Ota olkapäille pystypunnerrus.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by patouski
Kulmasoutuakin testasin, mutta oikean asennon kanssa oli kyllä hakemista ja alaselkä rasittui (onko tarkoitus?) liikettä tehdessä.
Maltoitkohan tehdä tarpeeksi pienillä painoilla?Originally posted by patouski
En tiedä missä vika, muta tuo vipunostot taakse ei istunut minulle ollenkaan.
Ei ole tarkoitus, se on valitettava sivuvaikutus. Tuokin saattaa korjaantua ajan kanssa asennon paremmin löytyessä.
Kulmasoutuakin testasin, mutta oikean asennon kanssa oli kyllä hakemista ja alaselkä rasittui (onko tarkoitus?) liikettä tehdessä.
Tuo riittänee. Jos jokin liike tuntuu huonolta tai epäluonnolliselta, ei sitä kannata väkisin tehdä. Mikään yksittäinen liike ei ole korvaamaton.
En tosin tiedä kannattaako kulmasoutua tuohon ottaa kun tuettu soutu ajaa saman asian. Tuettu soutu menee hyvin kun sitä on tullut tehtyä jo enemmänkin.
Saattaa riittää, kaikki on tosin yksilöllistä.
Eli riittääkö tuo yksi laitteessa tehty liike olkapäille vai pitäisikö siihen rinnalle ottaa toinenkin. Pystysoutu on myös kehuttu liike? Vaikuttaako se myös olkapäihin vai onko rasitus pääasiassa epäkkäillä?
Ja mä oon aina vetäny tangon rinnalle. Noh, aina oppii uutta.Jos teet pystysoutua älä souda rintaa ylemmäs, niin epäkkäät eivät ole yhtä paljon mukana.
Originally posted by patouski
Jäi tuossa threadeja selatessa moni nimitys ihmetyttämään (kuten alataljasoutu), muutenkin hankaluuksia noiden taljaliikkeiden nimitysten kanssa. Olisiko joku suomenkilinen sivusto jossa noita olisi nimetty tjs. ?
[/B]