Paskakuskiksi

Ei taida oikein olla asiaa noihin hommiin ilman sitä C korttia? Vaikka ne jampat tuntuukin kulkevan pareittain niin että toinen ajaa ja toinen nappaa paskat kyytiin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
dale77 sanoi:
taitaa ikävä kyllä olla urbaani legenda toi että paska kuskit tienaa hyvin ?

No sehän riippuu, minkälaisiin tuloihin on tottunut. Kyllä meikäläinen olisi tyytyväinen, jos tilille napsahtaa 1500-2000 eunua kuussa.

Tomppa85 sanoi:
L&T:llä olen hommissa, tosin en paskakuskipuolella, vaan teollisuuden puhtaanapito. Ei tosiaan vaadita koulutusta, mutta C-kortti ja työturvallisuuskortti ovat pakollisia.

Missä päin? Itse olen Hämeenlinnan L&T:lla toimistolla/tuotannolla.

Täällä ainakin on muutamia poikia, joilla ei ole oikeastaan minkäänlaita pohjakoulutusta, muuta kuin vaadittu kortti. Ihan vaan asiallisuudella pärjää aika pitkälle. Ei muuta kuin työnjohtajiin yhteyttä ja hommia kyselemään. Lähtöpalkat on mun mielestä hyvät ja nouseevat siitä sitten pikkuhiljaa.

edit. Työturvallisuuskoulutuksia on täällä järjestetty ainakin firman puolesta. Miksei se saata nykyisin olla jo pakollinenkin.

Sundae sanoi:
Missä päin? Itse olen Hämeenlinnan L&T:lla toimistolla/tuotannolla.

Täällä ainakin on muutamia poikia, joilla ei ole oikeastaan minkäänlaita pohjakoulutusta, muuta kuin vaadittu kortti. Ihan vaan asiallisuudella pärjää aika pitkälle. Ei muuta kuin työnjohtajiin yhteyttä ja hommia kyselemään. Lähtöpalkat on mun mielestä hyvät ja nouseevat siitä sitten pikkuhiljaa.

edit. Työturvallisuuskoulutuksia on täällä järjestetty ainakin firman puolesta. Miksei se saata nykyisin olla jo pakollinenkin.

Idässäpäin minä olin, sen enempää tarkentamatta. ;)

En viihtynyt hirveän kauaa tuossa työssä. Firman sisäiset johdon ja työntekijöiden väliset taistelut (liittyivät määräaikaisten vakinaistamiseen) hankaloittivat uuden työntekijän sopeutumista.

Mikä näitä duunaripaikkoja oikein vaivaa? Helvetinmoista vääntöä koko ajan. No, saapahan lukumotivaatiota reilusti...

Clayman sanoi:
No sehän riippuu, minkälaisiin tuloihin on tottunut. Kyllä meikäläinen olisi tyytyväinen, jos tilille napsahtaa 1500-2000 eunua kuussa.

Nettona?

Bruttotulona tuo on vissiin keskiarvon alle. Yksin tuolla elelee toki, mutta perheellisenä saa venyttää penniä...

L&T:llä hurjimmat paiskoivat töitä yli 12 tuntia putkeen viikkotolkulla. 2 viikon tienestit olivat 2300 €. Ja monella oli peruskoulu käyty, ei muuta. Sitä voi tosin itse miettiä että onko sen arvoista paiskia hommia selkä vääränä, niin ettei kerkeä kunnolla edes nukkumaan. :rolleyes:

Clayman sanoi:

Tomppa85 sanoi:

No eiköhän se tilille napsahtava summa kuitenkin ole nimenomaan nettoa, kun siitä on jo vähennetty verot ja muut maksut :rolleyes:

Tomppa85 sanoi:
Nettona?

Bruttotulona tuo on vissiin keskiarvon alle. Yksin tuolla elelee toki, mutta perheellisenä saa venyttää penniä...

L&T:llä hurjimmat paiskoivat töitä yli 12 tuntia putkeen viikkotolkulla. 2 viikon tienestit olivat 2300 €. Ja monella oli peruskoulu käyty, ei muuta. Sitä voi tosin itse miettiä että onko sen arvoista paiskia hommia selkä vääränä, niin ettei kerkeä kunnolla edes nukkumaan. :rolleyes:

Juu nettona. Eihän toi bruttona mitään ihmeellistä todellakaan olisi, jos vielä perhettä löytyy.

Olisko mitään etulyöntiasemaa muihin työnhakijoihin verrattuna jos on 190cm/120+kg? Tässähän voisi harkita uranvaihdosta näin vanhoilla päivillä tyyliin "yliopiston kautta paskakuskiksi". Ei olis nimittäin yhtään huono tuo 2000 euroa kahdessa viikossa, siinähän pääsee jo ihan ammattimiehen palkoille. :D

Arsi sanoi:
"Age:20" Olet pari vuotta ajanut ensin kortitta? :D

pikkasen reilu vuoden apumiehenä?

Kyllä stadissa perus keskustan kuski tienaa meillä n.2000e käteen/kk...
Harva kaveri ainakaan tienaa samaa

t1mo sanoi:
pikkasen reilu vuoden apumiehenä?

Kyllä stadissa perus keskustan kuski tienaa meillä n.2000e käteen/kk...
Harva kaveri ainakaan tienaa samaa

Eli bruttona tollaset 3500-3800 kuussa. Vielä kun joku pystyis esittään jotain faktaa tuosta :)

en kyllä usko tota että 2000e jää käteen, täällä päin ei jää ainakaa se on fakta ellei tee ihan vitusti ylitöitä. Tuntipalkka pyörii 9-10e välissä en sit Helsingista tiiä.

Mr.Kynis sanoi:
en kyllä usko tota että 2000e jää käteen, täällä päin ei jää ainakaa se on fakta ellei tee ihan vitusti ylitöitä. Tuntipalkka pyörii 9-10e välissä en sit Helsingista tiiä.
Missä firmassa oot?

t1mo ja tomppa85: paljonko teillä on/oli tuntipalkka?

Fabio sanoi:
Eli bruttona tollaset 3500-3800 kuussa. Vielä kun joku pystyis esittään jotain faktaa tuosta :)

Kovat on verot 43-47%? :D 2 k€ netolla brutto pyörii n. 3 k€ paikkeilla.

_RAIDER_ sanoi:
Kovat on verot 43-47%? :D 2 k€ netolla brutto pyörii n. 3 k€ paikkeilla.

sori, vetäsin luvut suoraan hihasta. Esim. 3500€/kk ja 35% ennakonpidätys + 4,5% sivukuluja jättää n. 2100 käteen. Lyödäänkö kännykkäetu ja lounarit palkan päälle, niin päästään sopivaan tarkkuuteen;)

Fabio sanoi:
Eli bruttona tollaset 3500-3800 kuussa. Vielä kun joku pystyis esittään jotain faktaa tuosta.

Taisi olla urbaanilegendaa nuo roskakuskien palkat. Myöskin sanotaan että putkimiehet tienaa ihan pirusti muttakun eihän niillä ole edes töitä!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom