Parhaimman makuinen proteiinipatukka?

Kyllä Jaakoppi-pojalla on tainnut olla maistossa rajallinen määrä patukoita kun ei ole vielä unelmapatukkaa löytynyt. Ainakin puheista päätellen on kyseistä patukkaa päästy jo maistamaan, kun lemahtaa niin kovin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jakopille: Kannattaa maistaa Optimum Optimal Protein Diet -patukoita. Etsivä löytää internetkaupoista, ainakaan Suomalaisista kivijalka- ja nettikaupoista en ole löytänyt. Ravintoarvot ovat kohdallaan (Prot-Carb-Fat). Ja näihin ei itsellä tullut himoa, ei ollut karkkinen maku. Testattu maut: Chocolate Mint+Peanut Butter+Toasted Coconut

Nyt täytyy kyllä sanoa, että löyty uus suosikki patukka. Nämä Fastin uudet Recovery & Protein patukat ovat ihan järkyttävän hyviä, melkein kuin tavallista suklaapatukkaa vetäs. Ei tartte enää karkkipäivää, näitä vaan naamaan. :)
Söin pitkään noita Fastin Giant patukoita, lähinnä siksi että niistä sain eniten kaloreita. Eivätkä Giant patukat ihan kauhean makusia olleet, mutta silti näihin verrattuna nuo uutuudet ovat kyllä ihan herkkua.

Organic Food Barin manteli-taateli, kookos yms. Normiproteiinipatukoihin verrattuna mahtavan pehmeitä ja meheviä. Muista on tullut kokeiltua viimeksi Leaderin uutuuksia ja melko keinotekoiselta jänkiltä maistuivat.

En muista merkkiä mutta valkosuklaa-metsämarja. Ostin niitä useemman nii toisen koostumus oli myslimäinen ja toinen sellanen "tiivis" ja se tiiviimmän näkönen oli parempaa. Samanlainen paketti kyllä oli!

Tykästyin Leaderin piparkakkumakuun, tuli mieleen raaka piparkakkutaikina :kuola:

Fastin kermatoffee, uusi tuttavuus mut mielettömän hyvä :kuola: Leaderin piparkakku kans hyvä ku oikeeta taikinaa mussuttais :)

Ehdottomasti paras proteiinipatukka mitä olen syönyt on Forti FX caramel peanut. Patukka oli noin 100 grammanen, sisälsi 30g proteiiniä, mutta vain 6g sokeria! kaloreja tais olla vajaat 400kcal sillä hiilaria kuitenkin oli jonkin verran. Patukka maistuu aivan samalta kuin snickers! Todellinen makunautinto bodarille, suosittelen lämpimästi!

Näitä tulee nykyään popsittua aika urakalla kun treenipäivinä vedän aina töissä tunnin ennen treeniä välipalaksi. On helpoin tapa mulle. Aluksi tuli kaupasta ostettua sitä sun tätä ja kokeiltua mikä on paras ja varmaan kaikki mahdolliset mitä normaalista ruokakaupasta saa, on käyty läpi. Ja ihan selvästi kirkkaaksi voittajaksi selviytyy Gainomaxin patukat. Siis aivan valtavalla erolla muihin. Mitään muuta en suostu enää suuhuni laittamaan. Kaikki proteiinipatukat on jauhoisia ja vittumaisia syödä. Paitsi Gainomaxit, niissä on mukavan pehmeä, hieman sitkas tuntuma eikä jauhoisuudesta tietoakaan. Ja makukin on todellakin kohdallaan. Niitä syö melkein huvikseen, kun taas kaikkia muita patukoita syö ihan muun kuin maun takia.

Joskus aikoinaan, siis lähemmäs kymmenen vuotta sitten oli muuten kaupoissa joku minkä merkkiä en enää muista, mutta makuna oli Citrus Quark ja patukka oli suht iso. Koostumus oli just samanlainen kuin noissa ja se oli silloin mun lempipatukka. Samanlaista koostumusta olen siitä asti etsinyt ja nyt kun sen löysin, olen ihan innoissani.

PhD Diet Whey Barin Strawberry delight on mun lemppari, 50 gramman patukassa on proteiiniaki 25 grammaa. Hyvänä kakkosena (ravintosisältö pudottaa kakkoseks) tulee Goodlifen mustikka ja saman sarjan nutty peanut on kans hyvä. Noita päivittäistavarakaupoissa myytäviä en oo hirveesti maistellut, mut jotain Fastin mansikanmakusta patukkaa syön joskus makeannälkään.

Suositut

Back
Ylös Bottom