Joo elikkä olen kuullut monilta tahoilta eri mielipiteitä sille, että vaikuttaako venyttely lihasten kasvuun vai ei. Toiset sanovat, että tärkeää koska lihas supistuu treenatessa ja tämän vuoksi pitää sitä venyttää jotta lihas kasvaisi (myös loukkaantumisriski vähenisi?). Toiset taas sanovat, että ei paljolti merkitystä, ehkä hyväkin että ei turhaan paljoa venyttele pumppausken jälkeen. Mikä siis on se kultainen keskitie?
Ja protskusta sen verran, että syön ihan normaalisti ja tälleen, bulkin aikana mätin ihan kunnolla safkaa. Mutta vedän myös mass gainer protskujuomaa, niin olen kuullut että ylimääräinen protsku ei imeydy kunnolla. Vaikuttaako tämä jotenkin haittaavasti, tuleeko esim. ylimääräistä lihasten päälle, vai voiko ne kuluttaa pois niin kuin rasvan?
Ja protskusta sen verran, että syön ihan normaalisti ja tälleen, bulkin aikana mätin ihan kunnolla safkaa. Mutta vedän myös mass gainer protskujuomaa, niin olen kuullut että ylimääräinen protsku ei imeydy kunnolla. Vaikuttaako tämä jotenkin haittaavasti, tuleeko esim. ylimääräistä lihasten päälle, vai voiko ne kuluttaa pois niin kuin rasvan?