- Ikä
- 36
Itse on vaan käyttänyt g-massaa, voi olla että tuo on hieman erimakuista.Leaderin Whey100% kaakao. En tiiä et oliko liikaa vettä vai mitä, mutta aivan järkyttävän makusta oli :(
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse on vaan käyttänyt g-massaa, voi olla että tuo on hieman erimakuista.Leaderin Whey100% kaakao. En tiiä et oliko liikaa vettä vai mitä, mutta aivan järkyttävän makusta oli :(
Täst tuli mieleen outo juttu, mun mielestä star nutritionin mansikkahera on ihan älyttömän pahaa, kun taas myofusion strawberry and cream on ihan älyttömän hyvää, möin star nutritionin heran kaverille ja annoin scooping myofusionia maistettavaks, kuulemma ihan saman makuisia :oStar Nutritionin Whey-80 mansikka. Onneksi ostin vain 5 kiloa.
Star Nutritionin Whey-80 mansikka. Onneksi ostin vain 5 kiloa.
Star Nutritionin Whey-80 mansikka. Onneksi ostin vain 5 kiloa.
Onneksi tilasin itselleni sitä mansikanmakuista paskaa, olen nyt 5kk koittanut "piilottaa" sitä vähän kerrallaan pirtelöihin ja tyttöystävän leipomuksiin, mutta aina vaan puskee maku läpi. Kaverille valitsin sitten sitä minttu-suklaata, ei ihme ettei edes vastannut, kun kysyin, että miltä se maistuu..!Sama mut minttusuklaa, maistuu iha pierulle.
meni roskiin