Paskimman makuinen pulveri?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jussi76
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Se leaderin goodnightprotein kaakao maistu kyllä joltain ihan muulta, kauheeta litkushaissea ja paskaa.. Myös Evolutionin Phase 1 on aika karseeta..

Vuosi sitten tuli ostettua pussi ja kaksi kertaa käytin. Toinen kerta oli pakko kokeilla oliko tosiaan niin kuraa kuin ensimmäisellä. Käyttämättä kaapin pohjalle jäi koko pussi, toivottavasti edes rotat kelpuuttivat (epäilen kyllä tätäkin). Ei voi tajuta miksi noin pahoja jauhoja edes myydään kun kilpailevilla merkeillä esim. Fastilla suklaa prode90 eli vastaava tuote maistuu hyvälle.

Ufs:än minttusuklaa imo. Makua on täällä kehuttu, mutta tuohan on ihan käsittämätöntä kuraa?! Viel piti mennä poistaan 5 pönttöö tuolta tarjouksesta :urjo:

Yks parhaimman makuisista jauhoista mitä IKINÄ olen ostanut. Mansikka toki on parhaan makuinen.

Juu itekkin tykkään tuosta, varmaan paras minttusuklaan maku kuin missään muussa, hakkaa mass:in minttusuklaan täysin imo. Mutta makuasioistahan ei voi kiistellä :D

^ Samaa mieltä.. Verrattuna esim fastin minttusuklaaseen tuo on aivan loistavan makuista. Kerrankin maistuu jauheessa kunnolla tuo minttu :D

Itteni kohdalla ainakin Massin vanilja oli aivan järkyttävän makusta, eikä tuo Optimium nutritioninkaan vaniljahera ole mitään herkkua ollut. Taitaapi olla siis enemmän kyse itse mausta entä kuin merkistä. Mutta ehdottomasti pahimman makusta on ollut Massin pump kirsikanmakuisena, ekat kerrat sai pitää nenästä kiinni että sai sen alas. Nykyään menee onneksi jo hieman kivuttomammin.

Paskimman makuinen palkkari tähän mennessä on kyllä ehdottomasti ollut American Pro Whey. Maistui aivan juustolle. Juusto menee kyllä leivän päällä mutta ei palkkarissa. Ei tuota voinut kokonaan syödä ja taisin loput viskata jorpakkoon.

tuli muistot mieleeni, lupaan ja vannon käsi raamatulla ja toinen käsi vanhempieni hautakivellä että MDY:n joku muna protsku on maailman kamalinta, haju oli uskomaton, maku oli kuvailematon, oksennus refleksi kun sitä joi oli käsittämätön.
minulla oli se purnukka hallussani tunnin verran ja sen jälkeen hannonen yhtiöt hoiti loput.........

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom