Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
--Antti-- sanoi:Jep, eli onko joku värjännyt partaansa? Käykö esim. kestohiusvärit, vai käykö ne mössöhöyryt silmiin liikaa? Onko muita jippoja?
-Parta-agama-;)
Ultimecia sanoi:esim. mustaksi värjätty parta blackmetalheebolla on kamala. Vaikka olen rokkiprinsessa itsekin.
Mika1979 sanoi:Oon miettiny ihan samaa eli värjäämistä. Mutta mulla on ollu mielessä vaan ihan hieman muuttaa sitä väriä eli vain vähän tummentaa. Kulmakarvat on jo tummat luonnostaan mutta parta on vähän turhan vaalea
Mika1979 sanoi:Oon miettiny ihan samaa eli värjäämistä. Mutta mulla on ollu mielessä vaan ihan hieman muuttaa sitä väriä eli vain vähän tummentaa. Kulmakarvat on jo tummat luonnostaan mutta parta on vähän turhan vaalea. Mut näyttäs vähän siltä että on haudattava koko idea..
Lichen sanoi:Nöy nöy, mister! Kokeile, helkkari, jos siltä tuntuu, kunhan tässä varoitellaan pahimmista itsensähäpäisyistä. Kuljeskele huomenna kaupungilla ja kyttää värjättypartaisia sällejä. Jos sen jälkeen tuntuu vielä jostain syystä hyvältä ajatukselta, hoida jokin pesussa lähtevä väri ja sotke naamaan.
Väri lähtee ihosta nopsaan ja samaten parrasta, jos lopputulos karmaisee.
Originally Posted by --Antti--
Sama homma. Mulla itellä on niin, että parrankasvu on aika voimakasta, mutta tossa leuan kohdalla aika paljon vaaleempaa kuin esim. kaula, posket ja suun ympärys muuten. Ajattelin lähinnä vähän tummentaa kanssa ja haluaisin tollasen häröleukaparran... varmaankaan ei saisi mennä kulmakarvoja tummemmaksi.
Ja mitään Gynther viiksiä en helvetissä halua
Mika1979 sanoi:En kyllä muista nähneeni sellaisia että olis ihan selkeästi värjätty parta. Tai sit en vaan oo kiinnittäny huomoita.
Heh, no ajatus olikin sellainen että se värjäys olis ihan luonnollisen näkönen. Eli kun nyt osa noista karvoista leuassa on jo melko tummia mut liikaa on vielä niitä vähän vaaleampia ja niille pitäis saada kuria:D
Ultimecia sanoi:Sun pitää tulla tutustumaan mun amistuninghevirokjyräävieläkaksvitosena-kavereihin :D .
Mun ekalla poikaystävällä oli luonnostaan vaalea tukka (pitkä), melkein mustat kulmat ja punainen parta. Ja se oli ihana :haart: :haart:
Mun mielestä se erivärisyys on ihan luonnollista, ei kai kellään ole ihan samaa sävyä kaikki?
Mika1979 sanoi:Musta nyt vähän tuntuu että liiottelette tämän kyseisen operaation avulla hankittua muutosta:D
Lichen sanoi:Erätauolla on helppo hymyillä.
Sä aiot just tasan ostaa wanhan bemun, tuunata sen, pistää liekit kylkiin ja vetästä ohitustiellä telkänpöntön ohi satakuuskyt lasissa. Sut on nähty jo! :D
Mun vinkki on tosiaan se, että katsele ulkosalla kolleja, jotka ovat tehneet värjäysoperaation. Kyllä se niin usein silmille hyppää, että jos sama raivo olisi neukuilla kaukalossa, ne ois saaneet edes yhden maalin. Takaisin kisastudioon.
Mika1979 sanoi:No ainahan mä voin nyppiä kulmakarvojani jos jotain pitää tehdä...;)
Parturiin vaan värjäämään jos haluat siistiä ja ammattimaista jälkeä.Parturi osaa myös neuvoa sinun kasvoihisi sopivaa parranmuotoa jne.Myös kulmat ja ripset kannattaa kattoa kondikseen. Vrt. blondi tukka,kulmat ja ripset,musta parta, ja päin vastoin -ei hyvä---Antti-- sanoi:Jep, eli onko joku värjännyt partaansa? Käykö esim. kestohiusvärit, vai käykö ne mössöhöyryt silmiin liikaa? Onko muita jippoja?
-Parta-agama-;)
Sorry myös mun puolesta, että kirjoitan tänne, vaikkei parran kasvusta kokemusta olekaan. Ei ollut kuitenkaan sitä [MEN-ONLY]- tekstiä otsikon edessä, niin ehkä mä sitten uskallan.Ultimecia sanoi:Sori että tungen miesaiheeseen, mutta... jne
...Loppupyyntö: jos kyseessä ei ole vappu/naamiais/teemaväri, älä värjää. Sormivärit tms. käy varmaan yhden illan hupailuun, mutta esim. mustaksi värjätty parta blackmetalheebolla on kamala. Vaikka olen rokkiprinsessa itsekin.
Rowena sanoi:Mun on nyt pakko kysyä Ultimecialta, että miksi ei mustaa tukkaa ja partaa molempia? Tuo, että sopiiko musta väri kalpeille suomalaisille ylipäänsä, on siis eri kysymys. Mutta jos sen pään haluaa mustaksi värjätä, niin mä olen kyllä sitä mieltä että parta ja kulmakarvat sitten ehdottomasti myös. Se vasta koomisen näköistä onkin, kun bläkkärihemmolla on korpinmusta tukka ja täysin perisuomalaisen maantienvärinen parta, ei hyvä...