- Ikä
- 45
Jep. Elikkä semmoinen olisi ongelmani. Olen tässä viimeisten parin kolmen kuukauden aikana tiputtanut painoa semmoisen seitsemän kiloa. Viimeisen kuukauden aikana olen joka viikko tiputtanut kaloreita pois ja tällä hetkellä porhallan semmoisella 1800 kCal kappaleella. Dieetin syynä on yksi leiritys, jossa mitataan rasvat (leiritys alkaa kuun lopulla). Mässypäivänä olen pitänyt lauantaita (ei mitään 2 pizzaa ja 15 ploa kaljaa), ja se on koostunut lähinnä "normaalin" ruoan syömisestä. Nyt kuitenkin pomo ilmoitti, että huomenna meille tulee vierailemaan joku kaveri E-Euroopasta ja minun olisi hostattava sitä (viedä kaljalle ja raflaan syömään) huomenna tiistaina ja keskiviikkona. Mitenhän saisin pidettyä tämän nykyisen kaloritason? Olisko kellään mitään vinkkejä. Päivällä ruokailu onnistuu hyvin, koska käymme syömässä paikassa, jossa pystyy ottamaan salaatin, mutta iltahan on aivan toinen juttu. Firma tarjoaa, ja en kohteliaisuuttani viitsisi vetää mitään kanasalaattia firman laskuun viiden tähden raflassa, enkä juoda kivennäisvettä terassilla.
Syön normalisti 6 krt päivässä, hiilareita tällä hetkellä 100-150 g/pvä ja protskua n. 2 g /kg (tapauksessani n. 200 g; n. 35 g ateria). +öljyt joka aterialla. Aamulenkkiä olen temponut 4 krt viikossa ja puntin olen nyt tiputtanut kolmeen (me, ke, pe).
Sen tiedän, että syödessäni kaksi päivää noin bulkaten ja kaljaa juoden, saan seuraavat kolme päivää istua paaaaskomassa äsäri verellä. :itku:
Olisiko jollain jotain vinkkejä kuinka toimia (ilta)ruokailujen kanssa?
Syön normalisti 6 krt päivässä, hiilareita tällä hetkellä 100-150 g/pvä ja protskua n. 2 g /kg (tapauksessani n. 200 g; n. 35 g ateria). +öljyt joka aterialla. Aamulenkkiä olen temponut 4 krt viikossa ja puntin olen nyt tiputtanut kolmeen (me, ke, pe).
Sen tiedän, että syödessäni kaksi päivää noin bulkaten ja kaljaa juoden, saan seuraavat kolme päivää istua paaaaskomassa äsäri verellä. :itku:
Olisiko jollain jotain vinkkejä kuinka toimia (ilta)ruokailujen kanssa?