Ensimmäiset kunnon paskapuheet itsestä liikkui joskun kun olin 11 tai 12v. Sain kuulla olleeni ryyppäämässä paikassa x kaksi vuotta nuoremman veljeni kanssa. :dance: Ja ei, meillä päin ainakaan toi ei ollut mikään normijuttu siihen aikaan..
Senpä tiedän, että en ikinä halua työkavereiksi naisia/naisvoittoiselle alalle hommiin. Avokki huomasi saman kun oli terveyskeskuksessa harjoittelussa. Ei miesvoittoisessa firmassa puhuta paskaa toisista. Mikä ihme siinä on?
Aivan totta. Itse sain kenkää viime kesänä juurikin tuosta syystä. Olihan se kyllä ihan natsitouhua, oltiin kuulemma päivät netissä, soiteltiin kännyköillä, jauhettiin vain paskaa yms. Kaiken huippuna kenkää tuli koska joku juoruämmä oli kertonut että mulla ei ole motivaatiota :hyvä:
Menin niin lukkoon kun puhelimessa tuli kenkää, että en edes älynnyt vittuilla pomolle ja pyytää ottamaan sitä päätä pois perseestä tulevien työntekijöiden kanssa.
Jotain kolvaushommia, firman paras tulos laadussa toisen nuoren työkaverin kanssa ollessame kahdestaan yks kuukausi, mutta tuotannon pomo uskoo kieli ruskeana persettä nuolevia keski-ikäisiä ämmiä ja meikälle ainakin kenkää. Vuokratyöfirman kautta töissä olo juoruämmien keskellä ja täysin kuutamolla oleva pomo, vituttaa edelleen helvetisti. Tulevaisuudessa voisi melkein harkita ennemmin perseen myymistä, vaikka heteroja tässä ollaankin.
Avokki sai myös kokea joskus samaa paskaa. Oli myös harjoittelussa sairaalassa aiemmin, aivan täyteen natsiämmään törmäsi siellä. OPISKELIJA tänne, OPISKELIJA ei saa soitella ja kysyä asioita, OPISKELIJAN pitää itse tajuta kaikki ym.. Kyseessä keski-ikäinen vuotta aiemmin valmistunut aikuisopiskelija, minkä olisi pitänyt olla ohjaaja. Muillekin luokkalaisille oli harjoittelussa möläytelty että tänne ei ole opiskelijat tervetulleita. Siinä ihmisiä joiden paikka olisi siellä saunan takana..
Miesvaltaisella alalla olen saanut joskus aika kovaakin palautetta päin naamaa jossain amiksen harjoittelussa, mutta molemmat puolet nähtynä paljon parempi noin. Kaikki tiesi asian kerralla, ei siis tarvetta selän takana juoruta ja muistipa itsekin heti miten seuraavalla kerralla toimia.
Ei sitä itsekään aina täydellinen ole, varmasti työympyröissä tullut joskus muista ihmisistä puhuttua, tosin tyyliin miksiköhän toi oli tänään kyrpä otsassa jne.. Mitään mustamaalaamista pomoille ei voi ymmärtää, tai ylipäätään selän takana työn arvostelua. Jos ei ole kanttia antaa palautetta niistä oikeista asioista päin naamaa, niin parempi olla turpa kiinni.