Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ELÄMÄNI löydön tein eilen, kun kävin prismassa ostoksilla ja sieltä sitten tuttuun tapaan olin hakemassa vähän välipala-patukoita kiireisiin hetkiin, no ei perkele nehän oli heittänyt Weiderin patukat siihen tyrkylle hintaan 0,33€!!
Ostin yhteensä 50kpl noita, tänään vois vielä ruokkiksella käydä hakeen muutaman jos on. Perkeleen hyviä mitä nyt muutaman maistelin tossa kahvin kanssa, "Weider Bodyshaper +Protein" Banaani ja hasselpähkinä, oli makuina. Aika niukasti silti proteiinia kun on about. 9gr per patukka. Mutta kyllä tohon hintaan mulle uppoo, vaikka ihan cheat-päiviä odotellessa. :D
ELÄMÄNI löydön tein eilen, kun kävin prismassa ostoksilla ja sieltä sitten tuttuun tapaan olin hakemassa vähän välipala-patukoita kiireisiin hetkiin, no ei perkele nehän oli heittänyt Weiderin patukat siihen tyrkylle hintaan 0,33€!!
Ostin yhteensä 50kpl noita, tänään vois vielä ruokkiksella käydä hakeen muutaman jos on. Perkeleen hyviä mitä nyt muutaman maistelin tossa kahvin kanssa, "Weider Bodyshaper +Protein" Banaani ja hasselpähkinä, oli makuina. Aika niukasti silti proteiinia kun on about. 9gr per patukka. Mutta kyllä tohon hintaan mulle uppoo, vaikka ihan cheat-päiviä odotellessa. :D
Profx Lo-carb? 100 grammaa kohden proteiinia 30 g ja hiilaria 13-17 g. Makukaan ei huono.Onkohan mitään hyvän makuista protskupatukkaa, jossa on enemmän proteiinia kuin hiilihydraattia? Katselin toissa viikonloppuna kaupassa niitä ja näin muistaakseni yhden jossa proteiini ja hiilari olivat järkevässä suhteessa. Mielestäni vähän kurja maksaa 2-3 euroa patukasta jossa on enemmän sokeria kuin proteiinia, vaikka niitä proteiinipatukoiksi mainostetaankin. 20-30g proteiinia saisi mielestäni patukassa olla, jotta sen syöminen/ostaminen olisi järkevää.
Prismassa noi protskupatukat on joskus vähän veikeitä. Joskus ostin ihan innoissani ProFX:n patukoita sellaisen 4-packin, jotka oli pakattu muovipussiin ja maksoivat alle kympin. Sitten kun rupesin availemaan niitä niin kahdesta oli se paketti jo revennyt ja jotkut maistuivat ihan hemmetin oudolta. Jotain 2-laatua siis oli mutta ei sit ollut mitään mainintaa siitä hyllyssä.
Onkohan mitään hyvän makuista protskupatukkaa, jossa on enemmän proteiinia kuin hiilihydraattia? Katselin toissa viikonloppuna kaupassa niitä ja näin muistaakseni yhden jossa proteiini ja hiilari olivat järkevässä suhteessa. Mielestäni vähän kurja maksaa 2-3 euroa patukasta jossa on enemmän sokeria kuin proteiinia, vaikka niitä proteiinipatukoiksi mainostetaankin. 20-30g proteiinia saisi mielestäni patukassa olla, jotta sen syöminen/ostaminen olisi järkevää.
Samaa tavaraa ostin itse jonnin verran tuossa maanantaina ja huomasin, että niissä vaihtelee ne proteiinipitoisuudet eri makujen välillä. Tässä Hazelnut Plus -patukassa oli juurikin se 8,8 ,mutta Crispy Hazelnut Flavorissa vain 7grammaa. Mutta eipä siinä, parempihan noilla on se mahdollinen makeannälkä laannuttaa kuin snikkersillä.