Pari kysymystä painon pudotuksesta

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ensimmäinen viesti tällä sivulla ja ongelma olisi tälläinen: kumpi polttaa tehokkaammin rasvaa, isoilla painoilla lyhyiden sarjojen tekeminen vai kuntopiirityyppisten harjoitusten tekeminen. Olen ymmärtänyt kyykyn ja maven kaltaisten liikkeiden olevan tehokkaita rasvanpoltossa. Itse olen mitoiltani 171/69 ja haluasin saada tuon painoa alaspäin muutaman kilon. Haluaisin laihdutusprosessin yhteydessä myös pystyä vetämään kuntoa kehittävää aerobista lenkkiä n.5 kertaa viikossa ja pari intervalliharjoitusta päälle. Oma kroppani tuppaa ottamaan lihasmassaa vastaan helposti (Mitä en halua), jonka takia nuo isoilla painoilla tehtävät sarjat epäilyttävät jonkun verran. Painoa pudottaessa pieni lihasmassan menetyskään ei ole katastrofi etenkään yläkropasta. Juoksuharjoittelua tuppaa olemaan jo sen verran paljon ohjelmassa etten usko sen lisäämisen olevan kovinkaan järkevää, ja ajattelin lähestyä laihdutusta punttiharjoitusten kautta. Joten tiivistettynä paljon toistoja kevyillä painoilla vai isot painot ja vähän toistoja. Tai olisiko esimerkiksi aerobisten lenkkien jälkeen tehtävyssä kuntopiireissä mitään järkeä?

Energiavaje polttaa rasvaa, ei erityiset sarja- tai toistomäärät.

Treenaa dieetillä niinkuin treenaat muutenkin. Aerobisen vetäminen dieetillä on suositeltavaa. Koska et oo mikään kovin painava, en lähtis mitään himodieettiä vetämään. Maltillisilla kaloreilla muutama viikko, niin luulis hoituvan näppärästi.

Jos lajisi on juoksu ja haluat panostaa siihen, tee salilla vaikka jollain valmentajasi tekemällä ohjelmalla?
Juoksemisessa tuskin mitään penkkiä tarviit, vaan kyykkyä, rinnallevetoo jne..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom