Pari kysymystä lihasten esiintuomisesta

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tervehdys kaikille tätä lukeville! Etsiskelin tässä hieman tietoa kehonrakennuksesta ja lihasten esiintuomisesta, mutta muutama asia ei tullut selväksi, eli:

Mulla olisi tässä viikkojen sisällä tarkotus pitää sellanen pieni kuvaussessio, jossa vähän kuvattais kroppaa ja niitä ns. lihaksiani. Olen valokuvaaja ammatiltani, mutta en ole ikinä tällaista kehonrakennusta kuvannut, joten asia on sikäli vieras. Eli kysmys on siinä, että mitä keinoja rasvanpolton lisäksi on siihen, että saisi lihaksia esiin tavallista enemmän. Onko sellanen joku öljyn kehoon hierominen sellanen juttu joka voisi toimia ja jos on niin millainen öljy olisi hyvä, kelpaako vauvaöljy tai... toivon mukaan en ihan mitä sattuu nyt arvaile:)Entä auttaako jotku itseruskettavat voiteet asiaa?

Listasin myös muutaman asian josta ei tarvitse isommin huomautella

1)Tiedän, että lihakset kasvaa jne treeneillä ja joo, sitä on tehty ja itselle kohtalaisia tuloksiakin saavutettukin, mutta se ei ole nyt pointti

2) rasvanpoltti ja dieetti auttaa, mutta nyt en ehkä niitä vinkkejä ota vastaan, ellei ole sitten joku suhtkoht helppo juttu, joka vähän auttaisi asiaa

3)Jos on joku keskustelu jo valmiiksi tästä aiheesta, niin linkatkaa vain se tänne, mutta älkää heti alkako torumaan, etten ole viitsinyt hakea, koska olen nyt jonkun tunnin yrittänyt etsiä näitä asioita, ilman tulosta

Lisäksi annan sellaisen motivaation ohjeisiin, että jos tulee jotain hyviä vinkkejä ja onnistun toteuttamaan ne ja ne oikeasti toimivat, voin ehkä postata tänne jonkun onnistuneen kuvan sessiosta, niin voidaan sitten ehkä porukalla arvostella että missä sen lihaksen pitäisi paistaa luun törröttämisen sijaan:)
Kiitos kaikille vastanneille jo etukäteen

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Zone-sarja -42%

Suositut

Back
Ylös Bottom