Parhaimman makuinen proteiinipatukka?

Mitäs ne on ne OhYeah patukat, en ny muista minkä firman. Aika hyviä, suklaa-pähkinä-kinuski. Ja PowerBar Ride on ihan loistava, sama maku. Ei mitään megaproteiinipommeja mut kiva välipala sillon tällön...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ELÄMÄNI löydön tein eilen, kun kävin prismassa ostoksilla ja sieltä sitten tuttuun tapaan olin hakemassa vähän välipala-patukoita kiireisiin hetkiin, no ei perkele nehän oli heittänyt Weiderin patukat siihen tyrkylle hintaan 0,33€!!

Ostin yhteensä 50kpl noita, tänään vois vielä ruokkiksella käydä hakeen muutaman jos on. Perkeleen hyviä mitä nyt muutaman maistelin tossa kahvin kanssa, "Weider Bodyshaper +Protein" Banaani ja hasselpähkinä, oli makuina. Aika niukasti silti proteiinia kun on about. 9gr per patukka. Mutta kyllä tohon hintaan mulle uppoo, vaikka ihan cheat-päiviä odotellessa. :D

QNT Delicious Protein Bar

qnt-delicious-protein-bar-whole-range-1.jpg

Pieni, 35g:n patukka, mutta sisältää silti 10g proteiinia.
Ainakin suklaa ja kookos ovat todella hyvänmakuisia, muut on vielä testaamatta.

Hyviä!

Mun mielest parhaimpia patukoita on ProFX:n Mansikka ja banaani. :dance: Ja sit kans toi Steel vai mikä olikaan mut hyvää oli. :kuola:

ELÄMÄNI löydön tein eilen, kun kävin prismassa ostoksilla ja sieltä sitten tuttuun tapaan olin hakemassa vähän välipala-patukoita kiireisiin hetkiin, no ei perkele nehän oli heittänyt Weiderin patukat siihen tyrkylle hintaan 0,33€!!

Ostin yhteensä 50kpl noita, tänään vois vielä ruokkiksella käydä hakeen muutaman jos on. Perkeleen hyviä mitä nyt muutaman maistelin tossa kahvin kanssa, "Weider Bodyshaper +Protein" Banaani ja hasselpähkinä, oli makuina. Aika niukasti silti proteiinia kun on about. 9gr per patukka. Mutta kyllä tohon hintaan mulle uppoo, vaikka ihan cheat-päiviä odotellessa. :D

Prismassa noi protskupatukat on joskus vähän veikeitä. Joskus ostin ihan innoissani ProFX:n patukoita sellaisen 4-packin, jotka oli pakattu muovipussiin ja maksoivat alle kympin. Sitten kun rupesin availemaan niitä niin kahdesta oli se paketti jo revennyt ja jotkut maistuivat ihan hemmetin oudolta. Jotain 2-laatua siis oli mutta ei sit ollut mitään mainintaa siitä hyllyssä.

Asiaan. Tällä hetkellä protskupatuikoista uppoo parhaiten ProFX:n pikkupatukat sekä Hy-Pro hasselpähkinä.

Met-RX:llä on joku "Super Hyper Colossal Mega Creamy Peanut butter Double Chocolate Maxijumbo" 100g-patukka joka maistuu aivan taivaalliselle... Kyllä ne jenkit osaa! :david:

Samaa tavaraa ostin itse jonnin verran tuossa maanantaina ja huomasin, että niissä vaihtelee ne proteiinipitoisuudet eri makujen välillä. Tässä Hazelnut Plus -patukassa oli juurikin se 8,8 ,mutta Crispy Hazelnut Flavorissa vain 7grammaa. Mutta eipä siinä, parempihan noilla on se mahdollinen makeannälkä laannuttaa kuin snikkersillä.

Onkohan mitään hyvän makuista protskupatukkaa, jossa on enemmän proteiinia kuin hiilihydraattia? Katselin toissa viikonloppuna kaupassa niitä ja näin muistaakseni yhden jossa proteiini ja hiilari olivat järkevässä suhteessa. Mielestäni vähän kurja maksaa 2-3 euroa patukasta jossa on enemmän sokeria kuin proteiinia, vaikka niitä proteiinipatukoiksi mainostetaankin. 20-30g proteiinia saisi mielestäni patukassa olla, jotta sen syöminen/ostaminen olisi järkevää.

Onkohan mitään hyvän makuista protskupatukkaa, jossa on enemmän proteiinia kuin hiilihydraattia? Katselin toissa viikonloppuna kaupassa niitä ja näin muistaakseni yhden jossa proteiini ja hiilari olivat järkevässä suhteessa. Mielestäni vähän kurja maksaa 2-3 euroa patukasta jossa on enemmän sokeria kuin proteiinia, vaikka niitä proteiinipatukoiksi mainostetaankin. 20-30g proteiinia saisi mielestäni patukassa olla, jotta sen syöminen/ostaminen olisi järkevää.
Profx Lo-carb? 100 grammaa kohden proteiinia 30 g ja hiilaria 13-17 g. Makukaan ei huono.

Prismassa noi protskupatukat on joskus vähän veikeitä. Joskus ostin ihan innoissani ProFX:n patukoita sellaisen 4-packin, jotka oli pakattu muovipussiin ja maksoivat alle kympin. Sitten kun rupesin availemaan niitä niin kahdesta oli se paketti jo revennyt ja jotkut maistuivat ihan hemmetin oudolta. Jotain 2-laatua siis oli mutta ei sit ollut mitään mainintaa siitä hyllyssä.

Noi oli kyllä ihan laatu-tavaraa, tais siks olla vaan tarjouksessa että päiväykset menee lähi-aikoina, mutta ei sen niin väliä. Ja tosiaan mielummin noita sitten sen kahvin kera, kun twixiä.

Harmittaa, kun Prisma josta olen tottunut hakemaan patukat niin lopetti tuon QNT:n Full Protein 50% myymisen, pieni patukka jossa about. 170kcal ja 25gr proteiinia, 0% trans-rasvoja ja vaan 3gr lisättyä sokeria.

EAS Myoplex HP 60 Bar vaikkakin ehkä vähän kuivahko, mutta kelpas yhde laatikollisen vedellä :) jos vain saisi hintaa alaspäin noissakin hilattua.... :dance:

83g josta: Prodee 50g, Hiilaria 15g (6,2g sokeria) ja rasvaa 5,2g

Samaa tavaraa ostin itse jonnin verran tuossa maanantaina ja huomasin, että niissä vaihtelee ne proteiinipitoisuudet eri makujen välillä. Tässä Hazelnut Plus -patukassa oli juurikin se 8,8 ,mutta Crispy Hazelnut Flavorissa vain 7grammaa. Mutta eipä siinä, parempihan noilla on se mahdollinen makeannälkä laannuttaa kuin snikkersillä.

Siinä banaanin makusessa on 9,5 grammaa proteiinia, että sitä vaa naamaa. Paras protskupatukka mitä olen maistannut on proFX banaani :kuola:

Oh Yeah! Vanilla Toffee Fudge, siitä ei voi sanoa muutako Nam. Vois verrata suklaapatukkaan proteiinilla höystettynä.

Nuot Oh Yeah!:it on ihan ylivoimaisia. Enää ei maista muiden proteiinimassakalikat kun noihin on päässyt käsiksi.

En ainakaan äkkiseltään huomannut, että kukaan olisi maininnut Herbalifen patukoita. 35g patukka: 139kcal, 10g proteiinia, 15g hiilihydraattia ja 4,2g rasvaa. 16,60€/14kpl. Ainakin suklaa-maapähkinä ja vanilja-manteli maistuvat taivaallisilta, sitruunaa en ole vielä kokeillut. Suosittelen lämpimästi!

Suositut

Back
Ylös Bottom