Pari kysymystä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PekkaSS
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
38
Taustaa. Selkäpäivänä teen vain maastavetoa(4 sarjaa) ja ylätaljaa V-kahvalla(5 sarjaa), eli oteleveys on melko olematon(ainoa, joka tuntuu jossain). Muuhun ei oikein puhti riitä.

Kysymys 1) Onko mavea tekemällä mahdollisuus saavuttaa isot epäkkäät(en välttämättä tarkoita hypermassiivisia)?

2) Onko mainitsemaani ylätaljaliikettä tekemällä mahdollisuus saavuttaa isot latsit? Tuntuu, että hauis tekee siinä aika paljon työtä...

Tämmösiä :nolo:

lyhyesti: on ja on. mutta jos tuntuu että hauis tekee paljon työtä, kannattaa koittaa eri leveyksillä ja tarkastella tekniikkaa.

no leuat on tosi hyvä selkäliike. mulle tuonu leveyttä hyvin, ja muut liikkeet sellasta kyljestä katsottuna leveyttä. eli tekee susta massiivisemman. esim. meidän koulussa on yks jätkä, jolla tosi levee selkä, mutta se on aivan laiha. tyhmän näköstä. ei oo massa sillä yhtään.

jos hauis tekee duunia niin laske painoa oikeen urakalla, ja etsit tältä palstalla semmosen "lavat liikkumaan, selkä kasvuun" ketjun jossa on selostettu hyvin selkäliikkeiden suoritustekniikka.

KSENA: miten voi olla tosi levee selkä ja aivan laiha, laiha tarkoittaa tässä tapauksessa varmaan luikkua eikä kireetä?

erkjetter sanoi:
jos hauis tekee duunia niin laske painoa oikeen urakalla, ja etsit tältä palstalla semmosen "lavat liikkumaan, selkä kasvuun" ketjun jossa on selostettu hyvin selkäliikkeiden suoritustekniikka.

KSENA: miten voi olla tosi levee selkä ja aivan laiha, laiha tarkoittaa tässä tapauksessa varmaan luikkua eikä kireetä?

no siis äijä on kyljestä katottuna laiha, näyttää siis kipeerltä, niillä pienellä muilla lihaksilla mitä sillä on, mutta selkä on mun mielestä aivan liian levee verrattuna muihin lihaksiin. sama kun vetäis pelkkiä leukoja, selkä vaan levenee, selkäpelle? :D

Varmaan joku uimari. Ja joillain on luonnostaan leveät hartiat (mallia ladonovet).

Vastaan molempiin: mahdollisesti.

PekkaSS sanoi:
Kysymys 1) Onko mavea tekemällä mahdollisuus saavuttaa isot epäkkäät(en välttämättä tarkoita hypermassiivisia)?

2) Onko mainitsemaani ylätaljaliikettä tekemällä mahdollisuus saavuttaa isot latsit? Tuntuu, että hauis tekee siinä aika paljon työtä...

1) On pitkällä aikavälillä, jos haluat erityistä rasitusta tee olankohautuksia.

2) On, kokeile lapiotankoa ja keskity vetämään kyynärpäitä alaspäin niin hauis säästyy todnäk jonkin verran.

Teetkö tuon ylätaljan niskan taakse vai eteen (rinnalle)? Rinnalle tehtynä ja tuota lapiotankoa käyttämällä saa aika hyvin tuntuman latseihin, tulee myös vähemmän rasitusta hauiksille tuolla tangolla.

Niskan taakse tehtynä rasittaa ainakin mulla enemmän epäkkäitä kuin latseja. Jos haluaa siinä kunnon supistuksen latseihin, joutuu niskaa taivuttamaan aika paljon eteenpäin, jotta saa tangon tarpeeksi alas vedettyä. Näin siis mulla...

Kannattaa tosiaan kattoa toi erkjetterin mainitsema threadi ja sitte tuolta Tekniikkaneuvo-osastolta se ylätalja-threadi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom