Paskimman makuinen pulveri?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jussi76
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jeps. Muttako se näyttää ja tuoksuu NIIIIN hyvältä, mutta maistu kauhean laimealta :urjo: mut pitää testailla maidollaki, ja sit vähemmällä vesimäärällä ym.

Star Nutritionin Whey-80 mansikka. Onneksi ostin vain 5 kiloa.
Täst tuli mieleen outo juttu, mun mielestä star nutritionin mansikkahera on ihan älyttömän pahaa, kun taas myofusion strawberry and cream on ihan älyttömän hyvää, möin star nutritionin heran kaverille ja annoin scooping myofusionia maistettavaks, kuulemma ihan saman makuisia :o

OKEI!! nyt on löytynyt voittaja ja tätä ei oikeasti voi enää mikään piestä, biotech usa creatine ethyl ester, olen väkisin tuota koittanut juoda protskujen kanssa ja sitten ajattelin että ehkä se reagoi protkun kanssa aiheuttaen tuon karmean maun ja koitin äsken pelkällä vedellä ja nyt se tapahtui, mulla tuli laattaa niin paljon kun ihmisestä sitä voi ulos tulla, siis hyi jumalauta älkää vaan ostako tätä tuotetta ikinä!
kysyn kyllä fitnesstukusta että voiko creatiini pilaantua, ei tällästä paskaa siis voi myydä ihmisille laillisesti.....

Star Nutritionin Whey-80 mansikka. Onneksi ostin vain 5 kiloa.
Sama mut minttusuklaa, maistuu iha pierulle.
Onneksi tilasin itselleni sitä mansikanmakuista paskaa, olen nyt 5kk koittanut "piilottaa" sitä vähän kerrallaan pirtelöihin ja tyttöystävän leipomuksiin, mutta aina vaan puskee maku läpi. Kaverille valitsin sitten sitä minttu-suklaata, ei ihme ettei edes vastannut, kun kysyin, että miltä se maistuu..! :rolleyes:
Lauantaina maistoin toisella kaverilla sitä suklaan makuisena ja oli kyllä oikeasti hyvää! Ihan kuin kaakaota, jos en olisi laattaa takaisin imien yökkäillyt tota mansikkaa kesästä asti, niin en olisi edes maistanut sitä Starille ominaista jälkimakua.

Star Nutritionin banaani-suklaa. +6kk koittanut kanssa piilottaa pulveria ties minkä joukkoon, mutta maku puskee läpi niin pahasti, että laatta meinaa lentää.

XL Nutritionin mansikka on hajultaan tosi pistävää ja esanssista ja maku vastaa aika hyvin hajua, tuon sain sentään syötyä. Nyt palkitsin itseni hifiprotskulla kaiken tän taistelemisen jälkeen.

kaikennäköstä on tullu vuosien varrella koitettuu, mut kiistattoman ykkössijan vie ultimate nutritionin vanilija protsku. Mitää yhtä vastenmielistä en oo kunaan suuhuni laittanu, mielummin söisin vaikka paskaa ku sitä enää ikinä.

Arginiini maistuu aivan hirveälle. Voisin melkein sanoa että ehta mällikin menisi mieluummin kuin se.

Whey-80 proteiinijauhot on myös mun mielestä melkoisen pahan makuista tavaraa. Treenien jälkeen tuli aina olo "hyh, nyt tulee se rankin osuus, pitäisi vetää huiviin kipollinen sitä moskaa" *kylmät väreet*. Noh, se oli ihan siedettävää, kun sen sekoitti ensin oikein kunnolla, ja sitten nenästä kiinni ja kerralla huiviin.

Syntha-6 cookies and cream loppumaisillaan, enää yks kauha sitä limasta, keinotekoisenmakuista, epämääräistä, oksettavaa paskaa<3

Wheyn vanilija on kyllä myrkkyä. Tuli tilattua 4 kilon säkki kyseistä jauhoa ja ei tule kyllä enää jatkossa. Tulee huono olokin siitä vielä kaupan päälle.

Kaksi pahinta ovat olleet Fastin soijaproteiini ja MyProteinin riisiproteiini. Riisiproteiini vetää kyllä pohjat näistä kahdesta, sillä hajusta tulee mieleen pölynimurin sisältö ja maku on samoilla linjoilla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom