Parhaimman makuinen palkkari dieetille

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Xaru
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma -40%
Elikkäs...tarkentakaas viisaammat. Oon sekoitellu veteen ja maistuu...hieman pahalle:D Eikö se olekaan huono jos sekoittaa maitoon? Jos ei niin kittaan tästä lähtien aina maidon kanssa:D
Sanoisin että ennemmin veteen, mutta jos ei mene alas veden kanssa niin parempi sekoittaa maitoon kuin olla juomatta ollenkaan. :) Jos ruokavalio ei muutenkaan ole 110% viilattu optimaaliseksi (vrt. kisadieetti) niin tuskin kannattaa olla kovin huolissaan jos se proteiini nyt imeytyy aivan hitusen hitaammin maitoon kuin veteen sekoitettuna.

Helly, kai niissä on jonkin verran eroja. Heran laatu ainakin vaikuttaa jonkin verran, sillä esim. perushera ja isolaatti maistuvat erilaiselle. Oon aina suosinu tyyriimpiä heralaatuja nopeamman imeytymisen vuoksi, mutta joskus kun olen edullisempia maistanut niin ne on jopa maistuneet paremmalta - riippuen merkistä. :D Vaikea sanoa!

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
Elikkäs...tarkentakaas viisaammat. Oon sekoitellu veteen ja maistuu...hieman pahalle:D Eikö se olekaan huono jos sekoittaa maitoon? Jos ei niin kittaan tästä lähtien aina maidon kanssa:D

Jos se palkkari nyt ei ole päivän ainoa ateria, niin hyvin luultavasti elimistössä on jotain ravintoa treenin jälkeen, joten ei ne lihakset ehdi surkastua sillä aikaa kun se maitopalkkari imeytyy. Plus kun se on niin hyvää että sen pystyy juomaan tosi nopeesti kun ei tarvitse irvistellä. :D

En ole koskaan edes maistanut vesipalkkaria, koska olen seurannut tässä asiassa Dr.Abs jhulmin oppeja. Tankkaan tosin maitotuotteita myös ennen treeniä ja hyvin tuntuu toimivan. Jos tekee treenin lopuksi jotain jäähdyttelyitä, venyttelyitä yms, niin palkkarinhan voi kiskaista jo siinä vaiheessa.

Täältäkin ääni Optimumin minttusuklaalle! Veteen sekoittamalla pyritään protskun mahdollisimman nopeaan imeytymiseen, mutta kyllä se maitopohjainenkin palkkari aikanaan imeytyy. Ja protskuahan on tietty nautittu myös ennen treeniä. Lienee makuasia.

PREZONE Stimulant free 625 g -40%
No voee hitsi...tästä lähtien sekoitan maitoon:rock: on aika :urjo: makuista veteen sekoitettuna. Oon kyl aika uusavuton näitten palkkareiden kanssa. Myyjä suositteli alle desi heraproteinia ja maltoa palkkariin? Pitääkös paikkansa? Tämä on ollut järkyttävän vaikea saada alas veden kanssa:D

Edit: siis suositteli desin (ei ihan) molempia

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom