, no jäi vaan suuri kasa traumoja leffan ollessa täyttä sontaa.

Näköjään imdb puhuu puolestaan, 2.3p.

Huono leffa, hmm :D Oiskohan Godzilla tuhoaa hirviöt mitään :hyper:

Tiukaa Toho laatua kaikkinen hienouksineen :D Miehet kumipuvuissa tuhoavat pahvikaupunkia :lol2:

Leffa on vielä sopivasti dupattu japanista enkuksi, ja ainoat repliikit ovat tyyliin jotain huudahduksia...

Kowaa kamaa !!!

number_one sanoi:
Tiukaa Toho laatua kaikkinen hienouksineen :D Miehet kumipuvuissa tuhoavat pahvikaupunkia :lol2:

HAHAHA! :lol2: reps*
Tuo kuulostaa jo niiiiiin hyvältä että! :kippis1:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Envy, kakasta asiaa. Uskomatonta sontaa, 5 kertaa jo kattonut sitä leffaa enkä ole vieläkään päässyt loppuun :urjo:

MR.D sanoi:
... yhtä syvältä kuin Voikkaa...

:lol2:

Nojoo, samaa sarrrrjaa on sitten semmonen ku Mustien Ninjojen Kosto (tai mustan ninjan kosto, jotain sinne päin). En ole löytäny ees imdb:stä siitä mitää mut siinä on joku ninjajengi tummaihosia mitsubishin logot mustissa pipoissa, Japanissa tms leikkimässä... näyttelijät repeilee kesken vakavaa kohtausta jne.. oli kyllä TODELLA ala-arvoinen kyhäelmä. Kaverilla se löytyy alkuperäsenä vhs:nä.. en kyllä käsitä mistä semmosia on edes saanu.. ja tekstitettynä :lol2:

:0: :wall:

Cage II oli niin huono että ihan nauratti. Leffa oli varmaan tehty jollain 5 euron budjetilla ja sen kyllä huomasi ainakin näyttelijöiden tasosta. Mutta mikäs siinä kun 4 eurolla sai.

Wrecking crew, Herkules new yorkissa....onhan nuita.herkules nyyjookissa oli hyvä jos katto vaan arskan kroppaa, eikä ajatellu mitä leffassa tapahtuu.siinä ei yksinkertaisesti ollu mitään juonta/järkeä.Huvittavin kohtaus koko leffassa oli kun arska tappeli 300 kiloista karhua vastaan.Ennen karhut on näemmä lyöny käsi nyrkissä oikeita suoria... :D

Kakkoja elokuvia oon nähnyt vaikka muinka paljon, mutta nämä tulevat mieleen:

Pyhä myyntitykki
Tohtori T ja naiset
Muumio
Kellopeli appelsiini
Evil dead ja samantyyliset vanhat "kauhu"elokuvat
Event horizon
Resident evil: apocalypse
Psycho
28 päivää myöhemmin
Cabin fever
Unensieppaaja

Katsoikos kukaan yöllä telkkarista Ghosts of Mars elokuvaa? Oli muuten aivan älyttömän huono leffa, eihän tuossa ole päätä eikä häntää. :D

Muita huonoja leffoja, joita todellakin kannattaa välttää: Final Fantasy: Spirits Within ja Dungeons & Dragons.

Bring It On - Anna Palaa
niin saatanan huono ja teennäinen ettei tiedä itkeäkkö vai nauraa.
tyypillistä jenkkipaskaa,siis...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom