Pari iltakaljaa ja lihaskasvu

neuvoa

Juu kyllä sitä välillä täytyy muutama ottaakin. Mulla oli aiemmin aika sama ongelma, olen harrastanut lihaskuntoilua monin eri muodoin yhteensä n.7 vuotta. kun menin naimisiin rupes alkoholikin maistumaan ...en tosin syytä avioliittoa tästä heh... No Lihasten lisäksi tuli muutamassa vuodessa n 25 kg lisää. ja vedin just tolla metodilla, eli perjantaisin, lauantaisin ja useasti myös sunnuntaisin. ja viinaa/kaljaa meni aika suuria määriä. Nykyään olen rajoittanut huomattavasti tota vetämistä ja viikonloppuisin riittää n. sixpäkki ja muutama lasi viiniä tai paukku. painoa on lähteny nyt alle puolessa vuodessa n 10 kg. ja lihaskuntoilu on saanut taas aivan uutta energiaa ja niin on muukin elämä. nykyään vapaa-ajastakin saa paljon enemmän irti. Kannattaa kokeilla! itse ainakin tiedän mistä puhun.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Stiltskin sanoi:
Iso osa päihteiden haitoista liittyy siihen että ihmiset ei syö/elä kunnolla kun käyttävät niitä.

Eli alumiinin vinkki on varmaan paras pointti tässä viestiketjussa. Päihteen kohtuukäyttö, unohtamatta safkaamista ja lepoa niin voi jäädä vähän lihaa käteenkin.:lol2:

täähän se pointti on munki mielestä, ettei se alkoholi itessään nii paha kai oo, mutta kun yleensä sillon ei tuu syötyä kunnolla, ja lepo jää aika vähälle... tai sit nukkuu sinne 6 asti iltaan seuraavana päivänä, jolllon ei tuu taas syötyä :wall:

Syömisen ja levon puuttuminenhan tuossa juomisessa sen suurimman hallan tekee. Itse kun alan juoda,niin ruokahalut katoavat melkeinpä kokonaan.Seuraavanakaan päivänä ei pahemmin ruoka maistu vaikka mitään kummoisia krapuloita ei nykyään enää ole. Ja prommilleiden määrä riippuu kehonpainosta,mutta toisilla aivot ovat herkempiä alkoholin suhteen,joten erot tulevat sieltä samanpainoisilla.:kippis1:

Promake sanoi:
täähän se pointti on munki mielestä, ettei se alkoholi itessään nii paha kai oo, mutta kun yleensä sillon ei tuu syötyä kunnolla, ja lepo jää aika vähälle... tai sit nukkuu sinne 6 asti iltaan seuraavana päivänä, jolllon ei tuu taas syötyä :wall:

Juuri näin. Saatan toistaa aiempia kommentteja (ei jaksa lukea nyt kaikkia) mutta itselle riittää pääpiirteissään max sixpack sidukkaa kerralla, normaali iltapala,siihen väh 8h unet päälle ja kunnon aamupala niin eipä haittaa.

WhiteExorcist sanoi:
Itse kun alan juoda,niin ruokahalut katoavat melkeinpä kokonaan.Seuraavanakaan päivänä ei pahemmin ruoka maistu vaikka mitään kummoisia krapuloita ei nykyään enää ole. Ja prommilleiden määrä riippuu kehonpainosta,mutta toisilla aivot ovat herkempiä alkoholin suhteen,joten erot tulevat sieltä samanpainoisilla.:kippis1:

Opettele vetämään maha täyteen safkaan ennen dokaamista, tämä vinkki tietysti vain silloin jos et juo :urjo: -mentaliteetilla, tulee muuten vaan turhaan lisää mopattavaa krapulapäivälle.:lol2:

Tuohon safkaamiseenhan se venäläistenkin kuuluisa viinapää paljon perustuu.

PunttiOskari sanoi:
Mutta ilmeisesti, jos juo yli 8 ravintola-annosta, niin testotasot nousee seuraavana päivänä. Vai miksi muuten krapulassa panettaisi niin kovasti???
Tätä krapulapanetus-ilmiötä kun tässä ketjussa on vähän puitu, nin ajattelinpas heittää korteni kekoon. Eli, muistaakkeni kuulin joskus jonkun lääkärin radiossa muistaakseni joskus taannoin selittäneen että: (tämä fakta-tieto on siis vankalla pohjalla:) )

Alkoholi on aika vahva hermostoa lamaannuttava lääke, ja kroppa erittää jotain tilannetta kompensoivaa "piristettä" tai jotai mitä lie välittäjäainetta että ei ryypiskellessä vallan henki lähtis. Sitten krapula-aamuna toi alkomaholi on kutakuinkin poistunut elimistöstä hermostoa lamaannuttamasta ja kun toi kehon erittämä piriste poistuu hitaammin ku alkoholi elimistöstä, ni aamulla on sit kovinkin viriili olo, vaikka testotasot oiski pyllyllään.

En tiä pitääkö paikkaansa, mut on siihe krapulapanetukseen joki selitys oltava, muukin kuin pääkoppa pelkästään. Ku ainaki itelläni toi krapulapanetus ei monestikaan oo ees mitään panetusta vaan ihan vaan arkisia krapula-askareita häiritsevä karapulaseisokki :)

hehhehe

Olen jostain lukenut, että krapulassa miehen elimistössä jyllää ja elimistö kehittää
jotain naishormoonin tapaista joka aiheuttaa kyseiset ongelmat ja mm. ns. löllötissien kasvun miehille.

Jep. perustotuus ainakin on, että viina lihottaa turvottaa ja kerää nesteitä. Joten jos juo, niin harvemmin.Tällöin riittää pienemmät määrätkin. Itse juon omatekemää kotiviiniä silloin kun juon. Sen voi tehdä juuri itselle sopivan kuivaksi ja kun tekee sen täysin omista marjoista niin ei ole lisä-aineita. Voin sanoo että itse tehty kuiva luumuomenaviini/siideri on parasta ja luonnollisinta alkoholia. Toki enemmän vaivaa mut silti.

Onkohan jotenki vaarallista mennä salille seuraavana päivänä, jos on edellisenä iltana ottanut sellaiset 5-6 kaljaa? Krapulasta ei ole tietoakaan, mutta kannattaako silti pysyä kotona?

lmk sanoi:
1 pullo päivässä, 6 kg läskiä vuodessa. Eipä siitä muuta haittaa ole :)

No tuskin se olut nyt suoraan läskiksi kroppaan jää, varsinkaan tuolla määrällä. Vai mihin mahdat ton väitteen perustaa? Ylimäärästähän kertyy jos syöt/juot enemmän kuin kulutat.

mutu sanoi:
No tuskin se olut nyt suoraan läskiksi kroppaan jää, varsinkaan tuolla määrällä. Vai mihin mahdat ton väitteen perustaa? Ylimäärästähän kertyy jos syöt/juot enemmän kuin kulutat.
Käsittääkseni se on vaan laskettu suoraan että paljonko sitä kyseisellä määrällä kertyy.Näin ainakin meille koulussa saarnattiin.Nytte tsiigaan Klamydian keikkaa ja olutta päälle :kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom