Pari kysymystä toistoista ja aerobisesta

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mulla ois pari kysymystä. Ois kiva jos joku osais vastata seuraaviin:

1. Eli kannattaako lihasmassan hankinnassa vetää sarja ihan loppuun asti vai jättää vaikka yksi toisto sinne varastoon? Kun tästä oon lukenu vähän ristiriitasta tietoo.

2. Toinen asia koskee juoksua. Eli vaikka massakaudella jolloin ollaan + kaloreilla, niin olen käsittänyt ettei kannattaisi juosta ainakaan hirveästi koska siitä voi olla haittaa. Kun kuitenkin haluaisin kuntoakin parantaa/pitää yllä niin ajattelin että oisko hyvä juosta aamuisin ennen syöntiä niin ei lähtisi sitä lihasmassaa niinkään vaan läskiä ja nousis se kuntokin. Dieetillä olen vetänyt nyt HIIT tyyppistä juoksua niin miksi ei massakaudellakin jos siitä ei kerta ole haittaa lihaksille kun ei ole syönyt mitään.

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Nämä ovat omia mielipiteitäni, absoluuttista vastausta ei varmaan olekaan.

1. To the failure and beyond, vai miten se nyt menikään.

2. Väitän, että jos käyt esim. kolmena aamuna massakaudella kirmaamassa 45-60 min, se ei kyllä lihasmassan kasvuun vaikuta, ainakaan heikentävästi. Hyvä airobinen kunto auttaa raskaissa treeneissä, varsinkin kun tehdään lyhyillä palautuksilla.

Quadzilla kerkesi jo vastata. Olen ihan samaa mieltä. Uskon että voi lenkkeillä ja liikkua vaikka kuinka massakaudella kun vaan pitää huolta että kalorit pysyy plussan puolella.

1. Jos varmistaja loytyy niin vetele alusta saakka sarjat siten etta kaveri spottaa sulle sarjaan 2-4 toistoa lisaa. Omalla kohdalla esim. vinopenkissa omat 4 sarjaa menevat kutakuinkin 10, 10, 8, 8 ja jokaisessa avustaja jeesaa siten etta rauta liikkuu koko ajan eika soutamista, vapinaa tahi tutinaa paase ilmentymaan.

2. Muista, etta jos evoluutio olisi halunnut ihmisen juoksevan niin sulla olisi kivekset perakkain kuten ajokoiralla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom