Pari iltakaljaa ja lihaskasvu

RRKalle sanoi:
Ja Mysterrion sigu: Elä täysillä, kadu haudassa!

Ristiriita havaittavissa;)

Jaapa, asiaan: Mielestäni toi muutaman kaljan haittavaikutus on paskaa, enemmän haittaa on siitä ettei ikinä rentoudu ja ressaa jotain fakin paria kaljaa. Ja 2-3 kaljaa on vaan omiaan edistämään lihaskasvua.

Näin on olen täysin samaa mieltä. Pitää sitä nyt välillä bodymaninkin rentoutua :thumbs: .

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
AM sanoi:
Asiaan liittyen, onko jollakulla vahvaa faktaa viikonloppu valvomisesta ?

...kännikuski reissut yms...

Ei oo ihan faktoja, mutta luulisin että päckin juominen on parempi vaihtoehto lihaskasvun kannalta mitä olla nukkumatta puoliyötä :kippis1: .

Timba79 sanoi:
Ja et sä höpönassu viimekerralla sikspäkistä vielä kunnolla jurrissa ollut, tai oli sulla ainakin vähän estoja jäljellä vielä. :kuola:
Senkin tiikeli. Katotaas seuraavalla kerralla kun kaljotellaan, niin lupaan hyppiä seinillä siitä siksteristä. En oo vähään aikaan taas harjotellu, niin varmaan tuntuu entistä enemmän.

Omasta kokemuksesta voin sanoa että kunnon perseet olalle-illan jälkeen ei tarvi pariin päivään reenaamaan mennä. Ei se hyvää ainakaan tee mutta onhan se kiva olla hulluna päissään aina välillä. :kippis1:

BTW tuo Timban ja Powerhousun gei-läppä alkaa kuulostamaan huolestuttavalta.. :D

Se olikin siis 32%:n turkinpippurikossua ja siihen boolit päälle eikä mulle ole oikeasti ikinä tullut darraa eli ihan ihmeellistä. Joko olen aina laatannut ennen kovia juominkeja jo eikä aamusesta pahoinvoinnista ole edes tietoa joten aika oudolta tuntuu vai onko mulla niin teräsmaksa? :D

Onhan se päästävä välilä tuulettamaan pääkoppaa ja ottaa kännit. Vaikka sitten onkin se rapulapäivä+1 päivä ilman reeniä.
Ennemminkin kehitystä haittaa se kun reenaa liikaa eikä malta palautua kunnolla.

:curs: :kippis1::)

PunttiOskari sanoi:
Mutta ilmeisesti, jos juo yli 8 ravintola-annosta, niin testotasot nousee seuraavana päivänä. Vai miksi muuten krapulassa panettaisi niin kovasti???
Ootko ihan tosissas vai vähän vähemmän...? :lol2:

Ei kai se nyt ihan noinkaan mene.. :D

Saapas sanoi:
Ootko ihan tosissas vai vähän vähemmän...? :lol2:

Ei kai se nyt ihan noinkaan mene.. :D
Olishan se ihan loogista. Mutta, asiasta mitään tietämättä, ja maalaisjärjellä heittämällä väittäisin, että krapulapanetus saattaa johtua siitä kun ne testotasot lähtee sieltä alhaalta taas nousuun.

Edit: M.O.P. Tää pakkishan on suomen suurin ja virallisin kaapihomokeskustelupalsta. Sä et oo saanu vielä tarpeeksi siedätyshoitoa jos toi jo kuulostaa huolestuttavalta.

Powerhousu sanoi:
Olishan se ihan loogista. Mutta, asiasta mitään tietämättä, ja maalaisjärjellä heittämällä väittäisin, että krapulapanetus saattaa johtua siitä kun ne testotasot lähtee sieltä alhaalta taas nousuun.
Itseasiassa siinä lukee tarkalleen, että "jo 7-8 ravintola-annosta..."

Ja eihän se nyt mitenkään voi olla että ottaa 7-8 annosta, niin testot laskee 80%, mutta kun vetää jäätävät perseet ne pysyyy samassa.. :rolleyes:

Saapas sanoi:
Itseasiassa siinä lukee tarkalleen, että "jo 7-8 ravintola-annosta..."

Ja eihän se nyt mitenkään voi olla että ottaa 7-8 annosta, niin testot laskee 80%, mutta kun vetää jäätävät perseet ne pysyyy samassa.. :rolleyes:
Häh? Miten tää nyt liittyy mihinkään? Joko mä en ymmärrä sua, tai sitten toisin päin. Eli aletaan taivuttamaan sitä ratakiskoa:
Otat illalla perseet, jolloin testotasot laskee. Nukut yön yli ja alat selviämään, jolloin ne testotasot vähitellen nousee sinne normaalille tasolle. Tämä nousu siis aiheuttaa sen, että alkaakin panettaa.

Powerhousu sanoi:
Senkin tiikeli. Katotaas seuraavalla kerralla kun kaljotellaan, niin lupaan hyppiä seinillä siitä siksteristä. En oo vähään aikaan taas harjotellu, niin varmaan tuntuu entistä enemmän.

Grrrrrr...

No eiköhän me kesällä viimestään päästä harjoittelemaan, pitäähän teidän tulla vauvaakin sitten kattomaan. Jätetään naiset lastenvahdiksi ja karataan kaupunkiin juopottelemaan. ;)

Powerhousu sanoi:
Häh? Miten tää nyt liittyy mihinkään? Joko mä en ymmärrä sua, tai sitten toisin päin. Eli aletaan taivuttamaan sitä ratakiskoa:
Otat illalla perseet, jolloin testotasot laskee. Nukut yön yli ja alat selviämään, jolloin ne testotasot vähitellen nousee sinne normaalille tasolle. Tämä nousu siis aiheuttaa sen, että alkaakin panettaa.
Ei tähän nyt mitään ratakiskoja tarvita, ymmärsin sut väärin tossa edellisessä viestissä..

Juu, hyvin omintunnoin tulee otettua ehkä 3-6 sidukkaa, noin 2-3vk välein viikonloppuna... Sinällään hassua että joskus kun tuli otettua enemmän (lue=lihavana) ei noi juuri tuntunut, mutta nykyään kun otetaan harvoin ja kohtuudella niin kyllä toi sikspäkki riittää tosi pitkälle, vaikka elopainoa on karvan alle sata kg.

Yksi kaveri joka on nyt dieetannut kuukauden aikana 7kg ja vielä meinaa 5kg ottaa pois sanoi samaa että tuossa ajassa huomaa jo eroa siihen että ei tarvi kitata urakalla. Osa on tietty miinuskalorien vaikutusta mutta silti...

Ottakaahan kohtuudella, krapulan pitäisi jo viestiä että "ei Pertti näin, ei näin" :rolleyes:

BoneFish sanoi:
Rentouttaa vaan niin mukavasti viikonppuiltoina ne oluet, ettei tekis mieli jättää pois :kippis1:

Vetäsepä ne viinat alas vatsan täyttävän määrän kanssa salaattisekotusta, protskua, vitamiineja/mineraaleja, kohtuullisesti hiilaria sekä rasvaa(kalorit plussalle) ja kerro huomaatko mielenkiintoista vaikutusta tuloksiin...:whip:

Powerhousu sanoi:

Itse epäilin samaa näennäistä "testopiikkiä" ton krapulapanetuksen syyksi, mutta sitten luin että se johtui keskushermoston liiallisesta kiihtyneisyydestä myrkytyksen jälkitilassa. Glutaminerginen aktivaatio muistin mukaan lisääntyy.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom