Parhaimman makuinen palkkari dieetille

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Xaru
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma -40%
Olen tällä hetkellä dieetillä ja pitäisi keksiä joku _hyvänmakuinen_ palkkari salitreenien jälkeen nautittavaksi. Aikaisemmin olen vetänyt hera80 veteen sekoitettuna, mutta en kerta kaikkiaan saa sitä alas kurkusta :wall: Olen myös kokeillut sekoittaa hera80 myös maustamattomaan jogurttiin, puuroon ym., mutta eipä mene nekään alas. Olisko teillä hyviä ehdotuksia siitä, mistä aineksista syntyisi tälläiselle nirsolle hyvänmakuinen (tai ainakin ei-niin-paskan-makuinen) palkkari? Toisessa ketjussa mainostettiin esim.

-American Mass Blast + American Pro Whey 1 pussi whey sekotettuna 1 pönikkään mass blastia tai

- Fast Reco 2

Onko noista mielipiteitä?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
Mulla on palkkarina Fast Reco2, makuna vadelma. Ensin join vaniljaa, mutta se rupeaa kyllästyttämään ajan kanssa, vadelma ei, koska ei oo mitenkään imelä, vaan maistuu ihan hyvälle. Suosittelen

Ja mä olen tosi ranttu sen suhteen mitä saatan juoda.

Mun ykkössuosikki on tällä hetkellä HT-R kahvi. Joskus tykkäsin ihan hulluna myös ABB:n suklaasta. Dieetillä molemmat ois kuin nestemäistä karkkia (kun ovat offillakin herkkua). :haart:

Kuinka yksi yhteen yhden merkin sisällä ovat eri tuotteista samat maut? Eli suomeksi: jos ostan vaikka Fastin jotain muuta (=halvempaa) tuotetta kahvin makuisena --> maistuuko samalta kuin HT-R? Miten kreatiinit, glutamiinit ym. vaikuttavat makuun?

EDIT. Tarkennetaan siis vielä, että tuo HT-R oli vain esimerkki. Kiinnostaa siis ylipäätänsä :).

Evolution Phase 3 on mun mielestä nannaa, ainakin se suklaanmakuinen. Kaiken lisäksi rasvatonta.

SKIPin Top Fuel mansikanmakuinen veteen sekoitettuna on hyvää! Joisin sitä mielin määrin! :kuola: Suklaanmakuinenkin on ihan nannaa...

Olen tällä hetkellä dieetillä ja pitäisi keksiä joku _hyvänmakuinen_ palkkari salitreenien jälkeen nautittavaksi. Aikaisemmin olen vetänyt hera80 veteen sekoitettuna,

Mä sotken hera80:n maitoon ja laitan joukkoon O'boyta ja maistuu ihan tavalliselle maitokaakaolle. Maitoon sekoitettaessa kannattaa vähentää heraa, koska maidossa on jo proteiinia.

Mitä eroa on dieettipalkkarissa? Eikö treenin jälkeen kannata joka tapauksessa nauttia hiilareita? Tuossa hera80:ssa ei juuri hiilareita ole.

Ei kai dietille sen kummemmin oo eri palkkaria, hiilaria ite pikkasen vähennän, jos koitan kiristellä (=en nimitä sitä dietiksi kun ei se varsinaisesti tähtää mihinkään).

Jumalten lahja maailman prode-jauhon kuluttajille on kyllä Optimum Nutrition:in Whey minttusuklaa. Rakastan minttusuklaata muutenkin, joten nannaa on!

Jumalten lahja maailman prode-jauhon kuluttajille on kyllä Optimum Nutrition:in Whey minttusuklaa. Rakastan minttusuklaata muutenkin, joten nannaa on!

Mä olin just tulossa kehumaan tätä sama protskua. On herkkua :kuola:
Onko kukaan muuten maistanu Optimumin mansikkaa tai muita makuja?? Oon tässä miettiny arvaisko ostaa, kun oon välillä vähän nirso noiden suhteen. Esim. Fastin Whey3 mansikanmakuisena jäi käyttämättä.

Kyllä musta varmin tapa varsinkin dietille on sekoittaa palkkari itse maltosta ja protskusta. Niin tiedät varmasti tarkkaan kuinka paljon hiilaria ja protskua on joka drinksussa.Valmiiksi sekoitetussa esim. reco2 ei voi olla täysin varma kun ovat yhdistettyinä samassa pussissa...Oma herkkuni on Star Nutritionin suklaa/malto

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Mä kans sekotan aina ite palkkarin maltosta ja jostakin maustetusta protskusta. Me tilataan avokin kans aina useampaa makua protskua ni on sit kiva vaikka aamulla ottaa vadelman makuista ja treenin jälkeen vaik minttusuklaata. Ei pääse kyllästymään...:D

Mä sotken hera80:n maitoon ja laitan joukkoon O'boyta ja maistuu ihan tavalliselle maitokaakaolle. Maitoon sekoitettaessa kannattaa vähentää heraa, koska maidossa on jo proteiinia.

Paitsi että palkkaria ei käsittääkseni kannata sekoittaa maitoon?

Itse käytän reco2:sta vanilian makuisena ja on namia, mutta vanilija taitaakin olla mun suosikki oli se sitten mitä mömmöä tahansa!:hyper: Mutta kertokaas mulle onko teidän mielestä mitää hyvää syytä miksi ei vois korvata reco2 mass blastilla?? Kun Mass Blasti tulis köyhälle vaan niin paljon halvemmaks....:rolleyes:

Reco 2 mansikka on hyvää :) Ajattelin kyllä ostaa myös sitä vaniljan makuista ja tehdä sekoitusta. Jos olisin rikas ostaisin varmaan aina Gainomax Recoverya (2,5 dl:n tetra) - on nimittäin sen verran herkkua :D

Mä liputan perus maustamattoman protskun, malton ja kaakaojauheen puolesta. saattaa juoda, eikä kyllästy! Mä en saata juoda mitään äklö esanssi makeutettuja mansikka tms. makupakkareita. yöks...mut tietty en oo maistanu kaikkii merkkejä, et saattais löytyäkkin hyvän makuisia, jos kokeilis ja maistelis.....

halvin hera + panimosokeri (about 2:1) on paras yhdistelmä... vettä sekaan maun mukaan.

Minttu vaikuttaa hyvältä, mutta onkos tuota koettanut muut laktoosi-intolerantikot juoda? On sitä kyllä pärjätty Prisman Fast-tuotteillakin, mutta, mutta, jos jotain ei tarvitsisi juoda väkisin:urjo: ja olisi hieman vatsaystävällisempää..? joo on ravintopuolella aiheesta wanhoja ketjujakin, vaan niiden tuotteiden jaakaaminen hankalaa..

Niin aiheeseen, EasyBodyn cappuccinon makuinen juomatetra(Prismasta) on aikas herkku matkaevääksi satunnaisesti nautittavaksi. (yhtiön sivuja katsellessa naureskelin "350g taloudellinen purkki" protskujauheen suurinta myytävää pakettia)

PREZONE Stimulant free 625 g -40%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom