Paskimmat bändien nimet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rinkku
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Rinkku

epäihminen, antihomo
Ikä
52
Pakko tehdä rinnakkaisthreadi.

Yyberhirveä, tekotaiteellinen paskabändi, oli 80-luvun lopulla orkesteri nimeltä "Noitalinna Hurraa"

Niillä oli se pikkuveli-jollotus?
:urjo:

Mua naurattaa lähinnä nämä lökäpökäsuomiräppikräppitähtien artistinimet ja black metal bändien naurettavat mörrimöykkynimet.

ringside sanoi:
Yyberhirveä, tekotaiteellinen paskabändi, oli 80-luvun lopulla orkesteri nimeltä "Noitalinna Hurraa"

Jos pilkkua vähä tässä nypyyttäisin niin nimi oli kyllä Noitalinna Huraa! . :whip:

Håkan & Hinttarit
Nussivat nunnat
Paskapillu
Persenaamari
Pillupiiparit
Pitkät tissit
P. Räkä & Baise
Vihan muna

...vain muutamia mainitakseni... :rolleyes:

(ei, en keksinyt itse: lähteenä JeeJeeJee - suomalaisen rockin historia)

ja sit ku aattelee ni mitä v**.. nimiä on esim nää: apulanta, tehosekoitin..
vois keksiä yhtä hyvän bändin (nimeltä) vaikka persnöyhtä tai perunankuorimisveitsi. :kakka:
:D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jos kyse on tosiaan paskimmasta bändin nimestä niin eiköhän se ole Paska :kakka: . :) .

viltteri sanoi:
Håkan & Hinttarit
Nussivat nunnat
Paskapillu
Persenaamari
Pillupiiparit
Pitkät tissit
P. Räkä & Baise
Vihan muna

...vain muutamia mainitakseni... :rolleyes:

(ei, en keksinyt itse: lähteenä JeeJeeJee - suomalaisen rockin historia)

Ahhahahaa, nuohan ovat loistavia, itse en koskaan kykenisi keksimään mitään noin mahtavaa kuin Pitkät tissit! :lol2:

Kyllä Apulanta on aika heikko nimi.

80-luvun puolivälissä vaikutti sellainen suurelle yleisölle melko tuntematon blackmetal bändi kuin "Black of the Death". Yhtyeen ainoa albumi on nimeltään "Satans Fuck". Bändillä huhutaan olleen suht' rajoitettu sanavarasto, albumilta löytyi myös seuraavat kappaleet: "Fuck the Satan", "Hells Satan" sekä "Return of the Satans Fuck".

No eipä noi ulkolaisetkaan bändit mitään uberhienoja nimiä itselleen ole keksineet mutta hienoltahan se kuulostaa kun se on englantia.

Kelatkaa nyt vaikka jotain rolling stones - vierivät kivet, uskomatonta skeidaa tai red hot chili peppers, onpa hienoja nimiä.

Suositut

Back
Ylös Bottom