Parhaat thredit mitä ET aloittanut?

Mulla on ollut pari tredi-ideaa, jotka hetken mietinnän jälkeen olen jättänyt aloittamatta.
Toinen oli Arvosteluta nickisi. Siellä olisin arvostellut objektiivisten kriteerien mukaan trediin postanneiden nickin. Kriteereihin kuuluisi mm. tunnustettavuus, käytön sieto, huumorintaju, asiaankuuluvuus... Jäi aloittamatta kun en jaksanut luoda arvosteluasteikkoa.

Toinen oli Henkisen kasvun tredi. Se olisi ollut paikka pohtia, miten kehittyä ja kasvaa miehenä/naisena. Positiivista ajattelua, vanhaa viisautta, sel-helpiä ja myönteisen kasvun vertaisryhmä.
Tämä jäi aloittamatta koska oma henkinen kasvuni ei ole vielä niin korkealla että kaipaisin estotonta pilkkaa osakseni. :D

Mitkä ovat parhaat tredit, mitä sinä et koskaan aloittanut? Ja milles osastolle?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tämä on aivan uskomatonta, mutta ajattelin laittaa tänään täsmälleen samanlaisen threadin pystyyn, kunnes jänistin. Telepatiaa! :Mulder:

Yksi ketjuista, joita en aloittanut on "Nimeä mielidespoottisi - Yksinhallitsijoiden kuka kukin on 4000 EKr:sta nykypäivään", Australian mellakkathreadin inspiroimana. :D

Itse ajattelin joskus pistää pystyn "parhaat baarijutut" -threadin, jossa olisi voinut tuoda julki asioita joita on aina halunnut sanoa,mutta joita ei voisi muihin threadeihin sijoittaa ainoastaan siitä syystä ettei niissä olisi siteeksikään totta. Säännöiksi ajattelin kiellon julkisisten henkilöiden maininnasta nimeltä, jottei homma karkaisi lapasesta.

Jätin aloittamatta pääasiassa kahdesta syystä: a) en ole ennen aloittanut threadia, enkä ajatellut aloittaa tälläiselläkään b) todennäköisesti ketju olisi ollut salaisissa kansioissa ennenkuin olisi päässyt siivilleen.

- Parhaimmat tarinat siitä miten olet jäänyt kiinni pettämisestä

- Oletko harrastanut seksiä kuntosalilla

- Oletko tavannut epätoivotusti vanhoja panoja yllättäen kaupungilla (esim. kun olet ollut vaimosi kanssa kävelyllä)

Mä ajattelin pistää threadiä siitä, että keillä on vituttavimmat avatarit. En sit tiiä mihin se idea katosi, ehkäpä kerkesinkin sen tekemään... :D Tai sit se yks pälli roudas vaan sen kuvansa fidduun.

- Maailman ongelmien ratkaisut ja kustannukset

Piti pohtia, että miten paljon rahaa pitäisi laittaa siihen, että käytännöllisesti päästäisiin eroon nykyhetken vallitsevista ongelmista. Mutta pelkään, että keskustelusta ei olisi tullut mitään idean absurdiuden takia.

esimerkki: Afrikassa jokaiselle tutu- ja hutsi- heimolle järkättäisiin oma futisjoukkue, niin ne voisi kiistellä asioista kentällä, eikä rynkyillä. :hyper:

Mixu sanoi:
- Maailman ongelmien ratkaisut ja kustannukset

Piti pohtia, että miten paljon rahaa pitäisi laittaa siihen, että käytännöllisesti päästäisiin eroon nykyhetken vallitsevista ongelmista. Mutta pelkään, että keskustelusta ei olisi tullut mitään idean absurdiuden takia.

esimerkki: Afrikassa jokaiselle tutu- ja hutsi- heimolle järkättäisiin oma futisjoukkue, niin ne voisi kiistellä asioista kentällä, eikä rynkyillä. :hyper:

:offtopic: Siis tutsit ja hutut ja lajiksi valitaan tutsien pyynnöstä pesäpallo, siinä kun on alussa hutunkeitto...

Paras tredi mitä en alottanu on palvotaan Raskolnikovia tredi. Siell ois kaikki saanu käyä kertomassa kuinka jumalattoman hyvä jätkä mä oon... Jokaisen viestin loppuun ois pitäny laittaa "propsit Rashalle". Noo ei tullu kuiteskaan alotettua jostain syystä.

Tunnustuksien thredi
Siellä olis voinu tunnustaa kaikki irstautensa ja synkimmät salaisuutensa. Huono idea.

:offtopic:
Propsit Rashalle! :worship:

Dean Kuntz sanoi:
- Parhaimmat tarinat siitä miten olet jäänyt kiinni pettämisestä

- Oletko harrastanut seksiä kuntosalilla
Mää en ymmärrä miksi mää en pääse vastailee näihin....:hyper: liittyvät niin hyvin vielä toisiinsa...:D ;)

Mun piti aloittaa Esittele autosi-thredi mutta se sitten jäi.....

edit.Propsit Rashalle

Mun piti alottaa Asiat joita olisit halunnut sanoa-thread, mutten koskaan saanu aikaiseksi. Mul ois ainakin ollut muutama hyvä siihen, asiakaspalveluhommissa kun olen :jahas:

AGR sanoi:
Tunnustuksien thredi
Siellä olis voinu tunnustaa kaikki irstautensa ja synkimmät salaisuutensa. Huono idea.
Onhan tuommoinen? Vai liekö se salaisissa kansioissa kun en löytänyt. Muistan niin elävästi mm. "neuvostoliiton" sanoneen kuinka hän repi jalkapohjastaan nahkoja ja säilöi niitä minttuviinapulloon usean vuoden ajan kunnes avokki käski heittää kokoelman roskiin.

EDIT: Siellähän se on:
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=28770

Parhaat pettämisvinkit
Näissä asioissa valehtelen
Mitä varastan työpaikalta
Fantasiani (tähän keskusteluun M.E.E ei saisi osallistua)
Asiat joita pitäisi katua mutta en kadu

Forssan maksalaatikon punttimies-kannen palautusthreadi. Tyydyin itse kirjoittamaan vihaisen palautteen maksalootan uudesta kansikuvasta Forssan tehtaille.

-Marchi- sanoi:
Mä ajattelin pistää threadiä siitä, että keillä on vituttavimmat avatarit. En sit tiiä mihin se idea katosi, ehkäpä kerkesinkin sen tekemään... :D Tai sit se yks pälli roudas vaan sen kuvansa fidduun.
:offtopic: sulla on.

eno sanoi:
Forssan maksalaatikon punttimies-kannen palautusthreadi. Tyydyin itse kirjoittamaan vihaisen palautteen maksalootan uudesta kansikuvasta Forssan tehtaille.

Millanen kuva siinä sit oli?

Itseäni himotti yhdessä vaiheessa tiedustella muilta "Kokemuksia selibaatista". Itselleni aika ajankohtainen aihe mutta arvelin leimautuvani miestenvihaajaksi joten jätin tekemättä.

Simba sanoi:
Fantasiani (tähän keskusteluun M.E.E ei saisi osallistua)

w000t? Syrjintää suatana! :whip:

No ei... En olisi voinut edes vastata kyseiseen threadiin koska minulla ei ole fantasioita, toteutan unelmani hetimiten enkä jää haaveilemaan ;)

Itse olen meinannut aloittaa threadin jostakin mutta en nyt vain muista mistä... :lol2: :nolo:

Joitain kiinnostavia keskusteluja ollaan selvästi menetetty. Ja joiltain huonoilta säästytty. Esimerkkinä seuraava:
Hetken huumassa tuumin josko tehdä Kehen (julkkikseen) olet ihastunut juuri nyt -tredi. Vois käydä avautumassa jos on yhtäkkiä sitä mieltä että Jennifer Garner on nätnätnätimpi täysmustissa kuin Jessica Alba, tai kysellä kehen Kaunotar ja nörtti -sarjan tyypeistä sekaantuisit eka.
Ainoa, ja ehdoton, kielto olisi kuolahymiön käyttö.

Sitten en enää ollut niin varma että tämä olisi kovin oleellista. Siis ketä kiinnostaa; ei minua.

Kultakutri sanoi:
Itseäni himotti yhdessä vaiheessa tiedustella muilta "Kokemuksia selibaatista". Itselleni aika ajankohtainen aihe mutta arvelin leimautuvani miestenvihaajaksi joten jätin tekemättä.
:lol2:

Hyppäsin suoraan viimeselle sivulle :D , mut sanotaan, et eräältä toiselta foorumilta tuli mieleen, että kalsarikänniketju vois olla paikallaan. Ai miten niin ajankohtanen? Noh, tuli vaan mieleen.

PS. ei edellytä pitkiä kalsareita

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom