Parturi ilman ajanvarausta Lahdessa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Valte
  • Aloitettu Aloitettu

Valte

Banned
Mistä löytyisi kaupungissa vierailijalle hyvä parturi minne voi vaan marssia sisään ja istua tuoliin?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Harvassa on sellaset kampaamot. Toki kannattaa yrittää ja kiertää kaikki kysyen, et oisko teillä just nyt aikaa lanata mun pelto? Tohon repliikkiin kannattaa panostaa, koska sillä todellakin saa niitä muita aikoja siirrettyä etiäpäin. Ulkonäöstä (sekä omasta että vastapuolen reaktiosta omaan ulkonäköönsä kohdistuen [mitäh häh?]) on hyötyä.
Jos repla ei toimi, niin muuten just eilessäyönä kun ei uni tullu simmuun; mietin jotta kuinka onnistus jollain tulella lyhentäminen? Välillä joutuu ehken jäähyttelemään, jos meinaa kalloon asti poltella. Muuten saattaa aivotkin saada pipiä? Skalpellilla lähtis pysyvästi tukka pois. Se verenvuoto pitäs ehkä jollain tyrehdyttää. Nää on taas näitä ikuisuuskysymyksiä.

Mä muistan nähneeni ainakin yhden parturin näyteikunassa mainoksen, että ne ottaa asiakkaita myös ilman ajanvarausta... mutta en saa millään päähäni mistä putiikista oli kyse :D Kannattaa sit vaan varata aika jostain keskustan parturista, niin ei mee säätämiseksi :)

Eiköhän ihan mihin tahansa parturiin voi vaan marssia sisään ja istua tuoliin jos vaan on vapaata. Näin ainakin itse olen monesti tehnyt. Vai meinaatko, että löytyisi joku paikka, joka odottaisi vain ja ainoastaan sun tuloasi eikä ottaisi ollenkaan muita asiakkaita tai että siellä olisi loppumattomassa reservissä työntekijöitä.

Itse olen käynyt useamman vuoden hoviparturillani Salon Maarit Käyhköllä Vesijärvenkatu 32:ssa ja kulmakadun kulmassa. Yleensä soitan aamusta milloin löytyisi aikaa ja lähestulkoon aina olen saanut ajan muutaman tunnin päähän joskus 11-12 tietämille kun pitää pidennetyn ruokatunnin.

Siinä Vesijärvenkadulla, onkoha Salon Serena (?), no kumminkin siinä Valentinan vieressä. Siellä on ikkunassa kyltti, et pääsee ilman ajanvarausta.

Siinä Vesijärvenkadulla, onkoha Salon Serena (?), no kumminkin siinä Valentinan vieressä. Siellä on ikkunassa kyltti, et pääsee ilman ajanvarausta.

Se se oli mitä mä tarkoitin! :) Jep, tuon on Salon Serenella.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom