Parran värjäys?

Ultimecia sanoi:
Ja muuten, miksi kaikki miehet ei voi olla Sami Kukkohoveja? Kysynpähän vaan.
Noloa:nolo: , piti kuuklettaa tuo Sami Kukkohovi. Sentencedin heebo siis...

Joo, siinä hyvä esimerkki kunnon äijäkkään Äijän näköisestä miehestä, mustalla tukalla ja (tummalla?) parralla. Tykkäsin:kuola:

Nyt loppu offarit, sorry guys, jatkakaa vaan:thumbs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Entisenä kampaajana vetäisen mustalla hiusten kestovärillä avokin parran ja hiukset (Kukkohovi tyylillä..) ja hyvä tulee! Tosin nykyiset aineet on kampaajan hyllystä hommattuja, kaupan värit jäävät usein pahemmin ihoon kiinni (poikkeuksia toki näissäkin). Sinimustaan väriin ei kannata haksahtaa, ihan perusmusta tai joku ruskeanmusta on ok. Muistakaa sitten myös muotoilla kunnolla se parta ja muistakaa, että on olemassa myös muita tyylejä kuin se pieni leukatupsu. Ja pyytäkää värin levitykseen vaikka joku kaveri, huomattavasti helpompaa kuin itse koittaa sutia, käsi kun yleensä menee eri suuntaan kun peilistä koittaa sihdata...

Mä oon jo monta vuotta värjännyt hiukset ja leukaparran mustaksi.Ei ota partaan samalla tavalla kiinni,mutta ite ainakin oon tyytyväinen jälkeen.Vaikka mulla on luonnostaankin ihan tummat hiukset,jostain syystä partakarvat on vaaleampia,siksi värjään nekin.

Ville1Suuri sanoi:
Mä oon jo monta vuotta värjännyt hiukset ja leukaparran mustaksi.Ei ota partaan samalla tavalla kiinni,mutta ite ainakin oon tyytyväinen jälkeen.Vaikka mulla on luonnostaankin ihan tummat hiukset,jostain syystä partakarvat on vaaleampia,siksi värjään nekin.

Värjäätkö ihan samalla hiusvärillä parran kuin hiuksetkin?

Juu,yhtäaikaa aina,se väri vaan ottaa aika huonosti kiinni partaan,tarvii hieroa vaan sitä mönjää partaan vähän kauemmin.Sen jälkeen leikkaan parran siistiksi. Sopii ainakin mulle.Ja jos menee ohi,niin kun on levittänyt värin,kostealla paperilla saa pyyhittyä helposti värin pois nassusta jos vaan muistaa tehdä sen heti,muutoin jää piukkaan.

Ville1Suuri sanoi:
Juu,yhtäaikaa aina,se väri vaan ottaa aika huonosti kiinni partaan,tarvii hieroa vaan sitä mönjää partaan vähän kauemmin.Sen jälkeen leikkaan parran siistiksi. Sopii ainakin mulle.Ja jos menee ohi,niin kun on levittänyt värin,kostealla paperilla saa pyyhittyä helposti värin pois nassusta jos vaan muistaa tehdä sen heti,muutoin jää piukkaan.

Täytyypäs kokeilla. Eli ensin kasvattaa parta vähän ylipitkäks ja sit siistiä vasta värjäyksen jälkeen. Täytyy varmaan koittaa ensin ihan varovaista tummennusta niin jäis mahollisimman luonnollisen näköseks..

Vanha topi jo mutta koska parrat nyt muotia niin kerron oman tapani värjätä parran.

Osta tuubi kulmaväriä ja hapete. Tee sörsseli ja hinkkaa mukana tulevalla harjaksella partaasi kaikkialle eli ohjeitten mukaan samoin kuin kulmiin lisäisit. Sitten vaan pyyhiskelet vanulapuilla jäämät pois ja tadaa, komia parta tulee. Jos kokeilee suoraan kovin tummaa ja et ole luonnostasi tumma niin kokeile esim ruskeamustaa ja lisää väri myös kulmiisi jottei tule outo kontrasti.

Isopartaisena hemmona tästä on mulla jo kokemusta pidemmän takaa ja hoituu myös isompikin parta.

Ikivanha ketju, ja viimeinen postaus kymmenen vuoden takaa, mutta nostellaaan. Mitä partavärejä suosittelisitte?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom